De Speedster niet, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
En nee lotus Elise is geen oplossing.. die is lelijk..![]()
Smaak denk ik.. maar ik vind hem erg stoer.. Elise is veel te rondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De Speedster niet, wil je zeggen?
Met andere woorden, het is een hardcore racewagenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb eens een stukje in zo'n ding gereden, en ik vond het niks. Je komt er amper in, laat staan er weer uit. De klep achterop waar je nog een klein beetje meuk in kwijt kunt, sluit voor geen meter. Er zit geen tankmeter in, maar een lampje dat gaat branden als je nog 8 (or so) liter hebt. Het zit kut. Het stuurt kut. Het schakelt kut. En het heeft een draaicircel waar een beetje bestelbus genoegen mee zou kunnen nemen.
Met andere woorden: blij toe
jepquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef Klonk het volgende:
Bij de elise doet een donkere kleur wonderen:
[afbeelding]
Nee man. Knalgeel moet-ie zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef Klonk het volgende:
Bij de elise doet een donkere kleur wonderen:
[afbeelding]
Schakelen dat klopt niet hoor, ding schakelt zeer goed. Kort, krachtig en correct. En met van die leuke metaal tikjes 'klik' 'klik'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb eens een stukje in zo'n ding gereden, en ik vond het niks. Je komt er amper in, laat staan er weer uit. De klep achterop waar je nog een klein beetje meuk in kwijt kunt, sluit voor geen meter. Er zit geen tankmeter in, maar een lampje dat gaat branden als je nog 8 (or so) liter hebt. Het zit kut. Het stuurt kut. Het schakelt kut. En het heeft een draaicircel waar een beetje bestelbus genoegen mee zou kunnen nemen.
Met andere woorden: blij toe
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Klonk het volgende:
we helpen je alleen maar aan een nieuwe droom.
vast wel, en dat toyota blokje is niets mis mee, past prima bij het karakter van de auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..
Mijn oom heeft een knalblauwe elisequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..
Maar er zat een opellogo op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef Klonk het volgende:
sterker nog, deze opel was een lotus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |