oei leuke stellingquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat om het model denk ik
dus het model wint.
zal voornamelijk zijn hoe een model zich in verschillende stijlen weet uit te drukken dat ze mooi op de foto komt.
een mooie foto word niet door de foto graaf gemaakt he. hij/zei moet alleen goed timen en zorgen dat de camera goed staat. verder is de foto pas mooi (in de context van de opdracht) als het model vorm weet te geven aan de opdracht.
de foto graaf kan wel sturen maar ook maar tot zekere hoogte.
Klopt, vandaar dat we eerst gaan polsen hoe en watquote:
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Beide moeten hun ding doen, anders werkt het niet.
Net als in de show
Er wordt toch altijd naar het model gekeken...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.
hey zo niet als we de fotograaf gaan keuren dan heb je 1 model en vallen er steeds fotograven af.quote:
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Klopt : het model moet ook meewerken! Maar uiteindelijk gaat het erom hoe de fotograaf het model op de plaat zet. Dus als er dan commentaar gegeven moet worden moet het wel op de fotograaf zijn en niet op het model.
vandaar ook per week een verschillende fotograafquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijd
Exact, alleen om de verschillende stijlen weer te geven e.d.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar ook per week een verschillende fotograaf
IK had het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou het een fokfotograaf wedstrijd zijn en geen fokmodelwedstrijd
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar ook per week een verschillende fotograaf
dat lijkt me een goed punt om over na te denken, je fotografeert in opdracht van fok, copyright blijft natuurlijk bij de fotograaf neem ik aan, normale regels gelden gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:48 schreef blackbully het volgende:
voor welke doeleinde mogen de fotograven hun foto's die ze maken bij de shoots gebruiken? is daar al over na gedacht?
Het is nu ook een beetje een wirwar.quote:
Schoonheid indeedquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
Dus het lijkt me dat het uiteindelijk wel om schoonheid gaat. Of anders zou je een product oid aan moeten prijzen?
De kwaliteit van de foto's wordt door de fotograaf zelf bepaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.
oke das duidelijk![]()
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
het gaat dus om de kwantitijd van de foto's niet de kwalitijd.
oke das duidelijk![]()
hoeft niet bepaald schoonheid te wezen maar meer hoe je je jezelf houding weet te geven op de foto.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef MaRySe het volgende:
Dus het lijkt me dat het uiteindelijk wel om schoonheid gaat. Of anders zou je een product oid aan moeten prijzen?
wel iets om duidelijk bij de inschrijving aan te geven (voor zowel model als fotograaf)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:51 schreef Re het volgende:
[..]
dat lijkt me een goed punt om over na te denken, je fotografeert in opdracht van fok, copyright blijft natuurlijk bij de fotograaf neem ik aan, normale regels gelden gewoon
gebruik dan liever het woord puurheid ipv schoonheidquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoeft niet bepaald schoonheid te wezen maar meer hoe je je jezelf houding weet te geven op de foto.
niet alle mooie vrouwen staan mooi op een foto.
sommige lelijke mensen zijn veel fotogenieker.
yup maar is niet belangrijk voor de selectie (als we het erg zwart wit spelen.)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staan
ja want t ging toch om fotograaf en model , tenminste zo las ik t in de OPquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef Re het volgende:
[..]
het gaat uiteindelijk om het model de fotograaf is hier niet belangrijk denk ik alhoewel kwaliteit natuurlijk altijd voorop moet staan
Ik denk dat over de selectie het laatste woord nog niet is gesproken, ligt ook aan het aantal inschrijvingen etc. wie weet zijn het er maar 10 he-he alhoewel ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef blackbully het volgende:
[..]
yup maar is niet belangrijk voor de selectie (als we het erg zwart wit spelen.)
natuurlijk heb je met een technisch goede foto meer kans als met een slechte maar dat is niet waar de wedstrijd op gebaseerd gaat worden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Schoonheid indeed
Maar aangezien iedereen allemaal even mooi is moet het geen probleem zijn ..
FF een paar ideetjes:quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
Wat voor thema's zullen er zijn? Op tv wordt er namelijk veel naakt gedaan, weet niet of iedereen daar zo voor warm loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |