Heb je mij al zien huilen omdat ik in de stad woon dan??quote:
Nope... mijn baas wel, die had vrijkaartjes gekregen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:49 schreef FlowDesign het volgende:
Nog mensen die (eerst) naar Simple gaan?
suikermennekequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
Tering! Weer zo'n ontzettende stortbui!![]()
Toch maar niet naar Simple
"Dance" festivalachtig iets op Stadhuisplein.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef r8ality het volgende:
Simple?
Waar jouw foto bij staat in het Engelse woordenboek.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:26 schreef r8ality het volgende:
Simple?
Die ik bedoelde zat horizontaal en nie zo... Je let ook nie opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja die moet echt ontzettend bukken
Alleen die piercing tussen haar tieten vind ik een beetje eng... Debby zei eergister ook nog dat ze zo'n piercing bij iemand had gezien en dat ze dat mooi vond. Ik vind het maar niks.
*zucht* Dat is ook lelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:47 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Die ik bedoelde zat horizontaal en nie zo... Je let ook nie op![]()
Komen jullie morgen of maandag thuis?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef daNpy het volgende:
En de verticale bewegingen die die maakt
Dalijk naar de Buitenwacht, stampûh!!![]()
Komop, zelfs ik wist dat niet. Ik ken alleen 14.gifquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:04 schreef blieblie het volgende:
Neej echt?
Gaat Floris nog op stap 2night?
Speedster uit productie genomen , eeeeindelijk.
Neuken in een tent op Campzone is ook niet alles...quote:Op zondag 31 juli 2005 03:52 schreef r8ality het volgende:
Jawel. Tis echt waar. Je gelooft het niet. Maar ik had gewoon sjans met een of andere boerin hier uit de buurt ofzo. Na echter 3 seconden research (rare mensen eromheen en shit) had ik zoiets, ja daaahaaag. Dus finaal genege(e)rd en toen droop ze maar weer af. (Ja, ze stond tegen me aan.)
Zucht.
Niet neuken is helemaal niks...quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neuken in een tent op Campzone is ook niet alles...
Ik zag net wel 3 pliesieauto's ongeveer die kant op rijdenquote:Op zondag 31 juli 2005 04:34 schreef blieblie het volgende:
Der werd hier zojuist een sjonnie uit een VW Caddy gelicht door de politie en afgevoerd in een politiebusje.
Wie er dus behoefte heeft aan een Caddy, er staat er hier één een paar deuren verderop, ik gok erop dat die kerel zijn roes uit mag slapen in een cel dus tijd genoeg.
Deze categorie bevat geen fotos.quote:
Kaffersquote:Op zondag 31 juli 2005 04:36 schreef blieblie het volgende:
Nouwwwwwwwwww..... Die staan hier niet voor de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |