en vaste gast van Barend & Van Dorpquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Büch, Büch dat was toch die man die zo leuk Diederik van Vleuten kon imiteren?![]()
Hij had ook een eigen programma. Als ik er toevallig opkwam bleef ik altijd hangen omdat hij zo interessant kon vertellen.quote:
Zie je wel dat je het weet, Redmond O'Hanlonquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:52 schreef wyccie het volgende:
Huppeldepup O'Hanlon?
De uitzending dat-ie bij Redmond op bezoek ging was ook erg leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
Boudewijn Buch was zo'n leuke man, ik vond het altijd fijn om naar hem te kijken als hij weer eens over dodo's vertelde, hij was zo lief.
Heel anders dan die ranzige broer van hem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef wyccie het volgende:
Boudewijn Buch was zo'n leuke man, ik vond het altijd fijn om naar hem te kijken als hij weer eens over dodo's vertelde, hij was zo lief.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:57 schreef Z het volgende:
Stef Bos?
Het was een meisjequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:01 schreef wyccie het volgende:
oh ja...die zijn we vergeten...grappig jochie.
Van The Little Rascals inderdaad. Zij was één van de jongsten. Die zijn vooral erg grappig omdat ze gewoon maar wat doen en af en toe hun concentratie volledig kwijt zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
@Scrut: Het is een van de boefjes...
Echt leuk was dat. Volgens mij vaak zondagsochtends op tv. Ja idd Buckwheat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van The Little Rascals inderdaad. Zij was één van de jongsten. Die zijn vooral erg grappig omdat ze gewoon maar wat doen en af en toe hun concentratie volledig kwijt zijn.
edit: O ja, ze heette Buckwheat in de serie en volgens IMDB Carlena Beard in het echie.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tot vandaag ook dacht dat het een jochie wasquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:08 schreef wyccie het volgende:
hmmm, gisteren had ik ook al moeite met die man/vrouw dichteres
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelt hij de vader in "Once were Warriors"?
Foei Wyccie, hij speelt hier Django Fett, the Bountyhunter uit Star Wars!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef wyccie het volgende:
ha, da's vast een Star Trek member...
Ik heb 'm in de bioscoop gezien, dan komen die close-ups van half getatoëerde gezichten nog beter tot zijn recht. Niet een film waarna je vrolijk je bedje opzoekt maar wel héél mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij speelt inderdaad Jake Heke! Topfilm wou hem vanavond misschien gaan kijken.
ja maar, ja maar..... hij heeft zo'n grijs dingetje aan....en dat lijkt op de bovenkant van de pakken van Star Trek mensen....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Foei Wyccie, hij speelt hier Django Fett, the Bountyhunter uit Star Wars!
Vrijdag komt de sequel op tv. What becomes of the broken hearted.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de bioscoop gezien, dan komen die close-ups van half getatoëerde gezichten nog beter tot zijn recht. Niet een film waarna je vrolijk je bedje opzoekt maar wel héél mooi.
Oww krijgt op imdb een 7.9 en de sequal een 6.1quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrijdag komt de sequel op tv. What becomes of the broken hearted.
Sequels zijn over het algemeen minder. Deze niet uitgezonderd. Maar Temuera speelt wel sterk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oww krijgt op imdb een 7.9 en de sequal een 6.1![]()
Krijg trouwens nu nog kippevel als ik me bepaalde scenes van oww voor de geest haal. Voor wie 'm nog niet gezien heeft: doos tissues halen en Once Were Warriors huren![]()
Enschede en Almelo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef wyccie het volgende:
Die rechter moet diaan zeker kennen, die linker komt uit mijn geboorteplaats
Ja die zie ik ook, was eventje druk hier.... Herman komt uit Almelo de plaats waar ik werk en nu ben en woont nu halverwege Denekamp/ En Willem komt uit Enschede ja.... ik fietste vroeger altijd langs zijn huis naar mn werk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Herman Finkers en Willem Wilmink
Yepquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Scrut is Sasha Baron Cohen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tot vandaag ook dacht dat het een jochie was![]()
Ook pimpen Diaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook, was eventje druk hier.... Herman komt uit Almelo de plaats waar ik werk en nu ben en woont nu halverwege Denekamp/ En Willem komt uit Enschede ja.... ik fietste vroeger altijd langs zijn huis naar mn werk.
Zo hee...... heel wat beter dan zijn typetjes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Scrut is Sasha Baron Cohen.
Tja idd.... zal ik dan ook even zeggen dat ik de handtekening heb van Stef Bos... en met hem gesproken heb onlangs....quote:
Goedemiddagquote:
Een bossie rode rozen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |