dat waren allemaal optiesquote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Tommeh het volgende:
De fiat panda is wel beter dan een marbella.Betere stoelen, uitgebreider dash e.d.
nee de oorzaak van files is juist dat opels te vaak niet rijdenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef draaijer het volgende:
Wees blij dat je geholpen bent.. Je wilt toch ook geen Opel?!
Die bakken zijn de oorzaak van de files. Ze rijden altijd vooraan.
olleh!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat waren allemaal opties![]()
he tom!![]()
Panda's, rijden die dingen nou ook een beetje redelijk?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:17 schreef Tommeh het volgende:
[..]
olleh!
Nou standaard waren de panda's iets luxers dan de marbella's. Ik heb afgelopen dagen 6 van die dingen bekeken, mn zus zocht er een.
Ontopic: Ze had liever een marbella dan een opel speedster![]()
gewaagde uitspraak, ik weet hetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Panda's, rijden die dingen nou ook een beetje redelijk?![]()
en uiteraard, ik zou ook liever een marbella rijden dan een opel speedster. Ik zou zelfs nog eerder een fiat multipla gaan rijden dan een opel.![]()
dat is wel even iets heeeel anders dan de speedsterquote:Op zondag 31 juli 2005 20:51 schreef God_de_Vader het volgende:
nooit gedacht aan de Toyota MRII
[afbeelding] ?
Aargggg geen smart.. alsjeblieft zeg... ik wil een auto geen brommobiel..quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:55 schreef user-x het volgende:
de oplossing voor TS's probleem:
[afbeelding]
356!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Dit zijn eigenlijk pas echte speedsters :
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |