SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
Dat was al een aardige tijd terug. Hij komt nu wel uit op de PS2, overigens geloof ik wel buiten de wil van de persoon die dat zei om. Maar als je hem nu op de GC hebt zou ik hem daar op houden; de PS2 versie wordt grafisch een stuk zwakker.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
Ondergewaardeerd door sommige zielen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Steeven het volgende:
Overgewaardeerd spel.
in de US versie zit meer ammo, waardoor de normal mode al wat makkelijker wordtquote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Freezor het volgende:
Eh ja, wat stom dat die niet op easy kunnen
Dat is het zeker... maar ik wilde hem toch proberen... Maar ja, de Infinite Handcannon isquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mathilda
Vond dat maar een kogel verslindend grietje eigenlijk.
Het enige voorwerp dat je soms nodig hebt om een schat te kunnen krijgen is een kogel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Kogels zijn vrij handig, zoals al opgemerkt is. De schatten hebben nogal eens de neiging om aan het plafond of aan een lamp te hangen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Nieuw wapen voor de ps2..vind het nogal een kutgun als ik dat zo zie. past imo niet in de sfeer van de game
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.
Een 6.5 mind youquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...![]()
![]()
![]()
![]()
Power Unlimited heb ik nooit serieus genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
![]()
![]()
![]()
eh toen bestond de pu nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen als je een d-pad en analoge controller op je toetsenbord hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef bonke het volgende:
zeg is dit spel ook nog voor de pc te krijgen ??
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
En ben weer een nieuwe ronde begonnen. Best makkelijk..
Dat meen je niet, en je hebt het spel gewoon uitgepeeld zeg maar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...
Hint: ga de andere deur in.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef chibibo het volgende:
Gisteren weer eens verder gegaan met m'n save game, nadat ik het spel een paar maanden had uitgeleend. Ik zit nu bij dat stuk met die twee kettingzaag-grieten, maar die zijn best lastig.
Dat stuk heb ik de vorige keer gedaan, ik wil nu deze route halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:43 schreef BMH het volgende:
Hint: ga de andere deur in.
Die El Gigante is makkelijker... als je ten minste ammo wilt besparen. Gewoon die sleutel in dat huisje pakken en de sloten van die deuren afschieten en klaar.... veel simpeler kan eigenlijk niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Neuh, gewoon alle dingen goed gebruiken, trappen omgooien zodat je wat voorsprong krijgt, die wagen laten staan zodat je die kan opblazen, eerst dat extra gebiedje uitbuiten met goodies. Makkelijker dan zo'n el giganto verslaan.
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind de El Gigantes leuker dan die kettingzaag chicks... Ik erger me aan hun gekrijs...
De mooiste boss battle vind ik dan ook de encounter met de eerste El Gigante... en dan mooi in zo'n huisje gaan zitten wachten tot die reus moe wordt van het achtervolgen van die hond...
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig janktquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig jankt
*Herkentquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
Ohh, zielige koe! Toch eens proberen de volgende keer dat ik er een tegenkom.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Smots het volgende:
Kudzooi.
De Cube-versie van R.E. 4 ziet er natuurlijk fantastisch ut, maar nu blijkt de PS2-versie niet alleen echt 16: 9 te zijn, maar ook nog eens progressive scan!
En dan gaaan ze er ook nog een limited edition van uitbrengen!
RARGH!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.
Nee man, die zijn juist RRRRUW!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
Leon's bonuskostuum pas daarentegen wel weer perfect bij de Chicago Typewriter!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, je hóeft het niet te dragen. En Ashleys costuum is functioneel ook. Ze kan niet geraakt worden en niet weggesleept worden.
Die van Leon is inderdaad wel erg eh fout ja.
Het valt me op dat die textures nog zo low-res zijn. Bij het jasje van Leon is dat erg goed te zien. De knopen bij zijn mouw zijn heel scherp, maar de textuur van de stof is dan weer erg wazig...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:58 schreef Smots het volgende:
Ik weet niet of dit lukt:
http://www.capcomeuro-pre(...)us_costumes_copy.jpg
Dude, gebruik de spoiler tag aub. Dit wil ik nog helemaal niet weten...quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Giligili het volgende:
Help ik zit vastlevel 3-4 Castle...Luis Sera is dood en Ashley staat onderaan vastgebonden te roepen naar heeeeelp...Wat nu gedaan? Ik geraak niet onder bij Ash
Wat moet ik nu doen??? Help AUB
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:30 schreef Frozen het volgende:
Ik heb m ook vorige week gekocht! Nadat ik bij een vriend al het hele spel mee heb gemaakt op de GC, ga ik nu mar lekker zelf in het donker spelen. Wat een briljant spel zeg...
Ik vraag mij wel af: ik heb 2 'cat's eyes' treasures gevonden. Bij de omschrijving staat dat deze ergens in horen, maar waar... ? Ik hou ze maar in mijn inventory, maar weet iemand ook waar ik ze daadwerkelijk in moet stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ging verder de deuren in, kom dan op een gegeven moment in een soort eetzaal waar allerlei spreuken over eten aan de muur hangen en je kan op een belletje drukken en dan draait er een schilderij om. als ik echter gewoon verder de deuren doorga dan kom ik weer ergens waar ik al ben geweest. moet je iets doen in die eetkamer ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zit vast in missie 3-2, heb netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ging verder de deuren in, kom dan op een gegeven moment in een soort eetzaal waar allerlei spreuken over eten aan de muur hangen en je kan op een belletje drukken en dan draait er een schilderij om. als ik echter gewoon verder de deuren doorga dan kom ik weer ergens waar ik al ben geweest. moet je iets doen in die eetkamer ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik nu nog maar ammo voor m'n rifle![]()
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks
had ik nu nog maar ammo voor m'n rifle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hoezo dat?zou ook kunnen, maar het was dacht ik een beetje ver wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe krijg je die?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Als je de infinite rocket launcher hebt is dat schilderij een eitje...
dat doe je snelquote:Op woensdag 16 november 2005 12:10 schreef ClioSporT het volgende:
Mja heb mn probleem al opgelost. Heb gewoon 3 uur lang rondgelopen terwijl de oplossing dus heel simpel was
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef ClioSporT het volgende:
Help. ik zit vast in hoofdstuk 5.2. Ik moet een deur open krijgen die zowel links als rechts een hendel heeft, maar het werkt gewoon niet. WTF!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Die kettingzaag is gewoon een controller in de vorm van een.... kettingzaag.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Hoe werkt dat kettingzaag-apparaat eigenlijk wat je er op de GC bij kon kopen?
Ik ben het spel nu op de PS2 aan het spelen, en ik kan me niet voorstellen waar je dat bij zou moeten gebruiken.
Je moet het spel 1 keer uitgespeeld hebben en dan is die voor 1.000.000 'te koop bij de merchant.quote:
Hmmm... dan moet ik maar wachte tot ik de volgende tegenkom.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
blijft dood voor zover ik weet...
"Hey stranger, got some -BLAM- UGHGHGGHGHGHG......
Achso. Ik meende al dat dat ding een extra functie in het spel zou hebben, niet dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kettingzaag is gewoon een controller in de vorm van een.... kettingzaag.
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:19 schreef P-Style het volgende:
Hij leefde weer! En ik heb wéér een kogel door z'n hoofd gejaagd!
Heb je er 1tje gehad? Zo ja, een tip:quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zijn die gasten met die lange klauwen die je alleen van achteren kunt raken toch fokking irritant met deze besturing
ben er gelukkig wel langs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heb je er 1tje gehad? Zo ja, een tip:het waren er zelfs 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en thanks voor de tip![]()
maar ik had 'm dus al gehaald, met veel pijn en moeite![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War. War never changes.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef GrootmeesterFlits het volgende:je kan toch alleen die fles in de tunnel omgooien? hmmm....zal zo ff kijken, bedankt in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef GrootmeesterFlits het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan toch alleen die fles in de tunnel omgooien? hmmm....zal zo ff kijken, bedankt in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War. War never changes.
Als ie bevroren is volgens mij overal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
thanks
kan 'm alleen op z'n kop raken toch?
Yep. Scheelt ook in de kogels.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Blijven vluchten werkt overigens ook prima!
In je riot gun gaan gewoon shotgun kogelsquote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik vind het best kut dat je geen kogels kunt kopen voor je wapens.
ik heb zo'n riot gun gekocht maar er nog nooit kogels voor gevonden
quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Freezor het volgende:
[..]
In je riot gun gaan gewoon shotgun kogels
Als je de capicity van je wapen upgrade krijg je het maximale aantal kogels dat het geweer kan dragen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ja ik vind het best kut dat je geen kogels kunt kopen voor je wapens.
ik heb zo'n riot gun gekocht maar er nog nooit kogels voor gevonden
Dan loop je wel flink wat pesetas mis.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Blijven vluchten werkt overigens ook prima!
al bijna vanaf het beginquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hoe lang loop je dan al met die riotgun rond? Zoek je wel goed en zo?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:14 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]Ik heb hem geeneens dood geschoten.. ben gewoon blijven lopen totdat ik telkens verder kon.. op geven moment komt die niet meer achter je aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:17 schreef Even het volgende:
Hoe lang duurt de game nog?ligt d'r aan wat jij verstaat over lang.. denk dat je nog iets van 2 a 4 uur bezig bent..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Volgens mij ben je dan al bijna klaar... nog een half uurtje maximaal... of ik zit me nu echt te vergissen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ligt d'r aan wat jij verstaat over lang.. denk dat je nog iets van 2 a 4 uur bezig bent..
Nee, ik vergis me...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan al bijna klaar... nog een half uurtje maximaal... of ik zit me nu echt te vergissen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt me dus dat hij nog wel wat moet
Dit keer zonder signature
Ik gebruikte vaak de minesweeper (de homing device minesweeper). Je kunt er een paar tegelijkertijd inpompen... Duurt niet zo lang... En als je de minesweeper niet meer hebt of geen kogels... ehm... heb je de broken butterfly?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik ben nu bij die salazar ofzo... dat grote beest... iemand nog tips? ik weet dat je hem in z'n oog moet schieten, en dat hij dan te voorschijn komt... maar ik krijg em nie dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
woiequote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit wapen mag je overigens niet missen...
[afbeelding]
Tweede en derde keer ga je erg snel door het spel heen hoor... je upgrade je wapens steeds verder...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef jimjim1983 het volgende:
oh laat maar zitten dan, ben al blij als ik 'm 1 keer uitspeel
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
GewoonDan moet ik denk ik een stukje terug.. heb nog maar 13 kogels voor mn magnum... niet genoeg zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
simpelste baas die d'r is..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
hee ik ben ook bij Salazar
in zijn oog schieten en dan op salazar, daar was ik ook al achter. maar ging toch dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
simpelste baas die d'r is..Dat wist ik dus weer niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wist je dit ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat wist ik dus weer niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee, dat wist ik niet... ik drukte vaak op het juist moment op L+R of A+B... Dus ik heb het zelfs nooit geprobeerd...
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dan wist je dit ook niethee zeg dat dan meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks
Ligt wel aan je upgrades natuurlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Beuh, RL sucks. Gebruik gewoon de broken butterfly 13 is ruim voldoende.
je hebt idd gelijk.. RL is iets te zwaar wapen in RE4... maar wat maakt het uit..quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Beuh, RL sucks.
je kan de handcanon halen als je deze gelijk even voledig upgrade heeft die onbeperkte kogels.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb het uitgespeeld en ook het merchant spel dat je bij extra's krijg nadat je het uitgespeeld hebt. Ik heb een geweer gewonnen die ik gratis kan ophalen bij zo'n verkoopdude alleen weet ik niet meer welk wapen
Maar ja, om het spel nou weer te gaan spelen in pro versie.![]()
Hij is pas op de ps2 uit, dus ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef Viking84 het volgende:zijn er nog steeds mensen bezig met dit spel?
Ik heb hem vorige week pas gekocht!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef Viking84 het volgende:zijn er nog steeds mensen bezig met dit spel?
Ik ben weer begonnen, maar dat nieuwe wapen heeft die handelaar niet eens, wtf? Krijg ik hem pas later in het spel ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Maar wat is de kick om het opnieuw te spelen nadat het uitgespeelt is ?? Dat ene nieuwe wapen en een Pro mode??
Ik heb de game een keer of 3 uitgespeeld op de cube.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Maar wat is de kick om het opnieuw te spelen nadat het uitgespeelt is ?? Dat ene nieuwe wapen en een Pro mode??
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij is pas op de ps2 uit, dus ja.
Niet zo heel erg lullig, want de PS2 versie heeft véle extra's die de Cube-versie niet heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 11:27 schreef Viking84 het volgende:nu pas. Das lullig
maar goed, ben enerzijds ook wel weer jaloers, want ik heb hem vorig jaar al uitgespeeld en sommige spellen zijn zo cool dat je ze niet uitgespeeld wilt hebben
Weet iemand misschien wanneer ik dat wapen krijg, ik ben nu bijna in hoofdstuk 2 alweer maar geen wapen te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb het uitgespeeld en ook het merchant spel dat je bij extra's krijg nadat je het uitgespeeld hebt. Ik heb een geweer gewonnen die ik gratis kan ophalen bij zo'n verkoopdude alleen weet ik niet meer welk wapen
Wat eigenlijk allemaal? Ik weet alleen die costumes van Ashley en leon...quote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet zo heel erg lullig, want de PS2 versie heeft véle extra's die de Cube-versie niet heeft!
quote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Ik_ben_lief het volgende:
5 extra scenario's met Ada.. meer weet ik ook nie, weet nie wat de cube allemaal heeft.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]Maar.... mijn hoesje zegt dat die exclusief voor de ps2 zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zullen we denk ik iets anders bedoelen..quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef Ik_ben_lief het volgende:
[..]
Maar.... mijn hoesje zegt dat die exclusief voor de ps2 zijn...![]()
Heb jij the merchants uitgespeelt, dwz 5 sterren behaald met elke speler op elk onderdeel.?quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Assignment Ada is een uurtje met ada spelen, Seperate ways is heel wat meer met Ada
In mijn handleiding staat zelfs dat je je PlayStation2 aan moet sluiten op een geluidssysteem met Dolby Pro Logic blaat.quote:Op zondag 27 november 2005 21:17 schreef Ik_ben_lief het volgende:
[..]
Maar.... mijn hoesje zegt dat die exclusief voor de ps2 zijn...![]()
Eh, die ken ik niet. Wat is dat voor iets, PS2 exclusive of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef Bad_MoFo het volgende:
Maar wat moet je dan uitspelen om dat nieuwe wapen te krijgen, dat Las Plagas removable laser of zoiets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ehhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Yep. Maar dan wel in een totale stijl die niet bij de game past.quote:Op zondag 4 december 2005 01:41 schreef Noax het volgende:
Wow daar ruim je pas iemand mee uit de weg!
Klopt. Daarom heb ik die ook nooit gekochtquote:Op zondag 4 december 2005 11:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat klopt. Maar dat vond ik eigenlijk ook van die grenade launcher.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet zo heel erg lullig, want de PS2 versie heeft véle extra's die de Cube-versie niet heeft!
De Infinite Grenade Launcher vind ik bij het kasteel wel handig bij die idioten met die katapultsquote:Op zondag 4 december 2005 11:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat klopt. Maar dat vond ik eigenlijk ook van die grenade launcher.
Verkeerde topic... dit topic gaat over RE4...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
Ik hoor iedereen maar klagen over de PS2, jammer hoor! Ik heb er toch heel wat uren achter gezeten ja tuurlijk is ie grafische minder, maar er komen nog wel games op uit! Zoals res. 4 dus! Ik vind het toch nog een mooi spel met sfeer en ben benieuwd welke console ik over een jaar in huis ga halen! de cube vind ik toch mindere games op uit komen dus zal toch een 360 of een ps3 worden als de chip er is.......
Oh, okay... Ik heb de grenade launcher wel helemaal geüpgrade, want hij is erg handig in het gevecht met Salazar vanwege de homing device, maar verder heeft-ie weinig waarde omdat het langzaam is: eerst richten wat even duurt, dan schieten en dan wachten tot-ie boem doet...quote:Op maandag 5 december 2005 16:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik geloof dat je het hebt over de indinite rocket launcher, die grenade launcher waar ik het over heb is dat kreng met die homing dingen.
Misschien kun je je beter niet vertonen in een topic waar mensen zitten die echt van consoles houden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
als de chip er is...
Heb je er al mee gesaved?quote:Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef ClioSporT het volgende:
zooo, voor de 3e keer uitgespeelt. Separate ways ook uitgespeelt, merchenaries ook. Nu ga ik weer een nieuw spel beginnen waar ik de chicago typewriter kan gebruiken![]()
edit: die typwriter is supergeil![]()
Ik bedoel of je al met de Chicago Typewriter hebt gesaved... Da's namelijk het grote voordeel van de CT... je kunt er overal mee saven!quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef ClioSporT het volgende:
In het begin een autosave dacht ik. Ben nu opnieuw begonnen maar nog niet gesaved. Met al die wapens ga je toch haast nooit dood
Heb je de Gamecube versie?quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
hoe dan?
Sneller opquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef ThieZz het volgende:
Net begonnen op de ps2. Vind het geweldig. liep alleen vrij vlot vast. Drie gasten duwen een rotsblok op me af. Dan ga je rennen voor je leven maarrrrr....nu ga ik elke keer de pijp uit. Geplet onder het blok weetjewel. Hartslag van 200 bpm, maar niet verder gekomen. Kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef ThieZz het volgende:
Moet ik dan herhaaldelijk op de "x" drukken op sneller te lopen?
Seperate Ways is leuker/uitgebreider. Maar die zit dus alleen in de PS2-versie.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet binnenkort eens met assignment Ada beginnen. Nooit gedaan.![]()
Die kunnen inderdaad wel "eng" zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
Zit nog steeds in chapter 5.1... Godskolere die Regenerators zijn eng
Of overnieuw beginnen en beter met je ammo omgaan... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Chanty87 het volgende:
Of op z\'n been schieten, erlangs rennen en 2 doosjes Rifle ammo pakken in de ruimte ernaast :\')
Als je hem een paar keer uitspeelt op normal (of easy) dan heb je genoeg cash om de Chicago typewriter te kopen... heb je meteen unlimited ammo... maakt het een stuk eenvoudigerquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem op Normal uitgespeeld (wat een game!) En ik heb geprobeert hem op Pro te spelen, maar dat is echt vrijwel onmogelijk zo moeilijk![]()
Ik ben best ver gekomen op pro maar..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem op Normal uitgespeeld (wat een game!) En ik heb geprobeert hem op Pro te spelen, maar dat is echt vrijwel onmogelijk zo moeilijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik ben best ver gekomen op pro maar..Ik dacht dat dat even snel ging... Gaat het echt sneller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou op normal had ik er geen moeite mee maar op pro kom ik er maar niet langs.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat even snel ging... Gaat het echt sneller?
Doe ik al, alleen ging een heleboel op aan Salazar. Die cokeverslaafde tuinkabouter wilde maar niet dood!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of overnieuw beginnen en beter met je ammo omgaan... :\')
Je moet ook niet op die armen schieten... gewoon op dat oog richten en op slazar zelf (met die mine darts).. Die armen kun je makkelijk ontwijken. Geen ammo aan verkwanselenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe ik al, alleen ging een heleboel op aan Salazar. Die cokeverslaafde tuinkabouter wilde maar niet dood!En m'n shotgun is qua firepower bijna geupgrade (7.0) en ik had ook niet zo veel rifle ammo toen ik begon met dat gevecht. En nouja, m'n mine darts moesten het ontgelden aan die armen enzo. Dus ja.
Alleen voordat ik begon had ik een hit ratio van 81% en erna 66%...
Mwa, elke 20-30 seconden A+B of R+L indrukken vond ik nogal irritant worden na 5 minuten...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet ook niet op die armen schieten... gewoon op dat oog richten en op slazar zelf (met die mine darts).. Die armen kun je makkelijk ontwijken. Geen ammo aan verkwanselen
Ik vond het deel vóór je bij Salazar komt nog al kut (met die lift die omhoog gaat)... wat een gekut was dat... vaak overnieuw moeten beginnen....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mwa, elke 20-30 seconden A+B of R+L indrukken vond ik nogal irritant worden na 5 minuten...
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Chanty87 het volgende:
Hmm, was ff een partij schieten ja maar ik hoefde niet overnieuw te beginnen... Net wel, 2 Regenerators en ik had geen Rifle ammoDus ik wat granaatjes gooien, naar de merchant rennen, Rifle capacity upgraden en weer terug. Sta ik op zo'n kruispunt, schiet die Regenerator, komt die ineens snel aangeslungeld, ga ik naar rechts, blijft die domme doos van een Ashley vlak voor die Regenerator staan. *KLAP* Ja toen was ze dood
Stom wijf.
ik stoorde me echt ontiegelijk hard aan die ashley.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?![]()
Ashley is af en toe enorm irritant...
Dat deed ik ook... maar toen ging Leon op de knieën...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik stoorde me echt ontiegelijk hard aan die ashley.
LEEEEON HEEEEEELPP!!! kon der kop er wel afschieten...
Ik heb heel die X knop niet aangeraaktquote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?![]()
Ashley is af en toe enorm irritant...
Hint: Loop op hem, doudge zijn attack en val aan met een mes..quote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
*&@^$&*^*(@#&%(**!!
Ga ik al voor de derde keer dood in dat Krauser gevecht terwijl ik gewoon die combinaties indruk![]()
![]()
aah. Dan doe je iets niet goedquote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Chanty87 het volgende:
Nee ik bedoel dat mesgevecht...
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, de GameCube versie. Ik druk gewoon op A+B, (de juiste combinatie dus) gaat ie nog dood! Hoe kan ik in godsnaam dan er langs komen?
Als je dat een paar hebt gedaan weet je precies wanneer je knoppen moet indrukken... het is dan alleen even kijken welke knoppen... Ik had het de eerste paar keer ook... steeds weer dood... Het duurt dan alleen zo langquote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.
Dat zal het wel zijn dan... Aangezien die R+L knoppen nogal gevoelig zijn en ik m'n vingers erop in de aanslag houd...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.
heb je een savegame van de cube of ps2-versie op internet gevonden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef Noax het volgende:
Is het mogelijk om een save-game van het internet op je memory te zetten?
naar mijn weten is er geen mogelijkheid om je cube/mem card aan je pc te linken. maar ik ben geen expert...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef Noax het volgende:
Heb een savegame voor de Cube gevonden. *sorry, vergeten het systeem erbij te vermelden*
Nee joh, dat was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:37 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Maar kan je nou met die chigago typewriter echt overal saven?, en zo ja, hoe?
Anders weinig zin om er 1miljoen pstas aan uit te geven. Ik heb de gamecube versie.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Ik speel het spel nu op Pro, maar naast de andere pakjes zie ik geen andere wapens.. How come?
ik bedoel: krijg ik geen handcannon of tommy nu ik op pro speel?quote:
De Chicago Typewriter krijg (kopen voor 1mil pesos) je als je die missie met Ada uitspeelt. Een merchant heeft hem dan voor je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
ik bedoel: krijg ik geen handcannon of tommy nu ik op pro speel?
Ik geloofde hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee joh, dat was maar een grapje hoorMaar het is wel een mooi wapen. Het is eigenlijk de TMP, maar dan veel krachtiger en oneindig veel kogels. Is zeker op pro-level erg erg handig. Je kunt een aantal wapens wegdoen, wat weer veel ruimte in de kofer scheelt.
In mijn huidige pro game heb ik de Chicago Typewriter, een sniper rifle en de Handcannon. Chicago Typewriter en de Handcannon hebben beide oneindig veel kogels. Verder veeel green herbs en first aids.
De Chicago Typewriter is het geld zeker waard.
d8 het wel..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Ik geloofde het. Eerst het spel dan maar op pro uitspelen. Ben nu in het riool
Maar in round 1 van pro mode kan je toch nog geen 'speciale' (handcannon bv.) wapens kopen?
Dat stuk is enorm simpel als je voor de 2e of 3e het spel speelt en vrijwel alles geupgrade hebt. Ik heb sowieso altijd de minethrower en als je die upgrade tot de max dan heeft-ie een homing device. Aangezien ik de minethrower niet erg veel gebruikt heb ik aan het begin van een nieuw spel vaak erg veel ammo over.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren begonnen, en vandaag aangekomen bij het stuk dat je een grote rots achter je aan kreeg, en nu maar even pauze genomen.
Echt geweldig als je voor het eerst the village in komt met al die mafketels die op je afkomen!
Heerlijk spel!
Daar gaat alle spanning...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat stuk is enorm simpel als je voor de 2e of 3e het spel speelt en vrijwel alles geupgrade hebt. Ik heb sowieso altijd de minethrower en als je die upgrade tot de max dan heeft-ie een homing device. Aangezien ik de minethrower niet erg veel gebruikt heb ik aan het begin van een nieuw spel vaak erg veel ammo over.
Wat je dan doet, als je in het dorp bent aangekomen, is bij die boom gaan staan (waar je met je verrekijker kunt kijken) en dan allemaal mines afschieten, aan één stuk door. Niemand komt ook maar in je buurt!!![]()
If you wanna dominate....quote:
Je moet even met de TMP in het water gaan schieten (waar je boot ligt) voordat je met dat monster gaat vechten. Krijg je een vette verrassingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Ik_ben_Wout het volgende:
Hoi luitjes, wisten jullie al dat je behalve de koeien ook nog vissen af kan schieten? Bijvoorbeeld in het meer met die grote krokodil, of wat het ook is. De grote vissen kun je neerschieten en leveren een forse visfilet op, die je weer volledig geneest!
Ik vond het wel een leuke ontdekking, hopelijk hebben jullie er wat aan.
Klopt! Er zijn alleen niet zo heel veel plekken waar van die grote vissen rondzwemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Ik_ben_Wout het volgende:
Hoi luitjes, wisten jullie al dat je behalve de koeien ook nog vissen af kan schieten? Bijvoorbeeld in het meer met die grote krokodil, of wat het ook is. De grote vissen kun je neerschieten en leveren een forse visfilet op, die je weer volledig geneest!
Ik vond het wel een leuke ontdekking, hopelijk hebben jullie er wat aan.
wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet even met de TMP in het water gaan schieten (waar je boot ligt) voordat je met dat monster gaat vechten. Krijg je een vette verrassing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |