quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Jan Marijnissen met haar en een paar kilo lichter!
Maar dan nog, deze foto was al zo oud. Heb je zn hele doopceel gelicht?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben een trouwe SP-stemmer. Je moet je eigen lijsttrekker wel kennen vind ik.
Nee, hoor herkende zijn gezicht gewoon direct.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan nog, deze foto was al zo oud. Heb je zn hele doopceel gelicht?
Die vind ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Herman Heijnsbroek
Als politicus helemaal, een interview met hem kan soms nog wel leuk zijn..quote:
Ik zou m'n eigen moeder niet eens herkennenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben een trouwe SP-stemmer. Je moet je eigen lijsttrekker wel kennen vind ik.
Ik vind hem totaal charisma -loos, grappig hoe dat kan verschillenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:17 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vind dat hij wel charisma heeft.
Heb ik dan zo'n slechte smaak???quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind hem totaal charisma -loos, grappig hoe dat kan verschillen
Het is te hopen dat ze dit niet leest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou m'n eigen moeder niet eens herkennen![]()
Dat kan ze ook helemaal nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze dit niet leest.![]()
Mag niet lachen om analfabeten!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:24 schreef wyccie het volgende:
oooh die kerel, die een andere naam had dan zijn show...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die show heette Kevin Masters Show geloof ik
quote:
Newsradio !quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
InderdaadZe is natuurlijk ook wel uit één van jouw favoriete series
Ja, ze zit ook in CSI Miamiquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef wyccie het volgende:
Zij is van Newsradio en ik zag 'r gister even in ER.
Khandi Alexander toch?
Je hoofd nog op hol van Billy Idol misschien?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom heb ik dan Billie in mn hoofdMaar het is nu een oja ervaring
Tja misschien wel, maar eerder nog van Lorenzo..quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hoofd nog op hol van Billy Idol misschien?
Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze kent Wyccie ook wel
In ieder geval even in onderstaand topic melden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net de oven voorverwarmen voor de pizza...... blijkt dat ik vorige week vergeten was om de aardappelpartjes eruit te halen die ik had laten afkoelen......
Nu ruikt het niet zo heel erg fris meer![]()
Niet veel eigenlijk denk ik... laten afkoelen en schoonmaken. In ieder geval de deur van de oven even openzetten zodat de lucht weg kan. Ik ben er ook niet echt een held in, vorige week de oven aangezet met pan erin.... hoorde ploffen en wilde de pan eruit halen toen knapte de steel van de pan....quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net de oven voorverwarmen voor de pizza...... blijkt dat ik vorige week vergeten was om de aardappelpartjes eruit te halen die ik had laten afkoelen......
Nu ruikt het niet zo heel erg fris meer![]()
Studenten met een eigen oven moeten afgeschoten worden![]()
Diaan, weet jij misschien wat ik eraan kan doen zodat het niet meer zo stinkt?
Büch, Büch dat was toch die man die zo leuk Diederik van Vleuten kon imiteren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Collega en vriend van Boudewijn Büch
De ranzigheid in dat topic is erg fijn en herkenbaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:48 schreef wyccie het volgende:
Die blunders zijn leukAltijd fijn om blunders van anderen te lezen. Er was ook ergens een klusblundertopic, ook fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |