Stroom net niet lang genoeg erop gehoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 04:38 schreef blieblie het volgende:
http://www.buitenwacht.nl/phpbb_photo/showphoto.php?photo=12606&password=&sort=7&thecat=655
Nice Hairdo-h!.
Ik ga zo even terug naar bed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 07:44 schreef FlowDesign het volgende:
Nou echt wel... ik moet naar m'n werk
Wat dacht je van het bed leksteken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef daNpy het volgende:
Opruimen
Nu Joost nog van zn luchtbed afstampen. Of zal ik gewoon de tent in laten storten
Wat dacht jij van gewoon laten liggen en alleen naar huis gaan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:06 schreef daNpy het volgende:
Opruimen
Nu Joost nog van zn luchtbed afstampen. Of zal ik gewoon de tent in laten storten
of daar blijven?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat dacht jij van gewoon laten liggen en alleen naar huis gaan?
no life and you know itquote:
Zomaar? En hij/zij dient geen protest in?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef febster het volgende:
Krijg net te horen dat een 24 jarige collega hersendood is verklaard
Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zomaar? En hij dient geen protest in?
Dat weet ik niet, op het moment is iedereen nog teveel in shock en te verdrietig enzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
Das kut. Het zal je maar gebeuren
En nou wordt de Praxis "aangeklaagd" ?
Jeetje.. don't know what to sayquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef febster het volgende:
Krijg net te horen dat een 24 jarige collega hersendood is verklaard
Zo, dat is een leuk grapje!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zomaar? En hij/zij dient geen protest in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |