Nee, de Vara zendt al lang de originele serie Law & Order uit.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, die naam komt me wel vaag bekend voor. Maar hoezo de Law & order die de Vara heeft uitgezonden??? Is dat een oudere versie?
Lijkt wel een vent!quote:
Hee, ik ben dronken hoor. Geef me wat ruimte.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je veel praat is tot daar aan toe, maar nu ook nog eens rare dingen zeggen???![]()
Haha, dat dacht ik al wel.... of anders was je aan de speed , dat was eigenlijk mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, ik ben dronken hoor. Geef me wat ruimte.
Engerd is zequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijk is Donatella Versace
Vncent d'Onofrioquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Om nou te zeggen dat ik van Law & Order houd
Is geen oude versie. Hij loopt nog steeds. Het origineel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:07 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, dan heb ik die oude versie nog nooit gezien.
Jerry Orbach, vorig jaar overleden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee hoe die regenjas heet
Dat is één van de vogels die door Toon Hermans geïmiteerd werd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
En wat is een polifinario dan?
Ex-Frizzle Sizzlequote:Laura Vlasblom ja! (Ex van Bastian Ragas)
Ja, met Alles heeft een Ritmequote:Op woensdag 27 juli 2005 01:19 schreef wyccie het volgende:
Oh had Frizzle Sizzle ook niet meegedaan met het Songfestival????
Daar was m'n opa verkikkerd op. Die is dan ook al meer dan 25 jaar dood dus dat zegt genoegquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ik lees dat ze dertiende werden. Alles beter dan Willeke Alberti
Nachtrust heb ik toch al niet, teveel cola gedronken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik je nachtrust verpesten met nog een plaatje?
haha Ouwe snoeperdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar was m'n opa verkikkerd op. Die is dan ook al meer dan 25 jaar dood dus dat zegt genoeg
Nee, maar we doen die van jou eerst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van jou is een Belg toch?
Als je haar hoort voordragen weet je het nog minder zekerquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of het een man of een vrouw is....
Dichteres en een soort oerpot of opperpot. Nederlands.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Een schrijfster?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef wyccie het volgende:
Oh zo'n pot.... vroeg me al af wat een oerpot nou voor iets is![]()
pff, ik ken wel wat dichteressen, maar hoe ze eruit zien weet ik nooit.
Maria Vasalis?
Een gepassioneerde gek (in de goede zin van het woord). Bijzonder mensquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe ja, stiekem toch wel. Mijn held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |