Al lang. 7:30 was ik op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Nee dat is niet goed.... ook weer ontwaakt?
Stukje fietsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik ook..... je hebt zeker eerst nog wat anders nuttigs gedaan.....
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
In de regen? Tenminste het regent hier al bijna de hele morgen.....
Hhahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.
Tja dat kan jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Ik weet het ook niet. Ik denk het alleen maar.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Renegade. Lorenzo Lamas.
Ja. Speelde in slechts in 5 films die allen voor beste film genomineerd werden bij de oscars. Overleed aan botkanker. Was verloofd met Meryl Streep.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet deze er altijd zo vreemd uit..? Zeker een acteur?
Moet je nagaan hoe slecht het met mij gesteld is...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Die doet nog wel slechts in 1 deel mee.![]()
Het is altijd gezellig met jou hoor Diaan. Alleen denk ik soms dat iedereen een acteur kent, maar blijk ik de enige te zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Is niet leuk zo met mij he? Maar ik heb zelfs nog nooit van die naam/acteur gehoord.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met jou hoor Diaan. Alleen denk ik soms dat iedereen een acteur kent, maar blijk ik de enige te zijn.
Hartstikke leuk spel. Je rolt er makkelijk in en laat je niet meer los. (omdat het zo gezellig is)quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oef gelukkig maar.... Dat is idd lastig soms... het inschatten van wie wie nu kent... soms denk ik een moeilijke te hebben, dan wordt ie meteen geraden en een makkelijke duurt heel lang... Ach het blijft een heel erg leuk spelletje.
Precies, het is een verslaving.... maar wel een die niet erg is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartstikke leuk spel. Je rolt er makkelijk in en laat je niet meer los. (omdat het zo gezellig is)
Hmmm dubieus, maar goed hier een plaatje van mij dan maar:quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier ook. Ik moest even wat ophalen bij mijn neef.
Van waar dubieus?quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm dubieus, maar goed hier een plaatje van mij dan maar:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef wyccie het volgende:
Net of je een drugskoerier bent, die zo vroeg in de ochtend al bezig is
Waar het hart vol van is.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef wyccie het volgende:
Net of je een drugskoerier bent, die zo vroeg in de ochtend al bezig is
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Moest mijn X-box ophalen. Wil vanavond misschien dvd-tje kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |