Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef mother-mother het volgende:
ik heb ff in de lijst zitten kijken net van de lekmeet, maar ook daar gaat al half fok heen
misschien ff combi iets ervan maken dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.
het is een modellen wedstrijd, dus de focus moet nu eerst even liggen op de fotografen die daarvoor moeten schieten.
Ik ben niet boos hoorquote:
jep Fotografen willen graag oefenenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deelnemende fotografen kunnen die meet iig gebruiken om zich wat meer in the picture te werken. Modellen zou het een voorsprong geven op andere modellen die dit en het lek-meet topic niet volgen, dus dat lijkt me niet zo eerlijk.
het is een modellen wedstrijd, dus de focus moet nu eerst even liggen op de fotografen die daarvoor moeten schieten.
dan niet de usernames erbij vermeldenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef gr8w8 het volgende:
Lekmeet is tijdens Lowlands.![]()
Ik hoop alleen dat het niet teveel een populariteitscontest gaat worden, al je begrijpt wat ik bedoel.
I can read most of the Dutch, but I can't write it. What can I say, I'm French and we suck and languages ;-)quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, Ralph kan wel nederlands lezen, maar schrijven gaat'm beter af in het engels.
Welke Fisheye gebruik je Ralph?
je penserai certainement à tu, m'ai noté ton nom et étant donné que ta photo est certainement séparée et jolie, j'ai été intrigué comment tes photos vont être si ce projet continue !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:09 schreef digitalfrog het volgende:
[..]
I can read most of the Dutch, but I can't write it. What can I say, I'm French and we suck and languages ;-)
That picture was made with a 14mm, which is a real challenge for a model because of the distortion it causes.
Anyhow, thanks for the compliment, and my offer is still valid if I can be of any assistance. (and no worries if not....)
I'm in just for the fun by the way, not the $$ :-)
Ralph
Allemaal een balkjemaje-uppen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:01 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan niet de usernames erbij vermelden![]()
is inderdaad al over gemeld ja... maar dat zijn dan punten die nog utigewerkt moeten worden...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Allemaal een balkjemaje-uppen.
Maar serieus, ik denk echt dat dit een probleem kan zijn.
En ja, ik wil ook best model zijn.
WOW !quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je penserai certainement à tu, m'ai noté ton nom et étant donné que ta photo est certainement séparée et jolie, j'ai été intrigué comment tes photos vont être si ce projet continue !
(is het leesbaar? haha)
Oh leuk te lezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is goed!
het idee is onder andere ontstaan door die hele chique fotoshoots van jou en icicle van marjo en mothermother.
Waarom anoniem? Hier wordt er toch naar gevraagd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien is een anonieme animocheck handig? (misschien doormiddel van een pol)
Gewoon om eens te kijken hoeveel mensen het willen/durven..?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom anoniem? Hier wordt er toch naar gevraagd?
Ik wil niet vervelend doen maar aan het einde van de wedstrijd aangesloten worden bij een modellenbureau is niet echt een 'prijs'. Iedere fotogenieke, mooie meid/jongen kan daar sowieso langsgaan en worden ingeschreven, daar hoef je niet zo nodig een wedstrijd voor te winnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:20 schreef RonaldV het volgende:
We kunnen hier toruwens wel iemand uitroepen tot Fok! Top Model, maar hoe zetten we dat om in daden? Moet Fok! niet in gesprek met een echt model-/castingbureau?
Sorryquote:
Nee, dat zeg ik toch niet? Ook daarom is het geen goed idee als prijs (zoals dat wel het geval is bij het tv programma waar dit op moet lijken). Maar dus ook om de reden dat als je wel bij een modellenbureau wilt dat je dan niet zo'n wedstrijd nodig hebtquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Auticia het volgende:
Heeft iedere 'mooie meid' dan ambities voor een modellenbureau?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |