Het is ook niet als leuk grapje bedoeld maar om aan te geven dat ik graag wil weten hoe dat komt.quote:
Zoiets kun je je niet voorstellen als geen familie zijnde.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef febster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, op het moment is iedereen nog teveel in shock en te verdrietig enzo
maar het blijft natuurlijk wel super kut en super stom van ze
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is ook niet als leuk grapje bedoeld maar om aan te geven dat ik graag wil weten hoe dat komt.
Als je alleen zegt "is hersendood verklaard" dan denkt iedereen van "hoe dan?".
(Gebruik je hersens eens. *zucht )
volgens mij kun je dat echt honderd keer uitleggen, bij zoiets ligt het altijd aan de lezers, nooit aan de schrijver zelf, ook al vat iedereen het totaal anders op, om dat het er gewoon ook niet staat wat er misschien dan wel bedoeld wordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...
Gebruik je hersens eens?
Dennis van Bussel, ik weet bijna zeker dat PG/Linda hem ook wel kent...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef r8ality het volgende:
Febbie, wie was het? Misschien ken ik em ook.
Yep...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:59 schreef r8ality het volgende:
Als in broodafdeling-dennis?
True...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Dan kun je dat ook op een normale manier vragen...
ow foutje.. dat was niet bewust.quote:Gebruik je hersens eens?
Ja er zijn 2 verhalen, beide komen op hetzelfde neer... of ze hebben er vandaag de stekker eruit getrokken of hij is gisteravond overleden aan zijn verwondingen... Begrafenis zal vrijdag of zaterdag zijn, ligt er aan wanneer het lichaam vrijgegeven wordt (is nog in onderzoek door de politie om een misdrijf uit te sluiten)..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True...
[..]
ow foutje.. dat was niet bewust.
Maar Feb, hoe staat het er nu mee? Is hij nu in coma of iets dergelijks? Of hebben ze het opgegeven?
Ja maar knap als je een ongeluk waar een trauma helicopter in ongeveer down town eindhoven uit het nieuws houd maar goed..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:58 schreef r8ality het volgende:
Misschien dat de Praxis het bewust buiten de media houdt, ivm slechte naam enzo.
Ik hoop voor je dat je een beetje mooi weer hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
Goodmeuning.
Naar de kapper, boodschappen doen en dan om 19:00uur vertrek richting Nature One
Jup, zondagmiddag/-avond rijden we weer terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een beetje mooi weer hebt(is toch een meerdaags iets toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |