Mijn schoonmoeder had echt voor honderden guldens aan voorraad die wegkon wij zijn hier blijven wonen, dus aan ons de eerquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond afgelopen weekend bij mijn tante een fles aanmaaksiroop uit 1993. Precies dezelfde siroop die ik dus vroeger kreeg
nee hoor, gatsiequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:16 schreef Rouser het volgende:
Op werk hadden we macaronie met ham en kaas gemaakt voor een jaarmarkt. Had de transportdienst deze ergens in een hoekje van de spoelkeuken gezet (het restant) en allemaal andere dingen ervoor. Na een week meurde het zo erg dat we alle putjes al een paar keer hadden doorgespoeld maar het hielp maar niet.
Bleek dus dat de macaronie nog net niet levend was geworden. Het was helemaal groen en als je het bewoog kwam het lucht iets omhoog. En stinken dat het deed.![]()
![]()
![]()
Herkenbaar, mijn ouders waren een week weg , en ik wilde een lekker kopje koffie zetten zodat ze verse koffie hadden als ze terug kwamen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef Syrena het volgende:
Ouders twee weken op vakantie,
Ze komen de dag erna thuis, mam wil koffie gaan maken...en ontdekt een zwaar beschimmeld filter dat er al twee weken zat.....
Dat hoort de koffiedrinker er dan ook zelf even uit te halen na gebruikquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef Syrena het volgende:
Ze komen de dag erna thuis, mam wil koffie gaan maken...en ontdekt een zwaar beschimmeld filter dat er al twee weken zat.....
Schoteltje gemalen koffie neerzetten, en de ruimte afsluiten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef Vork het volgende:
En vooral nog een slok nemen..
Ik ben al flink aan het luchten hier, maar die vieze rotte bedorven suiker/paprika/wat het ook mag zijn lucht wil maar niet weg.
Zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef Syrena het volgende:
En ja, dan nog de ex, verstokt vrijgezel altijd eten bij pappie en mammie, in zijn kast was werkelijk alles over de datum. En als goed opgevoede zuunige boerenzoon stond ie er met zijn neus bovenop toen ik de puin aan het ruimen was "Is dat echt niet meer goed? Weet je dat zeker?"
We zitten in 2003, hier staat 1992, wil je het risico nemen?! Nee, dat dacht ik al....
Mijn opa zaliger was niet dement, maar als je 89 bent, wil je geheugen nog wel eens haperen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
(...)Mijn opa is ook dement geworden en toen hij overleed kwamen we een stuk of 30 beschuitrollen tegen in de keukenkastjes... hij dacht steeds dat het op was![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Weet je hoe een oude vissalade na bijna 4 maanden ruikt?
Mijn moeder hield zich nog net in...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vlees en vis wat gaat bederven is echt een van de ergste dingen...
Heb weleens kotsend boven de prullenbak gehangen hoor![]()
En de fruitvliegjes vierden vast feest... Ik zie het helemaal voor me...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:51 schreef heiden6 het volgende:
Een paar weken geleden had ik het advies van een vriend van me om over een overgebleven fles Sangria nuttig te maken. Wat appel en ananas in stukjes snijden, en hier de Sangria overheen gieten. Even laten staan en klaar is Kees.
Een paar dagen later kwam hier iemand eten, dus het leek me wel een goede gelegenheid om het uit te proberen (en van de sangria af te komen). Maar we vonden het niet lekker. (Gelukkig had ik zoals altijd chocolade in huis, dus niet getreurd.) Het was echter vrij veel, dus er stond nog een halve schaal in de koelkast. Helemaal vergeten. De week daarna had ik het zo druk dat ik een hele week later nog steeds de hele handel in de koelkast had staan. Helemaal vol met schimmel. Iemand een lekker toetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |