We zijn overigens wegens de zomerstop gesloten hoor, ik zeg het maar even. Tenminste, dat denk ik.quote:- 1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP.
Is dat niet hetzelfde?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik was niet in slaap gevallen, ik was de Eurovisie song contest stats aan het bekijken
Ow okay... wie was die dame nu?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik was niet in slaap gevallen, ik was de Eurovisie song contest stats aan het bekijken
In Criminal intent zit Kathryn Erbe, die herken ik wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:38 schreef wyccie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo goed weet wie in SVU en wie in Criminal intent zit. ik kijk alleen als ik het tegenkom en zin heb.
De mevrouw op het plaatje heet Mariska Hargitay en haar moeder was Jayne Mansfield
Maar het schiet wel lekker op met de posts zo. Ik begrijp een hoop ineens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:40 schreef Gellius het volgende:
Is er al een plaatje? Ik heb het idee dat ik het discours een beetje mis.
praat Ice na hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ice Motherfucking T!
Motherfucking?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ice Motherfucking T!
Zo luidt de intro van een van zijn nummers de cd Home Invasion.quote:
Wat praat ik veel hè? Tsjongejonge.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh nee, maar dan is het geruststellend-goed.
Domkop die het niet weet inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo luidt de intro van een van zijn nummers de cd Home Invasion.
Zie toch echt 299 staan hoor Diaan? he dat rijmtquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
mr_ano kun je de TT nog aanpassen? Je bent vergeten het nummer te vermelden #299 moet het zijn.
Dank uquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, hij zit dus ook in Law & Order, da's slim
Je hebt gelijk..... ik had het al gezien inmiddels.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie toch echt 299 staan hoor Diaan? he dat rijmt
Met het oog op de lampjes achter haar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:50 schreef Gellius het volgende:
Vast uit een SF serie.
Nope ook Law & Order.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:50 schreef Gellius het volgende:
Vast uit een SF serie.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Agent Cody Banks
Agamenon!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Angie Harmon en speelde Assistent District Attorney Abby Carmichael.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee dat helpt.... da's toch die kinderfilm met die Malcolm uit Malcolm in the middle en Hillary Duff??
Oh, die naam komt me wel vaag bekend voor. Maar hoezo de Law & order die de Vara heeft uitgezonden??? Is dat een oudere versie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Angie Harmon en speelde Assistent District Attorney Abby Carmichael.
Nee, de Vara zendt al lang de originele serie Law & Order uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, die naam komt me wel vaag bekend voor. Maar hoezo de Law & order die de Vara heeft uitgezonden??? Is dat een oudere versie?
Lijkt wel een vent!quote:
Hee, ik ben dronken hoor. Geef me wat ruimte.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je veel praat is tot daar aan toe, maar nu ook nog eens rare dingen zeggen???![]()
Haha, dat dacht ik al wel.... of anders was je aan de speed , dat was eigenlijk mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, ik ben dronken hoor. Geef me wat ruimte.
Engerd is zequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijk is Donatella Versace
Vncent d'Onofrioquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Om nou te zeggen dat ik van Law & Order houd
Is geen oude versie. Hij loopt nog steeds. Het origineel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, dan heb ik die oude versie nog nooit gezien.
Jerry Orbach, vorig jaar overleden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee hoe die regenjas heet
Dat is één van de vogels die door Toon Hermans geïmiteerd werd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
En wat is een polifinario dan?
Ex-Frizzle Sizzlequote:Laura Vlasblom ja! (Ex van Bastian Ragas)
Ja, met Alles heeft een Ritmequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef wyccie het volgende:
Oh had Frizzle Sizzle ook niet meegedaan met het Songfestival????
Daar was m'n opa verkikkerd op. Die is dan ook al meer dan 25 jaar dood dus dat zegt genoegquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ik lees dat ze dertiende werden. Alles beter dan Willeke Alberti
Nachtrust heb ik toch al niet, teveel cola gedronken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik je nachtrust verpesten met nog een plaatje?
haha Ouwe snoeperdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was m'n opa verkikkerd op. Die is dan ook al meer dan 25 jaar dood dus dat zegt genoeg
Nee, maar we doen die van jou eerst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van jou is een Belg toch?
Als je haar hoort voordragen weet je het nog minder zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of het een man of een vrouw is....
Dichteres en een soort oerpot of opperpot. Nederlands.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Een schrijfster?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
Oh zo'n pot.... vroeg me al af wat een oerpot nou voor iets is![]()
pff, ik ken wel wat dichteressen, maar hoe ze eruit zien weet ik nooit.
Maria Vasalis?
Een gepassioneerde gek (in de goede zin van het woord). Bijzonder mensquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe ja, stiekem toch wel. Mijn held.
Al lang. 7:30 was ik op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is niet goed.... ook weer ontwaakt?
Stukje fietsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ook..... je hebt zeker eerst nog wat anders nuttigs gedaan.....
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
In de regen? Tenminste het regent hier al bijna de hele morgen.....
Hhahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.
Tja dat kan jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Ik weet het ook niet. Ik denk het alleen maar.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Renegade. Lorenzo Lamas.
Ja. Speelde in slechts in 5 films die allen voor beste film genomineerd werden bij de oscars. Overleed aan botkanker. Was verloofd met Meryl Streep.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet deze er altijd zo vreemd uit..? Zeker een acteur?
Moet je nagaan hoe slecht het met mij gesteld is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Die doet nog wel slechts in 1 deel mee.![]()
Het is altijd gezellig met jou hoor Diaan. Alleen denk ik soms dat iedereen een acteur kent, maar blijk ik de enige te zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Is niet leuk zo met mij he? Maar ik heb zelfs nog nooit van die naam/acteur gehoord.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met jou hoor Diaan. Alleen denk ik soms dat iedereen een acteur kent, maar blijk ik de enige te zijn.
Hartstikke leuk spel. Je rolt er makkelijk in en laat je niet meer los. (omdat het zo gezellig is)quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oef gelukkig maar.... Dat is idd lastig soms... het inschatten van wie wie nu kent... soms denk ik een moeilijke te hebben, dan wordt ie meteen geraden en een makkelijke duurt heel lang... Ach het blijft een heel erg leuk spelletje.
Precies, het is een verslaving.... maar wel een die niet erg is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartstikke leuk spel. Je rolt er makkelijk in en laat je niet meer los. (omdat het zo gezellig is)
Hmmm dubieus, maar goed hier een plaatje van mij dan maar:quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.
Van waar dubieus?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm dubieus, maar goed hier een plaatje van mij dan maar:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef wyccie het volgende:
Net of je een drugskoerier bent, die zo vroeg in de ochtend al bezig is
Waar het hart vol van is.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef wyccie het volgende:
Net of je een drugskoerier bent, die zo vroeg in de ochtend al bezig is
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Moest mijn X-box ophalen. Wil vanavond misschien dvd-tje kijken.
Ach geeft niks. Beter dan dat mensen denken dat je een bolletjeskoning bent.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je "moet" hier ook alles verantwoorden he?
![]()
Je wil wel alles weten zeg. Nou goed, mijn neef werkt tot een uur of zes en hij komt vanavond ook niet thuis. Enige optie was om s'ochtends naar hem toe te gaan of vanavond geen dvd-tje kijken. Misschien kijk ik toch wel niet vanavond maar dan is het mijn eigen keus en niet omdat het niet kan. Zo goed?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:59 schreef wyccie het volgende:
hmmm, nog steeds dubieus..... waarom moet dat zo vroeg als je vanavond wil kijken? (nee, je bent nog niet van me af).
Het zijn geen acteurs, oud zijn ze natuurlijk wel.
Ik denk dat ze je aan het plagen is.... ik vind hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wil wel alles weten zeg. Nou goed, mijn neef werkt tot een uur of zes en hij komt vanavond ook niet thuis. Enige optie was om s'ochtends naar hem toe te gaan of vanavond geen dvd-tje kijken. Misschien kijk ik toch wel niet vanavond maar dan is het mijn eigen keus en niet omdat het niet kan. Zo goed?
Ben niet into de wetenschappers....... heb daar helemaal geen kaas van gegeten... Geef mijn portie maar aan Wycciequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch niet boos he? Ik plaag je maar wat hoor![]()
Het zijn wetenschappers met een nobelprijs. Ze zijn denk ik vast al een keer eerder langsgeweest.
Nee hoor ik ben niet boos. En tegen plagen kan ik best.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch niet boos he? Ik plaag je maar wat hoor![]()
Het zijn wetenschappers met een nobelprijs. Ze zijn denk ik vast al een keer eerder langsgeweest.
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je aan het plagen is.... ik vind hetdat je nog een "verklaring" aflegt... ik had het denk ik niet gedaan.
Nee hoor, zou ik ook doen als ik hier geen dvd-speler had en ik niet pas om 7 uur sliepquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.
Okay... dat is waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
De ontdekkers van DNA?
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, zou ik ook doen als ik hier geen dvd-speler had en ik niet pas om 7 uur sliep
Ben sowieso niet zo van uitslapen. 9:30 wil ik meestal wel op zijn. Toen ik die regen zag spookte dat ook door mijn hoofd maar ik had al gezegd dat ik kwam en mijn neef ging daarvoor ietsje later weg. Dus moest ik wel.quote:Ik vind dat je wel discipline hebt hoor. Ik ben zo iemand die de wekker zet en dan drie keer gaat snoozen om vervolgens te denken, ach ik kijk wel een film op tv, of gewoon niet![]()
Nee, sorry ben niet zo belezen. Ben een exponent van de patatgeneratie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de namen ken je ook wel... Watson & Crick.
Ik ken ze ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de namen ken je ook wel... Watson & Crick.
Denk het wel maar jeetje ... toen ging mijn wekker alweer..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?
[..]
Met een kind kom je helaas niet altijd aan uitslapen toe, soms lukt het tot 8 uur/half 9... maar in de week dat hij bij zijn vader is en ik niet hoef te werken, slaap ik heel soms tot een uur of 12/half 1 zoals afgelopen zondagquote:Ben sowieso niet zo van uitslapen. 9:30 wil ik meestal wel op zijn. Toen ik die regen zag spookte dat ook door mijn hoofd maar ik had al gezegd dat ik kwam en mijn neef ging daarvoor ietsje later weg. Dus moest ik wel.
Zou zomaar kunnen dat ik een hele nacht dat soort onzin lees. (Daarom win ik ook vaak met Triviant , de echte variant)quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?
Pizza voor ontbijt? Altijd lekker!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben meer van de pizza's trouwens. Heb er nou al zin in, ik ga er zo mee ontbijten denk ik
[afbeelding]
Ik ben trouwens wel een ontzettend avondmens hoor. Als ik colleges heb, dan ga ik rond 1 uur naar bed als ik geluk heb. 's Ochtends wakker worden is een hel voor mij. En het ritme omgooien lukt niet meer, dat is er veel te veel ingesleten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk het wel maar jeetje ... toen ging mijn wekker alweer..
[..]
Met een kind kom je helaas niet altijd aan uitslapen toe, soms lukt het tot 8 uur/half 9... maar in de week dat hij bij zijn vader is en ik niet hoef te werken, slaap ik heel soms tot een uur of 12/half 1 zoals afgelopen zondag![]()
Is voor mij ruim 13 jaar geleden..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik een hele nacht dat soort onzin lees. (Daarom win ik ook vaak met Triviant , de echte variant)![]()
Watson & Crick heb ik al op de middelbare school geleerd, maar het kan zijn dat normale mensen zoiets meteen vergeten. Ik onthoud de meest vage dingen.
*echoot..... ben niet zo belezen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintje over meneer:
Bekend schrijver. Schreef dikke boeken over Azië. Japan, Hong Kong en Iran.
Thrillers lees ik wel en boeken over echte seriemoordenaars/ Maffiosi en ander criminelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
*echoot..... ben niet zo belezen hoor![]()
Marco Polo????![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Norman Mailer????
En ik ben niet eens student.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook lasagne gekocht gisterenLang leve het studentenvoedsel!
Ik eet macaroni vanavond. Allemaal Italiaans!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook lasagne gekocht gisterenLang leve het studentenvoedsel!
We roepen vandaag uit tot Italiaanse dag....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik eet macaroni vanavond. Allemaal Italiaans!
Geen Konsalik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef wyccie het volgende:
Konsalik? Die naam klinkt wel een beetje AziatischMaar die man ziet er zelf niet Aziatisch uit. oooh...duh, pseudoniemen....
trouwens....ik werk in een boekhandel, leuk he...:D
Konsalik dat is toch die Duitser met van de futromannetjes, tenminste als je mijn leraar Duits mocht geloven... die mochten we inieder geval niet lezen voor de lijst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef wyccie het volgende:
Konsalik? Die naam klinkt wel een beetje AziatischMaar die man ziet er zelf niet Aziatisch uit. oooh...duh, pseudoniemen....
trouwens....ik werk in een boekhandel, leuk he...![]()
Woensdag Italiëdag!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We roepen vandaag uit tot Italiaanse dag....alleen nu niet teveel Italiaanse plaatjes posten
![]()
Nee, geeft niks. De boeken zijn ook al wat ouder. King Rat stamt uit 1962 en Gaijin (zijn laatste)alweer uit 1993.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef wyccie het volgende:
Is het heel erg dat ik die naam niet ken, nog nooit een boek van hem verkocht....
Even een makkelijke tussendoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Billy Idol?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Hij is best sexy, ondanks dat geblondeerde haar
Beide vallen in het niet bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hij wordt trouwens al 50 in november.... en kan niet tippen aan Lorenzo Lamas in Renegade periode
![]()
Tja het is natuurlijk maar waar je op valt he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide vallen in het niet bijAlicia
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Jan Marijnissen met haar en een paar kilo lichter!
Maar dan nog, deze foto was al zo oud. Heb je zn hele doopceel gelicht?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben een trouwe SP-stemmer. Je moet je eigen lijsttrekker wel kennen vind ik.
Nee, hoor herkende zijn gezicht gewoon direct.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan nog, deze foto was al zo oud. Heb je zn hele doopceel gelicht?
Die vind ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Herman Heijnsbroek
Als politicus helemaal, een interview met hem kan soms nog wel leuk zijn..quote:
Ik zou m'n eigen moeder niet eens herkennenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben een trouwe SP-stemmer. Je moet je eigen lijsttrekker wel kennen vind ik.
Ik vind hem totaal charisma -loos, grappig hoe dat kan verschillenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:17 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vind dat hij wel charisma heeft.
Heb ik dan zo'n slechte smaak???quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind hem totaal charisma -loos, grappig hoe dat kan verschillen
Het is te hopen dat ze dit niet leest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou m'n eigen moeder niet eens herkennen![]()
Dat kan ze ook helemaal nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze dit niet leest.![]()
Mag niet lachen om analfabeten!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef wyccie het volgende:
oooh die kerel, die een andere naam had dan zijn show...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die show heette Kevin Masters Show geloof ik
quote:
Newsradio !quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
InderdaadZe is natuurlijk ook wel uit één van jouw favoriete series
Ja, ze zit ook in CSI Miamiquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef wyccie het volgende:
Zij is van Newsradio en ik zag 'r gister even in ER.
Khandi Alexander toch?
Je hoofd nog op hol van Billy Idol misschien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom heb ik dan Billie in mn hoofdMaar het is nu een oja ervaring
Tja misschien wel, maar eerder nog van Lorenzo..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hoofd nog op hol van Billy Idol misschien?
Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze kent Wyccie ook wel
In ieder geval even in onderstaand topic melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net de oven voorverwarmen voor de pizza...... blijkt dat ik vorige week vergeten was om de aardappelpartjes eruit te halen die ik had laten afkoelen......
Nu ruikt het niet zo heel erg fris meer![]()
Niet veel eigenlijk denk ik... laten afkoelen en schoonmaken. In ieder geval de deur van de oven even openzetten zodat de lucht weg kan. Ik ben er ook niet echt een held in, vorige week de oven aangezet met pan erin.... hoorde ploffen en wilde de pan eruit halen toen knapte de steel van de pan....quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net de oven voorverwarmen voor de pizza...... blijkt dat ik vorige week vergeten was om de aardappelpartjes eruit te halen die ik had laten afkoelen......
Nu ruikt het niet zo heel erg fris meer![]()
Studenten met een eigen oven moeten afgeschoten worden![]()
Diaan, weet jij misschien wat ik eraan kan doen zodat het niet meer zo stinkt?
Büch, Büch dat was toch die man die zo leuk Diederik van Vleuten kon imiteren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Collega en vriend van Boudewijn Büch
De ranzigheid in dat topic is erg fijn en herkenbaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef wyccie het volgende:
Die blunders zijn leukAltijd fijn om blunders van anderen te lezen. Er was ook ergens een klusblundertopic, ook fijn.
en vaste gast van Barend & Van Dorpquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Büch, Büch dat was toch die man die zo leuk Diederik van Vleuten kon imiteren?![]()
Hij had ook een eigen programma. Als ik er toevallig opkwam bleef ik altijd hangen omdat hij zo interessant kon vertellen.quote:
Zie je wel dat je het weet, Redmond O'Hanlonquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef wyccie het volgende:
Huppeldepup O'Hanlon?
De uitzending dat-ie bij Redmond op bezoek ging was ook erg leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
Boudewijn Buch was zo'n leuke man, ik vond het altijd fijn om naar hem te kijken als hij weer eens over dodo's vertelde, hij was zo lief.
Heel anders dan die ranzige broer van hem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
Boudewijn Buch was zo'n leuke man, ik vond het altijd fijn om naar hem te kijken als hij weer eens over dodo's vertelde, hij was zo lief.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Z het volgende:
Stef Bos?
Het was een meisjequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:01 schreef wyccie het volgende:
oh ja...die zijn we vergeten...grappig jochie.
Van The Little Rascals inderdaad. Zij was één van de jongsten. Die zijn vooral erg grappig omdat ze gewoon maar wat doen en af en toe hun concentratie volledig kwijt zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
@Scrut: Het is een van de boefjes...
Echt leuk was dat. Volgens mij vaak zondagsochtends op tv. Ja idd Buckwheat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van The Little Rascals inderdaad. Zij was één van de jongsten. Die zijn vooral erg grappig omdat ze gewoon maar wat doen en af en toe hun concentratie volledig kwijt zijn.
edit: O ja, ze heette Buckwheat in de serie en volgens IMDB Carlena Beard in het echie.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tot vandaag ook dacht dat het een jochie wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:08 schreef wyccie het volgende:
hmmm, gisteren had ik ook al moeite met die man/vrouw dichteres
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelt hij de vader in "Once were Warriors"?
Foei Wyccie, hij speelt hier Django Fett, the Bountyhunter uit Star Wars!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef wyccie het volgende:
ha, da's vast een Star Trek member...
Ik heb 'm in de bioscoop gezien, dan komen die close-ups van half getatoëerde gezichten nog beter tot zijn recht. Niet een film waarna je vrolijk je bedje opzoekt maar wel héél mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij speelt inderdaad Jake Heke! Topfilm wou hem vanavond misschien gaan kijken.
ja maar, ja maar..... hij heeft zo'n grijs dingetje aan....en dat lijkt op de bovenkant van de pakken van Star Trek mensen....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Foei Wyccie, hij speelt hier Django Fett, the Bountyhunter uit Star Wars!
Vrijdag komt de sequel op tv. What becomes of the broken hearted.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de bioscoop gezien, dan komen die close-ups van half getatoëerde gezichten nog beter tot zijn recht. Niet een film waarna je vrolijk je bedje opzoekt maar wel héél mooi.
Oww krijgt op imdb een 7.9 en de sequal een 6.1quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrijdag komt de sequel op tv. What becomes of the broken hearted.
Sequels zijn over het algemeen minder. Deze niet uitgezonderd. Maar Temuera speelt wel sterk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oww krijgt op imdb een 7.9 en de sequal een 6.1![]()
Krijg trouwens nu nog kippevel als ik me bepaalde scenes van oww voor de geest haal. Voor wie 'm nog niet gezien heeft: doos tissues halen en Once Were Warriors huren![]()
Enschede en Almelo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef wyccie het volgende:
Die rechter moet diaan zeker kennen, die linker komt uit mijn geboorteplaats
Ja die zie ik ook, was eventje druk hier.... Herman komt uit Almelo de plaats waar ik werk en nu ben en woont nu halverwege Denekamp/ En Willem komt uit Enschede ja.... ik fietste vroeger altijd langs zijn huis naar mn werk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Herman Finkers en Willem Wilmink
Yepquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Scrut is Sasha Baron Cohen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tot vandaag ook dacht dat het een jochie was![]()
Ook pimpen Diaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, was eventje druk hier.... Herman komt uit Almelo de plaats waar ik werk en nu ben en woont nu halverwege Denekamp/ En Willem komt uit Enschede ja.... ik fietste vroeger altijd langs zijn huis naar mn werk.
Zo hee...... heel wat beter dan zijn typetjes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Scrut is Sasha Baron Cohen.
Tja idd.... zal ik dan ook even zeggen dat ik de handtekening heb van Stef Bos... en met hem gesproken heb onlangs....quote:
Goedemiddagquote:
Een bossie rode rozen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |