Je zal maar ineens overal blond haar tegenkomen, lijkt me erger voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef amaranta het volgende:
Vrouwen hoeveen geen jezushaar te hebben, dat valt er zo ook wel uit...
Overal waar ik kom liggen mijn haren
Hahaha, die heb ik vooralsnog niet aangetroffen op de bank.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zal maar ineens overal blond haar tegenkomen, lijkt me erger voor je
quote:
quote:
Hey hey heyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef ArTiC het volgende:
zonder mooie vrouwen? Is dat niks voor jou dan feb? Kun je ook niks fout doen toch?
zegeltjes erbij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey
Zoveel fout doe ik meestal niet met vrouwen, zij zijn gewoon af en toe té vaag en onbegrijpelijk voor woorden
3 weken vakantiequote:
foutjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef daNpy het volgende:
Met stroom, 't is droog en mn vriendin woont hier vlakbij
tvbquote:
Voor 2 daagjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tvb
terug vind blauwe
terug in het beloofde land?
ja, lekker zo zonder die campzone nerdsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voor 2 daagjes.
2 dagen vrij en de vrouw wilde even naar huis dus afgelopen nacht na het werken terug gereden. Half 6 was ik thuis.
Morgenavond wederom terug naar de zeeuwse kust waar het weer ook niet al te best is.
Hier alles nog okay?
Heerlijk rustig dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, lekker zo zonder die campzone nerds
Ik sla een jaartje over, morgen werken, jan smit komt, 15 euro entree en ik zal geen ventieldopje zien van die wielrenners. reden genoeg om eens een jaartje over te slaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heerlijk rustig dus
En dan ook nog in de vakantieperiode dus helemaal rustig...
Moet jij niet richting Stiphout om te zuupen
Ga stickers plakken sjonniequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, lekker zo zonder die campzone nerds
Ik wist hetquote:
Dure entree ja..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, morgen werken, jan smit komt, 15 euro entree en ik zal geen ventieldopje zien van die wielrenners. reden genoeg om eens een jaartje over te slaan.
Bij mij op het werk heeft zo'n gast een Xsara 1.4 8V omgebouwd tot vliegtuig and gettin' worse... hij gaat een jaar lang een andere auto rijden om die Xsara nog verder om te bouwenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:54 schreef ArTiC het volgende:
Zag van de week een Civic 1.4 (90pk) met Viper striping en type R stickers rijden
hoezo rijst?
nee ik was het niet zelf
Citroën is niet mijn favo merk neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef ArTiC het volgende:
Citroën != auto
Ik wist niet dat je bij de helso werkte trouwens
Je hapt niet meerquote:
Ik heb het weleens met Macromedia Flash gedaan (moet je ff de import functie gebruiken) omdat ik dat al geïnstalleerd had staan en ik ook niks anders zo gauw kon vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Blueman het volgende:
Flow, weet jij geen tooltje voor mp3's te knippen enzo
mp3cutterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Blueman het volgende:
Flow, weet jij geen tooltje voor mp3's te knippen enzo
Helso is in helmond een soort van sociale werkplaats ofzo...die mannetjes die in gemeente tuintjes staan te schoffelen enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Citroën is niet mijn favo merk nee
Wat is de helso?
Ik werk bij Jan de Rijk logistics in Roosendaal
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.zippyvideos.com/149487893713055.html
Ik zag je vader laatst nog in de perkjes staan te schoffelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helso is in helmond een soort van sociale werkplaats ofzo...die mannetjes die in gemeente tuintjes staan te schoffelen enzo
ook de openbare plantages moeten worden bijgehoudenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag je vader laatst nog in de perkjes staan te schoffelen.
Plantages nog wel, zozoquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook de openbare plantages moeten worden bijgehouden![]()
Heb je de Apache & 707 al gevonden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind dat ik mijn chopper daar best mag parkeren
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeggikquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:24 schreef _DeBje_ het volgende:
Echt, Johnny Depp is geniaal in Charly...
![]()
verplaatsen is een optie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:30 schreef blieblie het volgende:
En mijn gordijnen voor de balkondeur hangen te ver naar voren.
Hmmm ook een idee..quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pfffff... kben eigenlijk blij dat eindelijk hangt.
Een keer verplaatsen? Mij niet gezien.
www.popcap.com?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm ook een idee..
Beetje bored op dit tijdstip..
Iemand een idee om te gaan doen behalve slapen..?
Heb je al een Hydra?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind dat ik mijn chopper daar best mag parkeren
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je beter nu mee beginnen want nu is het 15.00quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
*alvast duimt voor Debby*
Die versie is echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
WAARSMEBIRD?!?
Gezongen door een ontzettende relnicht ook nog eensquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Die versie is echtgewoon té flauw
![]()
Waarom is jou eiexplosie niet bereikbaar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
WAARSMEBIRD?!?
Ik ben ff met m'n server bezig... hij heeft moeite met opstarten. Moet er ff een keyboard en een monitor aanhangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom is jou eiexplosie niet bereikbaar?
en staat die daar al op?
Ken wel dat nummer van Boem Lauwe Pattas - Kwilleenbird
Gaat op heel Kempzoon de stroom eraf omdat het mss gaat onweren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef Inu het volgende:
Het wordt dik onweren straksLijkt me best lollig en aangezien ik toch entreedienst heb, zit ik lekker droog
En stekkertjes zijn er al uit...
En Robin, wat hoorde ik nou? Toch maar een dagje komen kijken he?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is Robin?
Oh Anthraxx![]()
Nou die moet ik ook niet meer...nerd
Ik zou vandaag met debby langs gaan, maar danpy is er vandaag niet en we wilden geen 7,50 entree betalen voor kijken... vind je ons nou ook nerds?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is Robin?
Oh Anthraxx![]()
Nou die moet ik ook niet meer...nerd
jou heb ik altijd al een nerd gevonden, wat op zich niet vreemd is...je bent ook een nerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou vandaag met debby langs gaan, maar danpy is er vandaag niet en we wilden geen 7,50 entree betalen voor kijken... vind je ons nou ook nerds?![]()
nie zo hè, nerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jou heb ik altijd al een nerd gevonden, wat op zich niet vreemd is...je bent ook een nerd![]()
ok ik neem het terug..je hebt je webserver nou nog niet draaien..je bent geen nerd maar een prutserquote:
hij doet t nu weer... probleem was dat ik er geheugen in had gedaan dat blijkbaar toch niet compatible is op dit Intel SE440BX-2 moederbord. Blijkbaar ondersteunen die vroege Pentium 3 borden nog geen 133 MHz SDRAM. Misschien wil iemand ruilen tegen 100 MHz geheugen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok ik neem het terug..je hebt je webserver nou nog niet draaien..je bent geen nerd maar een prutser
Dus geen nerd, want die had dat wel gewetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hij doet t nu weer... probleem was dat ik er geheugen in had gedaan dat blijkbaar toch niet compatible is op dit Intel SE440BX-2 moederbord. Blijkbaar ondersteunen die vroege Pentium 3 borden nog geen 133 MHz SDRAM. Misschien wil iemand ruilen tegen 100 MHz geheugen?
Dat zeg ik, prutserquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hij doet t nu weer... probleem was dat ik er geheugen in had gedaan dat blijkbaar toch niet compatible is op dit Intel SE440BX-2 moederbord. Blijkbaar ondersteunen die vroege Pentium 3 borden nog geen 133 MHz SDRAM. Misschien wil iemand ruilen tegen 100 MHz geheugen?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef ArTiC het volgende:morgen is mijn coolermaster kast binnen
fijn mijn werkstation over bouwen naar die kast en na een HD wissel suse 9.3 op mijn server pleuren
quote:
Daarom zei ik ook 'vroege' Pentium 3 borden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prutser
Nu weet ik niet precies wat voor mobo ik onder mijn PIII had hangen maar daar zat ook 133MHz geheugen in hoor...
Doen ze daar momenteel ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]Ik ben een nerd
maar ik zit thank god niet kansloos spelletjes te spelen in een tent![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doen ze daar momenteel ook niet.
Het schijnt dat er geen stroom is.
Dat kaatst toch alleen maar terug?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:13 schreef r8ality het volgende:
Alle wilde verhalen ten spijt, we hebben nog altijd stroom, geen onweer maar wel ontzettend dikke mist (waarvan akte na 40 km door de soep te hebben gereden), gelukkig dat m'n verstralers ZO fel zijn dat ze ook als mistlamp kunnen fungeren.
"vreten" is zowieso goorquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:45 schreef CecilBDemented het volgende:
vrouwen en hun jesus haar in je vreten vinden das goor
Ik zeg al, ze zijn zo fel dat ze dwars door de mist heen schijnen. Zweedse degelijkheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat kaatst toch alleen maar terug?
Mistlampen zitten niet voor niets onderin de bumper, dan kunnen ze onder de mist door schijnen.
quote:
Ik stel de Vrouwen toch wel bovenaan in dit rijtje hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]dure drank
snelle internetverbindingen
Little Gamers
Denk je dat echtquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef lilium het volgende:
Het zal vannacht wel gaan onweren.
Stel jezelf even voor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:30 schreef lilium het volgende:
Het zal vannacht wel gaan onweren.
Nerd + Nerdvriendinquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:41 schreef daNpy het volgende:
Anders is mijn vriendin gewoon redelijk goed in Cal of Duty
Informatica student die anderen nerd noemtquote:
fits like a glovequote:
Best geinig, maar tergelijkertijd best wel gladjanusachtig...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:13 schreef blieblie het volgende:
Owwwww....
[afbeelding]
Die zijn lelijk.
Geinig ja...als je van Bassie & Adriaan houdtquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Best geinig, maar tergelijkertijd best wel gladjanusachtig...![]()
Of een gladde marokkaan bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geinig ja...als je van Bassie & Adriaan houdt
Jij stigmatiseert!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Informatica student die anderen nerd noemt
Ik zal jou eens stigmatiserenquote:
Wij hebben echt dezelfde smaak geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Whoa, als ik ooit 15.000 euro over heb koop ik een VW Samba.
Die zijn way vet.
[afbeelding]
Ah mooi. Dan breekt de hel eindelijk eens losquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
Der hangt een super gave wolk boven Eindhoven, tis een wolk met onweer erin.
[afbeelding]
Hier filmpje:
http://www.treedee.net/muk/wolk.avi
http://www.treedee.net/muk/wolk2.avi
Links werken niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:04 schreef blieblie het volgende:
Der hangt een super gave wolk boven Eindhoven, tis een wolk met onweer erin.
[afbeelding]
Hier filmpje:
http://www.treedee.net/muk/wolk.avi
http://www.treedee.net/muk/wolk2.avi
15 foutquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:11 schreef ArTiC het volgende:
Debje geslaagd?
Gaaf hé?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uploaden
Heej bomen die horizontaal van rechts naar links groeien, da's apart.
Het enige gerommel wat ik op dit moment hoor is gerommel in mijn buik, waarom zijn die verdomde kebab tenten tegenwoordig zo vroeg dichtquote:
Dude. Als je een bliksemflits hebt, duwt ie luchtlagen uit elkaar, zodat je een vacuum hebt. Zodra de flits afgelopen is, vult die leegte zich razendsnel weer met lucht, dat is de rommel die je hoort. Geen inslagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb ook een hele tijd naar die wolk staan kijken, was echt gaaf.
Op een gegeven moment werd ie wat minder hoog en breder en toen waren er af en toe wel 5 schichten tegelijk. En geen donder hè. Komt omdat het niet inslaat denk ik.
Iets meer respect voor jou gekregen. Nooit geweten dat een campzone nerd iets van de natuur af kan wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dude. Als je een bliksemflits hebt, duwt ie luchtlagen uit elkaar, zodat je een vacuum hebt. Zodra de flits afgelopen is, vult die leegte zich razendsnel weer met lucht, dat is de rommel die je hoort. Geen inslag.
Als het geluid tegengehouden wordt door wolken, danwel dat de afstand tot de rommel heel groot is, hoor je niks. Maar hij is er altijd.
Ik sta ook perplexquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Iets meer respect voor jou gekregen. Nooit geweten dat een campzone nerd iets van de natuur af kan weten
Kerel... Ik had het over die wolken met bliksem erin *zie R8ality's verhaal*.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:43 schreef febster het volgende:
[..]
Het enige gerommel wat ik op dit moment hoor is gerommel in mijn buik, waarom zijn die verdomde kebab tenten tegenwoordig zo vroeg dicht, ik zou nu een moord doen voor een lekker broodje schapenvlees met veeeeeeeeel knoflook
Trouwens vrouwen die je verjaardag vergeten en daarna toch nog een leuk kaartje sturen zijn oke
Dat zou dus betekenen dat heel het verhaal van Josti bullshit is en dat ik gewoon gelijk had. (Alleen donder bij inslag, waarbij inslag dus betekent: Contact met de aarde)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef blieblie het volgende:
Bij een inslag hoor je overigens alleen een heel harde knal met een knetter van de elektrische lading die in contact komt met een object. Zet maar eens een tang op een stroomkabel en knip deze door. Dan hoor je ook een knalletje (en is je tang verkloot).
Neej Gerommel in de luchtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat heel het verhaal van Josti bullshit is en dat ik gewoon gelijk had. (Alleen donder bij inslag, waarbij inslag dus betekent: Contact met de aarde)
Hier klopt echt geen zak van. Mijn verhaal wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, nu weet ik het.
De bliksem verhit de lucht waardoor deze zo snel uitzet dat er een soort van explosie onstaat. Dit zorgt voor de knal die je hoort.
Echter, als de bliksem in de wolk blijft (het oplichten van een wolk) dan slaat deze dus niet in en is er geen 'bliksemkanaal'. Hierdoor ontstaat er nauwelijks een donder.
Wat ik zei is terug te vinden op meerdere websites.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier klopt echt geen zak van. Mijn verhaal wel.
Oeh!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je ff hier op klikken voor een overzicht...
En als ik jou was zou ik deze downloaden. (Meeste seeders[20] en leechers[51].)
.MDS files kun je met Alcohol 120% in een virtual drive mounten. (Met de nieuwste Deamon Tools ook wel geloof ik).
Nah, tis voor mijn collega. vind ik weer te veel moeite voor hemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ja of je w8 tot die nerds zondag of maandag weer terugzijn in Eindhoven en dan vraag je of ze een DVDtje voor je branden
gat-ver-dammequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef blieblie het volgende:
Mooi meisje: http://www.sugababes.nl/a_LayD_4u/pics
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef Inu het volgende:
Is dat hele bliksemverhaal niet iets met plusjes en minnetjes die tegen elkaar aan botsen?
Ja die moet echt ontzettend bukkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef r8ality het volgende:
Flow, je hebt gelijk.
Deze is beter: http://www.sugababes.nl/*MaRinA*/pics
Check: http://users.castel.nl/~brinb05/Bliksem.htmquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:10 schreef Inu het volgende:
Is dat hele bliksemverhaal niet iets met plusjes en minnetjes die tegen elkaar aan botsen?
Of: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bliksemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Check: http://users.castel.nl/~brinb05/Bliksem.htm
Bij mijn ouders is er jaren geleden ooit een bolbliksem door de shoorsteen binnengekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Of: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bliksem
Ik heb daar ooit een PO Natuurkunde over gemaakt.
duw-objectquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:33 schreef r8ality het volgende:
Mijn god.
http://www.sugababes.nl/!!KisS%5ETheLipsZ/pics
Ontzettend duwbaar en wel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:38 schreef r8ality het volgende:
De laatste voor vandaag, met enorme jetsers!
http://www.sugababes.nl/*SiSterS*/pics
Sorry, ik wil geen SOA'squote:
Ik zag em vanmiddag ook, ansich wel koel, wel matig dattie niet eens naar beneden lazert. En de bestickering is lelijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is echt te vet! Een echt vliegend schaalmodel van de F14 Tomcat (Ja, die uit Top Gun)
http://www.big-boys.com/articles/f14model.html
WHO CARES!? Dat ding is gewoon vetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zag em vanmiddag ook, ansich wel koel, wel matig dattie niet eens naar beneden lazert. En de bestickering is lelijk.
En nu niet meer zeiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:14 schreef blieblie het volgende:
Bij een inslag hoor je overigens alleen een heel harde knal met een knetter van de elektrische lading die in contact komt met een object. Zet maar eens een tang op een stroomkabel en knip deze door. Dan hoor je ook een knalletje (en is je tang verkloot).
quote:De donder is een van de meest angstaanjagende weersverschijnselen. Het kan mens en dier laten schrikken. Oorverdovend kan het alles doen trillen. De donder is een bijproduct van de bliksem. De bliksem is een elektrische vonk de lucht ineens verhit. daarbij zet deze explosief uit. Dit geeft een zodanig harde knal dat hemel en aarde lijkt te vergaan. Maar de donder geeft veel aanwijzingen over de ontlading zelf. De belangrijkste is dat we met behulp van het tijdsverschil bliksem-donder kunnen schatten hoe ver de bliksem verwijderd is. Men kan per kilometer afstand met 3 seconden tijdsverschil rekenen.
Toonhoogte en afstand.
Wanneer de bliksem in de buurt inslaat, geeft dit een krakerig scheurend geluid. Op enkele honderden meters van de ontlading komen de lage tonen in het geluid. Des te verder de afstand, des te lager de tonen. De hoge tonen doven veel sneller uit dan de lage tonen. Verre onweersbuien bij windstil weer geven hele lage doffe tonen. Uiteindelijk worden de tonen zo laag dat het niet meer hoorbaar is voor mensen. Dieren kunnen soms wel deze lage tonen horen.
Meestal is de donder hoorbaar tot op 15 kilometer afstand. Afhankelijk van de omstandigheden kan men iets verder nog de donder waarnemen. Wanneer onweer 20 kilometer ver is en het geluid na 1 minuut komt aanzetten, kan men al spreken van een bijzondere waarneming.
*
Horizontale ontladingen geven lange rollende donders.
*
Verticale ontladingen geven onweersklappen, voorafgegaan door wat licht gerommel.
*
Het oplichten van een wolk geeft nauwelijks donder. Dit in verband met het ontbreken van een bliksemkanaal.
*
Het rollen van de donder wordt veroorzaakt door echo’s aan het aardoppervlak of tegen objecten. Bij vuurwerk horen we dit ook.
*
Het rollen van de donder komt alleen op het aardoppervlak voor.
*
Het is niet goed mogelijk tegen de wind in donder te horen.
*
Regen dempt het geluid van de donder.
*
Aan de knallen van de donder kan men horen of het een meervoudige ontlading was. Vier knallen, betekent dat het bliksemkanaal vier keer oplichtte.
*
Een voorontlading (zwakke miniontlading op het aardoppervlak) geeft het geluid van een “pang”.
*
De donder buigt door de temperatuurgradient met hoogte af. Hierdoor hoor je de donder slecht vanuit wolktoppen wanneer het onweer ver weg is.
Bijzonderheden.
*
Het geluid van de donder en de daarbij horende drukgolf kan een regenboog laten trillen.
*
In sommige gevallen wordt er melding gemaakt van een pistoolschotontlading. Dit is een knal als uit een pistool, gevolgd door een donder. Mogelijk is hier eerst een voorontlading waargenomen. Ook berichten over "fluitende donders" lijken hiermee te maken te hebben.
Da's net een vent.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nah, tis voor mijn collega. vind ik weer te veel moeite voor hem.
Maar dank je voor de URL, that does the trick.
Mooi meisje: http://www.sugababes.nl/a_LayD_4u/pics
Ga klussen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
En een goedeavond dames en heren.
Ik verveeeel me.
Wanneer gaan we ook alweer emigreren?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:03 schreef r8ality het volgende:
Vergeet Sugababes. Vergeet de TMF-chat. Vergeet CU2. Hier moet je zijn.
Mijn idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer gaan we ook alweer emigreren?
wel kut van je tassen
Hey je gaat vnv toch wel mee op stap nietwaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:33 schreef blieblie het volgende:
Shake shake shake, shake shake shake, shake your booty, shake your booty.
Heb je mij al zien huilen omdat ik in de stad woon dan??quote:
Nope... mijn baas wel, die had vrijkaartjes gekregen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef FlowDesign het volgende:
Nog mensen die (eerst) naar Simple gaan?
suikermennekequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
Tering! Weer zo'n ontzettende stortbui!![]()
Toch maar niet naar Simple
"Dance" festivalachtig iets op Stadhuisplein.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef r8ality het volgende:
Simple?
Waar jouw foto bij staat in het Engelse woordenboek.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef r8ality het volgende:
Simple?
Die ik bedoelde zat horizontaal en nie zo... Je let ook nie opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja die moet echt ontzettend bukken
Alleen die piercing tussen haar tieten vind ik een beetje eng... Debby zei eergister ook nog dat ze zo'n piercing bij iemand had gezien en dat ze dat mooi vond. Ik vind het maar niks.
*zucht* Dat is ook lelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Die ik bedoelde zat horizontaal en nie zo... Je let ook nie op![]()
Komen jullie morgen of maandag thuis?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef daNpy het volgende:
En de verticale bewegingen die die maakt
Dalijk naar de Buitenwacht, stampûh!!![]()
Komop, zelfs ik wist dat niet. Ik ken alleen 14.gifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef blieblie het volgende:
Neej echt?
Gaat Floris nog op stap 2night?
Speedster uit productie genomen , eeeeindelijk.
Neuken in een tent op Campzone is ook niet alles...quote:Op zondag 31 juli 2005 03:52 schreef r8ality het volgende:
Jawel. Tis echt waar. Je gelooft het niet. Maar ik had gewoon sjans met een of andere boerin hier uit de buurt ofzo. Na echter 3 seconden research (rare mensen eromheen en shit) had ik zoiets, ja daaahaaag. Dus finaal genege(e)rd en toen droop ze maar weer af. (Ja, ze stond tegen me aan.)
Zucht.
Niet neuken is helemaal niks...quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neuken in een tent op Campzone is ook niet alles...
Ik zag net wel 3 pliesieauto's ongeveer die kant op rijdenquote:Op zondag 31 juli 2005 04:34 schreef blieblie het volgende:
Der werd hier zojuist een sjonnie uit een VW Caddy gelicht door de politie en afgevoerd in een politiebusje.
Wie er dus behoefte heeft aan een Caddy, er staat er hier één een paar deuren verderop, ik gok erop dat die kerel zijn roes uit mag slapen in een cel dus tijd genoeg.
Deze categorie bevat geen fotos.quote:
Kaffersquote:Op zondag 31 juli 2005 04:36 schreef blieblie het volgende:
Nouwwwwwwwwww..... Die staan hier niet voor de deur.
Stroom net niet lang genoeg erop gehoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 04:38 schreef blieblie het volgende:
http://www.buitenwacht.nl/phpbb_photo/showphoto.php?photo=12606&password=&sort=7&thecat=655
Nice Hairdo-h!.
Ik ga zo even terug naar bed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:44 schreef FlowDesign het volgende:
Nou echt wel... ik moet naar m'n werk
Wat dacht je van het bed leksteken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef daNpy het volgende:
Opruimen
Nu Joost nog van zn luchtbed afstampen. Of zal ik gewoon de tent in laten storten
Wat dacht jij van gewoon laten liggen en alleen naar huis gaan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef daNpy het volgende:
Opruimen
Nu Joost nog van zn luchtbed afstampen. Of zal ik gewoon de tent in laten storten
of daar blijven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat dacht jij van gewoon laten liggen en alleen naar huis gaan?
no life and you know itquote:
Zomaar? En hij/zij dient geen protest in?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef febster het volgende:
Krijg net te horen dat een 24 jarige collega hersendood is verklaard
Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zomaar? En hij dient geen protest in?
Dat weet ik niet, op het moment is iedereen nog teveel in shock en te verdrietig enzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Das kut. Het zal je maar gebeuren
En nou wordt de Praxis "aangeklaagd" ?
Jeetje.. don't know what to sayquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef febster het volgende:
Krijg net te horen dat een 24 jarige collega hersendood is verklaard
Zo, dat is een leuk grapje!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zomaar? En hij/zij dient geen protest in?
Het is ook niet als leuk grapje bedoeld maar om aan te geven dat ik graag wil weten hoe dat komt.quote:
Zoiets kun je je niet voorstellen als geen familie zijnde.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef febster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, op het moment is iedereen nog teveel in shock en te verdrietig enzo
maar het blijft natuurlijk wel super kut en super stom van ze
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is ook niet als leuk grapje bedoeld maar om aan te geven dat ik graag wil weten hoe dat komt.
Als je alleen zegt "is hersendood verklaard" dan denkt iedereen van "hoe dan?".
(Gebruik je hersens eens. *zucht )
volgens mij kun je dat echt honderd keer uitleggen, bij zoiets ligt het altijd aan de lezers, nooit aan de schrijver zelf, ook al vat iedereen het totaal anders op, om dat het er gewoon ook niet staat wat er misschien dan wel bedoeld wordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...
Gebruik je hersens eens?
Dennis van Bussel, ik weet bijna zeker dat PG/Linda hem ook wel kent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef r8ality het volgende:
Febbie, wie was het? Misschien ken ik em ook.
Yep...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef r8ality het volgende:
Als in broodafdeling-dennis?
True...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...
ow foutje.. dat was niet bewust.quote:Gebruik je hersens eens?
Ja er zijn 2 verhalen, beide komen op hetzelfde neer... of ze hebben er vandaag de stekker eruit getrokken of hij is gisteravond overleden aan zijn verwondingen... Begrafenis zal vrijdag of zaterdag zijn, ligt er aan wanneer het lichaam vrijgegeven wordt (is nog in onderzoek door de politie om een misdrijf uit te sluiten)..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True...
[..]
ow foutje.. dat was niet bewust.
Maar Feb, hoe staat het er nu mee? Is hij nu in coma of iets dergelijks? Of hebben ze het opgegeven?
Ja maar knap als je een ongeluk waar een trauma helicopter in ongeveer down town eindhoven uit het nieuws houd maar goed..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:58 schreef r8ality het volgende:
Misschien dat de Praxis het bewust buiten de media houdt, ivm slechte naam enzo.
Ik hoop voor je dat je een beetje mooi weer hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
Goodmeuning.
Naar de kapper, boodschappen doen en dan om 19:00uur vertrek richting Nature One
Jup, zondagmiddag/-avond rijden we weer terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een beetje mooi weer hebt(is toch een meerdaags iets toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |