oei leuke stellingquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat om het model denk ik
dus het model wint.
zal voornamelijk zijn hoe een model zich in verschillende stijlen weet uit te drukken dat ze mooi op de foto komt.
een mooie foto word niet door de foto graaf gemaakt he. hij/zei moet alleen goed timen en zorgen dat de camera goed staat. verder is de foto pas mooi (in de context van de opdracht) als het model vorm weet te geven aan de opdracht.
de foto graaf kan wel sturen maar ook maar tot zekere hoogte.
Klopt, vandaar dat we eerst gaan polsen hoe en watquote:
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Beide moeten hun ding doen, anders werkt het niet.
Net als in de show
Er wordt toch altijd naar het model gekeken...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.
hey zo niet als we de fotograaf gaan keuren dan heb je 1 model en vallen er steeds fotograven af.quote:
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.
vandaar ook per week een verschillende fotograafquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijd
Exact, alleen om de verschillende stijlen weer te geven e.d.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar ook per week een verschillende fotograaf
IK had het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijd
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar ook per week een verschillende fotograaf
dat lijkt me een goed punt om over na te denken, je fotografeert in opdracht van fok, copyright blijft natuurlijk bij de fotograaf neem ik aan, normale regels gelden gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:48 schreef blackbully het volgende:
voor welke doeleinde mogen de fotograven hun foto's die ze maken bij de shoots gebruiken? is daar al over na gedacht?
Het is nu ook een beetje een wirwar.quote:
Schoonheid indeedquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
Dus het lijkt me dat het uiteindelijk wel om schoonheid gaat. Of anders zou je een product oid aan moeten prijzen?
De kwaliteit van de foto's wordt door de fotograaf zelf bepaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.
oke das duidelijk![]()
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.
oke das duidelijk![]()
hoeft niet bepaald schoonheid te wezen maar meer hoe je je jezelf houding weet te geven op de foto.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
Dus het lijkt me dat het uiteindelijk wel om schoonheid gaat. Of anders zou je een product oid aan moeten prijzen?
wel iets om duidelijk bij de inschrijving aan te geven (voor zowel model als fotograaf)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me een goed punt om over na te denken, je fotografeert in opdracht van fok, copyright blijft natuurlijk bij de fotograaf neem ik aan, normale regels gelden gewoon
gebruik dan liever het woord puurheid ipv schoonheidquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoeft niet bepaald schoonheid te wezen maar meer hoe je je jezelf houding weet te geven op de foto.
niet alle mooie vrouwen staan mooi op een foto.
sommige lelijke mensen zijn veel fotogenieker.
yup maar is niet belangrijk voor de selectie (als we het erg zwart wit spelen.)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staan
ja want t ging toch om fotograaf en model , tenminste zo las ik t in de OPquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staan
Ik denk dat over de selectie het laatste woord nog niet is gesproken, ligt ook aan het aantal inschrijvingen etc. wie weet zijn het er maar 10 he-he alhoewel ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup maar is niet belangrijk voor de selectie (als we het erg zwart wit spelen.)
natuurlijk heb je met een technisch goede foto meer kans als met een slechte maar dat is niet waar de wedstrijd op gebaseerd gaat worden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Schoonheid indeed
Maar aangezien iedereen allemaal even mooi is moet het geen probleem zijn ..
FF een paar ideetjes:quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
Wat voor thema's zullen er zijn? Op tv wordt er namelijk veel naakt gedaan, weet niet of iedereen daar zo voor warm loopt
- harajuku girls (go wild met make-ups en outfitsquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
FF een paar ideetjes:
-glamourfoto
-aktiefoto
-portretfoto
-reclamefoto ( is al genoemd)
-bikini/badpakfoto ( voor de mannelijke fokkers wel leuk)
-casual
-verkleedpartij ( met film als thema oid)
Meer weet ik t nog niet.
Nou ik bedoel eerder een soort van toekomst idee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:06 schreef mvdlubbe het volgende:
En 2050? Doe dan meteen een boerkakontest..
Het is zelfs nog erger: Als Missy ziet dat Gekkekanarie komt dan zal ze niet komen, ondanks de aanwezigheid van 20 fotografen en 20 modellen die haar bijna smeken om toch te komen. Tenzij Missy het zo weet te draaien dat Gekkekanarie niet komt. Maar dan is er meestal een behoorlijke flame-war aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik denk dat een fotograaf niet zo 'objectief' is als men zou wensen. Niet voor niets komen FOTters herhaaldelijk naar US voor modellen voor meets en dergelijke. Je gaat echt niet zeggen 'die ene die vond ik een kutwijf en lelijk ook', of anderszins 'opbouwende' kritiek, als je zogezegd afhankelijk bent van US voor modellen. Lijkt me belangenverstrengeling.
Als voorbeeld: user gekkearie8472 heeft voor dit fantastische project missy1982_____ gefotografeerd en negatief beoordeeld. missy1982_____ ervaart dit als kritiek waar zij niet mee om kan gaan, vindt gekkearie8472 een eikel.
Voorts is er een FOT meet. En gekkearie8472 komt. Dan komt dus mogelijk missy182_____ niet. En dat is niet in het belang van gekkearie8472. Helder?
1. Inherent aan elke verkiezing waar uiterlijk een rol speelt. Al vraag ik me wel af hoe erg het met je gesteld is als je in een voorronde van 1000 namen sneuvelt omdat er maar 50 doorkunnen (ik roep maar wat aantallen). Volgens mij valt het best mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:58 schreef mvdlubbe het volgende:
Een voorselectie is tweevoudige idiotie.
1. Het worden afgerekend op je uiterlijk is tot daaraan toe. Dat op zich is al een keuze die het 'model' maakt. Een voorselectie verhoogt die drempel nog eens extra. Want stel je voor dat je in de voorselectie al sneuvelt. Dan is het toch wel erg met je gesteld. En over eerlijke concurrentie kan dan ook niet gesproken worden. Je hebt immers geen idee wie die concurrentie is, in een voorselectie.
2. Er zijn zoveel aanmeldingen dat een voorselectie sowieso te zot is voor woorden.
1. Dat valt zeer zeker mee. Dr kan er maar 1 de winnaar zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 08:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1. Inherent aan elke verkiezing waar uiterlijk een rol speelt. Al vraag ik me wel af hoe erg het met je gesteld is als je in een voorronde van 1000 namen sneuvelt omdat er maar 50 doorkunnen (ik roep maar wat aantallen). Volgens mij valt het best mee.
2. Kun je die even uitleggen? Als er zoveel aanmeldingen zijn dan zul je toch een keuze moeten maken, of niet?
100 aanmeldingen is wel heul veul!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
1. Dat valt zeer zeker mee. Dr kan er maar 1 de winnaar zijn
2. Die moet er sowieso komen. Je kunt moeilijk 100 aanmeldingen verwerken, shoots regelen etc
u've got a pointquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef MaRySe het volgende:
Ik denk niet dat het eerlijk is om iedereen me te laten stemmen want wat zoals iemand al eerder zei.. Met veel vriendjes op fok win je sowieso
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef digitalfrog het volgende:
well... I agree that quality rules over quantity... I'll follow that thread as much as I can and see where it goes... but I might be able to help as a (quality?) photographer.
I'm based in A'dam.
You can see my pictures here: http://www.pbase.com/digitalfrog (check out the Pleasure Island gallery at the bottom, it's the latest, from this weekend)
model:Shirely - makeup:Conny - foto: Ralph
[afbeelding]
Feel free to drop me an email at frog@digitalfrog.com
Ralph
Nee, Ralph kan wel nederlands lezen, maar schrijven gaat'm beter af in het engels.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:11 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooie foto's op je site , heb ff snel gekeken maar gaaf!
moet ik dit in t engels ff tikken trouwens?
ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:51 schreef mother-mother het volgende:
[quote]Op woensdag 27 juli 2005 09:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
1. Dat valt zeer zeker mee. Dr kan er maar 1 de winnaar zijn
en wie niet tegen z'n verlies kan , die is maar zielug hooooooooooooooor, met zn allen , met zn allehen , met zn allen zingen wij vante gefeliciteerd
![]()
sorry moest ineens aan miniplaybackshow denken met die zin![]()
Dus stel je voor dat geen van die fotografen tijd heeft , dan doe je niet mee uit angst dat een "mindere fotograaf" bagger foto's maakt ???quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Er zijn 4 mensen die mij op de plaat vast mogen zetten en 3 zitten dicht bij mijn huis. 1 persoon woont verder weg. En we hebben zelf een kleine fotostudio....
Het punt is dat mijn vermoeden is dat een voorselectie de wedstrijd zelf in de weg zit. Want 1 iemand in de voorselectie laten vallen is ook zoiets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1. Inherent aan elke verkiezing waar uiterlijk een rol speelt. Al vraag ik me wel af hoe erg het met je gesteld is als je in een voorronde van 1000 namen sneuvelt omdat er maar 50 doorkunnen (ik roep maar wat aantallen). Volgens mij valt het best mee.
2. Kun je die even uitleggen? Als er zoveel aanmeldingen zijn dan zul je toch een keuze moeten maken, of niet?
Een voorselectie is om het koren van het kaf te scheiden. We zouden bvb het zo kunnen doen: 1 portretfoto, 1 volledige shot plus 1 naar keuze. Daar kan de jury dan een aantal uitkiezen die er het beste uitkomen. Daarna begint het pas. Jammergenoeg is een voorselectie wel daadwerkelijk nodig wanneer het storm loopt. Maar dat is bij alles in deze wereld (sollicitatiegesprekken, sport etc), waarom hier dan niet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het punt is dat mijn vermoeden is dat een voorselectie de wedstrijd zelf in de weg zit. Want 1 iemand in de voorselectie laten vallen is ook zoiets.
Het hele punt was dat 'zoveel' in deze context als 'zo weinig' moet worden gelezen.
Dan si die natuurlijk niet nodigquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
20 lijkt me nog veel.
Maar wat is nou het voordeel van een voorselectie? Als we er dus vanuit gaan dat er minder dan 100 mensen mee willen doen.
ik denk uiteindelijk dat je niet eens met zoveel aanmeldingen komt als je bijvoorbeeld dit wekelijks wilt doen zeg 10 weken elke zaterdag of zondag is best intensief, denk dat je daar wel rekening mee moet houden en dat dus ook duidelijk moet formuleren maar de inschrijvers toe, dit is natuurlijk niet even iets wat je zomaar tussendoor doetquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Dus je verwacht meer dan 100 mensen die zeggen te willen meedoen bij het begin?
Helemaal juist.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk uiteindelijk dat je niet eens met zoveel aanmeldingen komt als je bijvoorbeeld dit wekelijks wilt doen zeg 10 weken elke zaterdag of zondag is best intensief, denk dat je daar wel rekening mee moet houden en dat dus ook duidelijk moet formuleren maar de inschrijvers toe, dit is natuurlijk niet even iets wat je zomaar tussendoor doet
ok, ik heb ook beetje het idee, en dat bedoel ik niet verkeerd, dat er vanuit gegaan wordt dat er rellen ontstaan, mensen gekwetst worden etc, als er voorselecties gehouden wordt of als er een wedstrijd gehouden wordt. Wat mij nou zo leuk leek is dat mensen juist gemotiveerd kunnen worden om mee te doen aan iets, dat mensen leut hebben aan samenwerking en dat er een prachtig iets ontstaat in plaats van een wedstrijd waarbij koppen rollen. en als je dan telkens rekening gaat houden op voorhand met reacties, dan weet ik niet of je dan uberhaupt uit kan gaan van een voorstelquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef RonaldV het volgende:
Lub, het is me niet helemaal duidelijk waar je nou naar toe wilt. Eerst pleit je voor geen limiet op het aantal deelnemers en geen voorselectie. Dan pleit je voor een voorselectie bij tenminste 100 deelnemers. Daarna verwacht je er nog geen 20 deelnemers. Zit je nu mensen vast te pinnen op het voor de vuist weg roepen van aantallen?
Ik vind het idee een leuk idee. En meer moet je er nog niet achter zoeken, het is alleen maar een idee. Daarbij worden in het wild wat aantallen geroepen. Maar er is nog helemaal geen voorstel, dus ga nou niet gelijk op details zitten letten, die aantallen zijn om een idee te geven.
Re plaatst ook kanttekeningen, maar doet dat in ieder geval onderbouwd, met praktische bezwaren. Die mis ik bij jou een beetje.
Ik begrijp best dat het lastig is om met 100 modellen bij 1 fotograaf langs te gaan. Het enige dat mij stoorde aan de opzet was een achterkamervoorselectie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:14 schreef RonaldV het volgende:
Lub, het is me niet helemaal duidelijk waar je nou naar toe wilt. Eerst pleit je voor geen limiet op het aantal deelnemers en geen voorselectie. Dan pleit je voor een voorselectie bij tenminste 100 deelnemers. Daarna verwacht je er nog geen 20 deelnemers. Zit je nu mensen vast te pinnen op het voor de vuist weg roepen van aantallen?
Ik vind het idee een leuk idee. En meer moet je er nog niet achter zoeken, het is alleen maar een idee. Daarbij worden in het wild wat aantallen geroepen. Maar er is nog helemaal geen voorstel, dus ga nou niet gelijk op details zitten letten, die aantallen zijn om een idee te geven.
Re plaatst ook kanttekeningen, maar doet dat in ieder geval onderbouwd, met praktische bezwaren. Die mis ik bij jou een beetje.
Ik ken zelfs de trailers niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lastig is om met 100 modellen bij 1 fotograaf langs te gaan. Het enige dat mij stoorde aan de opzet was een achterkamervoorselectie.
Maar wat Jerruh schrijft had ik niet zo begrepen, in eerste instantie. Dat dus al die modellen op 1 bepaald moment bij 1 bepaalde fotograaf zitten, ofzo. (ik ken het programma ook niet verder dan van die rottige trailers, ziet u).
Ik wil dus niemand vastpinnen op getallen. Maar een voorselectie verhoogt de toch al niet te lage drempel. En er staat een sticky in US. Vandaar iets over laagdrempeligheid.
En er staat een sticky in FOT, vandaar iets over kwaliteit boven kwantiteit.
Verder heb ik het meer op natuurlijke selectie dan op een chosen-few-strategie. Dat laatste brengt namelijk mogelijk nog meer nijd dan het eerste.
Los daarvan bemoei ik me met andermans zaken want het gaat mij natuurlijk verder geen reet aan [afbeelding]
Ik vind het iig een heel leuk idee, mochten jullie het uitgewerkt krijgen wil ik graag mijn steentje bijdragen. Ik wil best nadenken over de uitwerking van een thema, lokatie en aankleding. En natuurlijk foto's maken, maar ook als ik niet bij de selectie van fotografen kom dan nog wil ik best helpen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok, ik heb ook beetje het idee, en dat bedoel ik niet verkeerd, dat er vanuit gegaan wordt dat er rellen ontstaan, mensen gekwetst worden etc, als er voorselecties gehouden wordt of als er een wedstrijd gehouden wordt. Wat mij nou zo leuk leek is dat mensen juist gemotiveerd kunnen worden om mee te doen aan iets, dat mensen leut hebben aan samenwerking en dat er een prachtig iets ontstaat in plaats van een wedstrijd waarbij koppen rollen. en als je dan telkens rekening gaat houden op voorhand met reacties, dan weet ik niet of je dan uberhaupt uit kan gaan van een voorstel
nog trouwens in korte lijnen de eerste opzet:
bedoeling was eigenlijk dat uiteindelijk tien deelneemsters het gebeuren instappen. in week 1 komen deze 10 samen met 1 fotograaf. deze fotograaf doet een fotoreportage met elke deelneemster in een bepaald thema. Als de ronde klaar is, gaat de fotograaf op zoek naar de beste foto van elke deelneemster. deze foto per deelneemster zal dan in een speciaal topic geplaatst worden en dan buigt de jury zich erover (en users die eventueel kunnen stemmen)
uiteindelijk zullen alle punten met elkaar worden vergeleken en zal er eentje afvallen. de afvalster krijgt dan een cd-rom of dvd met de fotoshoots die ze tot dan toe heeft gedaan, zodat ze alsnog een leuke ervaring erbij hebt. de volgende week gaan de overgeblvene mensen met een nieuwe fotograaf en een nieuw thema aan de slag.
dit is eigenlijk de basisopzet en het liefste zou het zo moeten blijven, zodat het niet al te groot en beheersbaar wordt. hier zijn al een hoop kritische dingen gezegd die allemaal genoteerd zijn, maar vooralsnog was het ook de bedoeling om te kijken welke fotografen hier echt iets leuks in zien! zijn er fotografen die1 ronde willen doen en daarbij dus ook op een leuke manier willen bijdragen aan dit? en ja die zie ik!
vooralsnog iedereen bedankt voor de vele input, go on!.
cool!!!!! we zullen zeker aan je denken als we gaan uitwerken!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind het iig een heel leuk idee, mochten jullie het uitgewerkt krijgen wil ik graag mijn steentje bijdragen. Ik wil best nadenken over de uitwerking van een thema, lokatie en aankleding. En natuurlijk foto's maken, maar ook als ik niet bij de selectie van fotografen kom dan nog wil ik best helpen.
Zet alle FOT regs maar op je lijstje danquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool!!!!! we zullen zeker aan je denken als we gaan uitwerken!.
komt in orde!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zet alle FOT regs maar op je lijstje dan
Delegeren en zelf het overzicht (proberen te) houden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt in orde!
moeten alleen ook kijken dat als bekend is wat we doen, hoe we alles georganiseerd krijgen haha! zal me een hels karwei worden!.
De sticky staat extra in US, omdat niet iedereen in FOT kijkt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat het lastig is om met 100 modellen bij 1 fotograaf langs te gaan. Het enige dat mij stoorde aan de opzet was een achterkamervoorselectie.
Maar wat Jerruh schrijft had ik niet zo begrepen, in eerste instantie. Dat dus al die modellen op 1 bepaald moment bij 1 bepaalde fotograaf zitten, ofzo. (ik ken het programma ook niet verder dan van die rottige trailers, ziet u).
Ik wil dus niemand vastpinnen op getallen. Maar een voorselectie verhoogt de toch al niet te lage drempel. En er staat een sticky in US. Vandaar iets over laagdrempeligheid.
En er staat een sticky in FOT, vandaar iets over kwaliteit boven kwantiteit.
Verder heb ik het meer op natuurlijke selectie dan op een chosen-few-strategie. Dat laatste brengt namelijk mogelijk nog meer nijd dan het eerste.
Los daarvan bemoei ik me met andermans zaken want het gaat mij natuurlijk verder geen reet aan [afbeelding]
Lijkt me eerlijker als er door een jury wordt beoordeeld, hoe bekender op fok hoe meer kans om te winnen en het zou zelfs in iemands nadeel kunnen werken als iedereen zo maar mag stemmen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Omdat hier geen enkele beperking zou hoeven zijn op het aantal deelnemers, wanneer je meeneemt in de opzet dat zoveel mogelijk mensen kunnen meedoen.
Het is voor kanshebbenden in principe geen enkel gevaar, moge de beste winnen zeg maar. En dan wel gekozen door het publiek na 'eerlijke' concurrentie.
Aan de andere kant heb je een voorselectie die in achterkamertjes door onbekenden (of bekenden, dat boeit niet) wordt uitgevoerd.
Zet er dan tenminste een limiet aan, ofzo. Indien er meer dan 100 aanmeldingen zijn moet er een voorselectie plaatsvinden totdat er 100 deelnemers zijn, ofzo.
Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef mother-mother het volgende:
ik heb ff in de lijst zitten kijken net van de lekmeet, maar ook daar gaat al half fok heen
misschien ff combi iets ervan maken dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.
het is een modellen wedstrijd, dus de focus moet nu eerst even liggen op de fotografen die daarvoor moeten schieten.
Ik ben niet boos hoorquote:
jep Fotografen willen graag oefenenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.
het is een modellen wedstrijd, dus de focus moet nu eerst even liggen op de fotografen die daarvoor moeten schieten.
dan niet de usernames erbij vermeldenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef gr8w8 het volgende:
Lekmeet is tijdens Lowlands.![]()
Ik hoop alleen dat het niet teveel een populariteitscontest gaat worden, al je begrijpt wat ik bedoel.
I can read most of the Dutch, but I can't write it. What can I say, I'm French and we suck and languages ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, Ralph kan wel nederlands lezen, maar schrijven gaat'm beter af in het engels.
Welke Fisheye gebruik je Ralph?
je penserai certainement à tu, m'ai noté ton nom et étant donné que ta photo est certainement séparée et jolie, j'ai été intrigué comment tes photos vont être si ce projet continue !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:09 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
I can read most of the Dutch, but I can't write it. What can I say, I'm French and we suck and languages ;-)
That picture was made with a 14mm, which is a real challenge for a model because of the distortion it causes.
Anyhow, thanks for the compliment, and my offer is still valid if I can be of any assistance. (and no worries if not....)
I'm in just for the fun by the way, not the $$ :-)
Ralph
Allemaal een balkjemaje-uppen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan niet de usernames erbij vermelden![]()
is inderdaad al over gemeld ja... maar dat zijn dan punten die nog utigewerkt moeten worden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Allemaal een balkjemaje-uppen.
Maar serieus, ik denk echt dat dit een probleem kan zijn.
En ja, ik wil ook best model zijn.
WOW !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je penserai certainement à tu, m'ai noté ton nom et étant donné que ta photo est certainement séparée et jolie, j'ai été intrigué comment tes photos vont être si ce projet continue !
(is het leesbaar? haha)
Oh leuk te lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is goed!
het idee is onder andere ontstaan door die hele chique fotoshoots van jou en icicle van marjo en mothermother.
Waarom anoniem? Hier wordt er toch naar gevraagd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien is een anonieme animocheck handig? (misschien doormiddel van een pol)
Gewoon om eens te kijken hoeveel mensen het willen/durven..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom anoniem? Hier wordt er toch naar gevraagd?
Ik wil niet vervelend doen maar aan het einde van de wedstrijd aangesloten worden bij een modellenbureau is niet echt een 'prijs'. Iedere fotogenieke, mooie meid/jongen kan daar sowieso langsgaan en worden ingeschreven, daar hoef je niet zo nodig een wedstrijd voor te winnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef RonaldV het volgende:
We kunnen hier toruwens wel iemand uitroepen tot Fok! Top Model, maar hoe zetten we dat om in daden? Moet Fok! niet in gesprek met een echt model-/castingbureau?
Sorryquote:
Nee, dat zeg ik toch niet? Ook daarom is het geen goed idee als prijs (zoals dat wel het geval is bij het tv programma waar dit op moet lijken). Maar dus ook om de reden dat als je wel bij een modellenbureau wilt dat je dan niet zo'n wedstrijd nodig hebtquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Auticia het volgende:
Heeft iedere 'mooie meid' dan ambities voor een modellenbureau?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |