We zijn overigens wegens de zomerstop gesloten hoor, ik zeg het maar even. Tenminste, dat denk ik.quote:- 1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP.
Is dat niet hetzelfde?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik was niet in slaap gevallen, ik was de Eurovisie song contest stats aan het bekijken
Ow okay... wie was die dame nu?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Ik was niet in slaap gevallen, ik was de Eurovisie song contest stats aan het bekijken
In Criminal intent zit Kathryn Erbe, die herken ik wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:38 schreef wyccie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo goed weet wie in SVU en wie in Criminal intent zit. ik kijk alleen als ik het tegenkom en zin heb.
De mevrouw op het plaatje heet Mariska Hargitay en haar moeder was Jayne Mansfield
Maar het schiet wel lekker op met de posts zo. Ik begrijp een hoop ineens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:40 schreef Gellius het volgende:
Is er al een plaatje? Ik heb het idee dat ik het discours een beetje mis.
praat Ice na hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ice Motherfucking T!
Motherfucking?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ice Motherfucking T!
Zo luidt de intro van een van zijn nummers de cd Home Invasion.quote:
Wat praat ik veel hè? Tsjongejonge.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Oh nee, maar dan is het geruststellend-goed.
Domkop die het niet weet inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo luidt de intro van een van zijn nummers de cd Home Invasion.
Zie toch echt 299 staan hoor Diaan? he dat rijmtquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
mr_ano kun je de TT nog aanpassen? Je bent vergeten het nummer te vermelden #299 moet het zijn.
Dank uquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
Hehe, hij zit dus ook in Law & Order, da's slim
Je hebt gelijk..... ik had het al gezien inmiddels.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie toch echt 299 staan hoor Diaan? he dat rijmt
Met het oog op de lampjes achter haar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:50 schreef Gellius het volgende:
Vast uit een SF serie.
Nope ook Law & Order.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:50 schreef Gellius het volgende:
Vast uit een SF serie.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Agent Cody Banks
Agamenon!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Angie Harmon en speelde Assistent District Attorney Abby Carmichael.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee dat helpt.... da's toch die kinderfilm met die Malcolm uit Malcolm in the middle en Hillary Duff??
Oh, die naam komt me wel vaag bekend voor. Maar hoezo de Law & order die de Vara heeft uitgezonden??? Is dat een oudere versie?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Angie Harmon en speelde Assistent District Attorney Abby Carmichael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |