Heb je al een Hydra?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind dat ik mijn chopper daar best mag parkeren
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je beter nu mee beginnen want nu is het 15.00quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:09 schreef febster het volgende:
*alvast duimt voor Debby*
Die versie is echtquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
WAARSMEBIRD?!?
Gezongen door een ontzettende relnicht ook nog eensquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Die versie is echtgewoon té flauw
![]()
Waarom is jou eiexplosie niet bereikbaar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
WAARSMEBIRD?!?
Ik ben ff met m'n server bezig... hij heeft moeite met opstarten. Moet er ff een keyboard en een monitor aanhangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom is jou eiexplosie niet bereikbaar?
en staat die daar al op?
Ken wel dat nummer van Boem Lauwe Pattas - Kwilleenbird
Gaat op heel Kempzoon de stroom eraf omdat het mss gaat onweren?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:31 schreef Inu het volgende:
Het wordt dik onweren straksLijkt me best lollig en aangezien ik toch entreedienst heb, zit ik lekker droog
En stekkertjes zijn er al uit...
En Robin, wat hoorde ik nou? Toch maar een dagje komen kijken he?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is Robin?
Oh Anthraxx![]()
Nou die moet ik ook niet meer...nerd
Ik zou vandaag met debby langs gaan, maar danpy is er vandaag niet en we wilden geen 7,50 entree betalen voor kijken... vind je ons nou ook nerds?quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:35 schreef ArTiC het volgende:
Wie is Robin?
Oh Anthraxx![]()
Nou die moet ik ook niet meer...nerd
jou heb ik altijd al een nerd gevonden, wat op zich niet vreemd is...je bent ook een nerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou vandaag met debby langs gaan, maar danpy is er vandaag niet en we wilden geen 7,50 entree betalen voor kijken... vind je ons nou ook nerds?![]()
nie zo hè, nerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jou heb ik altijd al een nerd gevonden, wat op zich niet vreemd is...je bent ook een nerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |