De Speedster niet, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Giem het volgende:
En nee lotus Elise is geen oplossing.. die is lelijk..![]()
Smaak denk ik.. maar ik vind hem erg stoer.. Elise is veel te rondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De Speedster niet, wil je zeggen?
Met andere woorden, het is een hardcore racewagenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb eens een stukje in zo'n ding gereden, en ik vond het niks. Je komt er amper in, laat staan er weer uit. De klep achterop waar je nog een klein beetje meuk in kwijt kunt, sluit voor geen meter. Er zit geen tankmeter in, maar een lampje dat gaat branden als je nog 8 (or so) liter hebt. Het zit kut. Het stuurt kut. Het schakelt kut. En het heeft een draaicircel waar een beetje bestelbus genoegen mee zou kunnen nemen.
Met andere woorden: blij toe
jepquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef Klonk het volgende:
Bij de elise doet een donkere kleur wonderen:
[afbeelding]
Nee man. Knalgeel moet-ie zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:43 schreef Klonk het volgende:
Bij de elise doet een donkere kleur wonderen:
[afbeelding]
Schakelen dat klopt niet hoor, ding schakelt zeer goed. Kort, krachtig en correct. En met van die leuke metaal tikjes 'klik' 'klik'quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb eens een stukje in zo'n ding gereden, en ik vond het niks. Je komt er amper in, laat staan er weer uit. De klep achterop waar je nog een klein beetje meuk in kwijt kunt, sluit voor geen meter. Er zit geen tankmeter in, maar een lampje dat gaat branden als je nog 8 (or so) liter hebt. Het zit kut. Het stuurt kut. Het schakelt kut. En het heeft een draaicircel waar een beetje bestelbus genoegen mee zou kunnen nemen.
Met andere woorden: blij toe
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:55 schreef Klonk het volgende:
we helpen je alleen maar aan een nieuwe droom.
vast wel, en dat toyota blokje is niets mis mee, past prima bij het karakter van de auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..
Mijn oom heeft een knalblauwe elisequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Hebben ze dan een Elise in het knal blauw? Wat ik jammer vind is de 1.8 toyota die er in ligt..
Maar er zat een opellogo op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef Klonk het volgende:
sterker nog, deze opel was een lotus
neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef Klonk het volgende:
sterker nog, deze opel was een lotus
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een knalblauwe elise![]()
Had je oom een Speedster gehad, had je het niet gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar er zat een opellogo op.
Dan hoeft het van mij al niet meer.
waar slaat dat op...?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
[..]
Had je oom een Speedster gehad, had je het niet gezegd![]()
Mmm zo in het blauw is hij ook niet echt verkeerd eigelijk.. vallen die rare koplampen niet zo opquote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
[..]
Had je oom een Speedster gehad, had je het niet gezegd![]()
psies, daarom ook mijn hint over een donkere kleurquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Mmm zo in het blauw is hij ook niet echt verkeerd eigelijk.. vallen die rare koplampen niet zo op
Alleen die Speedster velgjes blijven mooier.. maar die kun je nog wel een keer vervangen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
psies, daarom ook mijn hint over een donkere kleur![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:34 schreef mistermaniac het volgende:
Wie wil er dan ook in zo een opel sloomster rijden dan?
Ongelovelijk lelijk IMO
Nee niet dat ik weet.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:43 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wat tegen mij ofniet?![]()
en van 0 naar 100 naar 0 in 7 seconden, als ik me goed herinner.quote:Top Speed 175.0 mph / 281.6 kph
0 - 30 mph Not Available
0 - 60 mph 4.9 seconds
0 - 100 mph 11.0 seconds
Vraag en aanbod relatie doet mij anders vermoeden.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
Voordeel is wel dat de Speedsters nu helemaal tegen dump-prijzen verkocht zullen gaan worden.
En ze waren al goedkoper dan een Elise dus top-rij-eigenschappen voor een fractie van de prijs
Was er wel vraag naar dan? Of zouden ze stoppen omdat de vraag juist erg tegenvalt?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:03 schreef heijx het volgende:
[..]
Vraag en aanbod relatie doet mij anders vermoeden.![]()
Ik zie de vraag niet echt dalen.
Aanbod van nieuw is gereduceerd naar nul.
Ergo: tekort.
Tekort = prijsstijging
Deze heb je toentertijd vast wel gezien bij topgear:quote:Op zondag 31 juli 2005 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
on topic graag.
Lotus heeft de Speedster zowat gebouwd... alleen dat Opel Logo zou me nix kunnen schelen.
Ik vind het alleen niet een groot verlies omdat we de Elise nog hebben.
Voordeel is wel dat de Speedsters nu helemaal tegen dump-prijzen verkocht zullen gaan worden.
En ze waren al goedkoper dan een Elise dus top-rij-eigenschappen voor een fractie van de prijs
Ik zou hier trouwens ook wel betrapt in willen worden... over Opel/Lotus gesproken:
[afbeelding]
[..]
en van 0 naar 100 naar 0 in 7 seconden, als ik me goed herinner.
Hopelijk stopt de samenwerking niet met het stoppen van de Speedster
P.S.: Al bouwt Lotus een Lada... wil ik 'm nog. Heb teveel respect voor Lotus om ze niet te vertrouwen met een ander merk.
quote:Op zondag 31 juli 2005 12:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Deze heb je toentertijd vast wel gezien bij topgear:
[afbeelding]
Vet!
ja inderdaad, een ander logo maakt heel erg veel verschilquote:Op zondag 31 juli 2005 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De Speedster was als Vauxhall toch veel mooier dan de Opel...
[afbeelding]
Wel als de V van Vauxhall perfect bij de styling past. Deze auto is gewoon een rijdend Vauxhall logo, daar plak je geen opel logo op. Meestal zijn Vauxhalls opels met een ander logo, dit keeris het precies andersom.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja inderdaad, een ander logo maakt heel erg veel verschil![]()
de auto is afgezien van het vauxhall-logo volkomen identiek aan de opel speedster. vond jij de seat marbella ook mooier dan de fiat panda?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel als de V van Vauxhall perfect bij de styling past. Deze auto is gewoon een rijdend Vauxhall logo, daar plak je geen opel logo op. Meestal zijn Vauxhalls opels met een ander logo, dit keeris het precies andersom.
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de auto is afgezien van het vauxhall-logo volkomen identiek aan de opel speedster. vond jij de seat marbella ook mooier dan de fiat panda?![]()
dat waren allemaal optiesquote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Tommeh het volgende:
De fiat panda is wel beter dan een marbella.Betere stoelen, uitgebreider dash e.d.
nee de oorzaak van files is juist dat opels te vaak niet rijdenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef draaijer het volgende:
Wees blij dat je geholpen bent.. Je wilt toch ook geen Opel?!
Die bakken zijn de oorzaak van de files. Ze rijden altijd vooraan.
olleh!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat waren allemaal opties![]()
he tom!![]()
Panda's, rijden die dingen nou ook een beetje redelijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:17 schreef Tommeh het volgende:
[..]
olleh!
Nou standaard waren de panda's iets luxers dan de marbella's. Ik heb afgelopen dagen 6 van die dingen bekeken, mn zus zocht er een.
Ontopic: Ze had liever een marbella dan een opel speedster![]()
gewaagde uitspraak, ik weet hetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Panda's, rijden die dingen nou ook een beetje redelijk?![]()
en uiteraard, ik zou ook liever een marbella rijden dan een opel speedster. Ik zou zelfs nog eerder een fiat multipla gaan rijden dan een opel.![]()
dat is wel even iets heeeel anders dan de speedsterquote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef God_de_Vader het volgende:
nooit gedacht aan de Toyota MRII
[afbeelding] ?
Aargggg geen smart.. alsjeblieft zeg... ik wil een auto geen brommobiel..quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:55 schreef user-x het volgende:
de oplossing voor TS's probleem:
[afbeelding]
356!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Dit zijn eigenlijk pas echte speedsters :
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |