Ach geeft niks. Beter dan dat mensen denken dat je een bolletjeskoning bent.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je "moet" hier ook alles verantwoorden he?
![]()
Je wil wel alles weten zeg. Nou goed, mijn neef werkt tot een uur of zes en hij komt vanavond ook niet thuis. Enige optie was om s'ochtends naar hem toe te gaan of vanavond geen dvd-tje kijken. Misschien kijk ik toch wel niet vanavond maar dan is het mijn eigen keus en niet omdat het niet kan. Zo goed?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:59 schreef wyccie het volgende:
hmmm, nog steeds dubieus..... waarom moet dat zo vroeg als je vanavond wil kijken? (nee, je bent nog niet van me af).
Het zijn geen acteurs, oud zijn ze natuurlijk wel.
Ik denk dat ze je aan het plagen is.... ik vind hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wil wel alles weten zeg. Nou goed, mijn neef werkt tot een uur of zes en hij komt vanavond ook niet thuis. Enige optie was om s'ochtends naar hem toe te gaan of vanavond geen dvd-tje kijken. Misschien kijk ik toch wel niet vanavond maar dan is het mijn eigen keus en niet omdat het niet kan. Zo goed?
Ben niet into de wetenschappers....... heb daar helemaal geen kaas van gegeten... Geef mijn portie maar aan Wycciequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch niet boos he? Ik plaag je maar wat hoor![]()
Het zijn wetenschappers met een nobelprijs. Ze zijn denk ik vast al een keer eerder langsgeweest.
Nee hoor ik ben niet boos. En tegen plagen kan ik best.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch niet boos he? Ik plaag je maar wat hoor![]()
Het zijn wetenschappers met een nobelprijs. Ze zijn denk ik vast al een keer eerder langsgeweest.
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je aan het plagen is.... ik vind hetdat je nog een "verklaring" aflegt... ik had het denk ik niet gedaan.
Nee hoor, zou ik ook doen als ik hier geen dvd-speler had en ik niet pas om 7 uur sliepquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.
Okay... dat is waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach het gaat maar om mijn X-box en Wyccie heeft gelijk dat het vreemd is dat je daarvoor om 8:00 in de stromende regen op je fiets springt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
De ontdekkers van DNA?
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee hoor, zou ik ook doen als ik hier geen dvd-speler had en ik niet pas om 7 uur sliep
Ben sowieso niet zo van uitslapen. 9:30 wil ik meestal wel op zijn. Toen ik die regen zag spookte dat ook door mijn hoofd maar ik had al gezegd dat ik kwam en mijn neef ging daarvoor ietsje later weg. Dus moest ik wel.quote:Ik vind dat je wel discipline hebt hoor. Ik ben zo iemand die de wekker zet en dan drie keer gaat snoozen om vervolgens te denken, ach ik kijk wel een film op tv, of gewoon niet![]()
Nee, sorry ben niet zo belezen. Ben een exponent van de patatgeneratie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de namen ken je ook wel... Watson & Crick.
Ik ken ze ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de namen ken je ook wel... Watson & Crick.
Denk het wel maar jeetje ... toen ging mijn wekker alweer..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?
[..]
Met een kind kom je helaas niet altijd aan uitslapen toe, soms lukt het tot 8 uur/half 9... maar in de week dat hij bij zijn vader is en ik niet hoef te werken, slaap ik heel soms tot een uur of 12/half 1 zoals afgelopen zondagquote:Ben sowieso niet zo van uitslapen. 9:30 wil ik meestal wel op zijn. Toen ik die regen zag spookte dat ook door mijn hoofd maar ik had al gezegd dat ik kwam en mijn neef ging daarvoor ietsje later weg. Dus moest ik wel.
Zou zomaar kunnen dat ik een hele nacht dat soort onzin lees. (Daarom win ik ook vaak met Triviant , de echte variant)quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Om zeven uur pas slapen? Waren die songfestivalstats zo interessant?
Pizza voor ontbijt? Altijd lekker!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben meer van de pizza's trouwens. Heb er nou al zin in, ik ga er zo mee ontbijten denk ik
[afbeelding]
Ik ben trouwens wel een ontzettend avondmens hoor. Als ik colleges heb, dan ga ik rond 1 uur naar bed als ik geluk heb. 's Ochtends wakker worden is een hel voor mij. En het ritme omgooien lukt niet meer, dat is er veel te veel ingesleten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk het wel maar jeetje ... toen ging mijn wekker alweer..
[..]
Met een kind kom je helaas niet altijd aan uitslapen toe, soms lukt het tot 8 uur/half 9... maar in de week dat hij bij zijn vader is en ik niet hoef te werken, slaap ik heel soms tot een uur of 12/half 1 zoals afgelopen zondag![]()
Is voor mij ruim 13 jaar geleden..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ik een hele nacht dat soort onzin lees. (Daarom win ik ook vaak met Triviant , de echte variant)![]()
Watson & Crick heb ik al op de middelbare school geleerd, maar het kan zijn dat normale mensen zoiets meteen vergeten. Ik onthoud de meest vage dingen.
*echoot..... ben niet zo belezen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Hintje over meneer:
Bekend schrijver. Schreef dikke boeken over Azië. Japan, Hong Kong en Iran.
Thrillers lees ik wel en boeken over echte seriemoordenaars/ Maffiosi en ander criminelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
*echoot..... ben niet zo belezen hoor![]()
Marco Polo????![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Norman Mailer????
En ik ben niet eens student.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook lasagne gekocht gisterenLang leve het studentenvoedsel!
Ik eet macaroni vanavond. Allemaal Italiaans!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook lasagne gekocht gisterenLang leve het studentenvoedsel!
We roepen vandaag uit tot Italiaanse dag....quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik eet macaroni vanavond. Allemaal Italiaans!
Geen Konsalik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef wyccie het volgende:
Konsalik? Die naam klinkt wel een beetje AziatischMaar die man ziet er zelf niet Aziatisch uit. oooh...duh, pseudoniemen....
trouwens....ik werk in een boekhandel, leuk he...:D
Konsalik dat is toch die Duitser met van de futromannetjes, tenminste als je mijn leraar Duits mocht geloven... die mochten we inieder geval niet lezen voor de lijst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef wyccie het volgende:
Konsalik? Die naam klinkt wel een beetje AziatischMaar die man ziet er zelf niet Aziatisch uit. oooh...duh, pseudoniemen....
trouwens....ik werk in een boekhandel, leuk he...![]()
Woensdag Italiëdag!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We roepen vandaag uit tot Italiaanse dag....alleen nu niet teveel Italiaanse plaatjes posten
![]()
Nee, geeft niks. De boeken zijn ook al wat ouder. King Rat stamt uit 1962 en Gaijin (zijn laatste)alweer uit 1993.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:51 schreef wyccie het volgende:
Is het heel erg dat ik die naam niet ken, nog nooit een boek van hem verkocht....
Even een makkelijke tussendoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Billy Idol?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:58 schreef wyccie het volgende:
Hij is best sexy, ondanks dat geblondeerde haar
Beide vallen in het niet bijquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]hij wordt trouwens al 50 in november.... en kan niet tippen aan Lorenzo Lamas in Renegade periode
![]()
Tja het is natuurlijk maar waar je op valt he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide vallen in het niet bijAlicia
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |