SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
Dat was al een aardige tijd terug. Hij komt nu wel uit op de PS2, overigens geloof ik wel buiten de wil van de persoon die dat zei om. Maar als je hem nu op de GC hebt zou ik hem daar op houden; de PS2 versie wordt grafisch een stuk zwakker.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
Ondergewaardeerd door sommige zielen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Steeven het volgende:
Overgewaardeerd spel.
in de US versie zit meer ammo, waardoor de normal mode al wat makkelijker wordtquote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Freezor het volgende:
Eh ja, wat stom dat die niet op easy kunnen
Dat is het zeker... maar ik wilde hem toch proberen... Maar ja, de Infinite Handcannon isquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mathilda
Vond dat maar een kogel verslindend grietje eigenlijk.
Het enige voorwerp dat je soms nodig hebt om een schat te kunnen krijgen is een kogel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Kogels zijn vrij handig, zoals al opgemerkt is. De schatten hebben nogal eens de neiging om aan het plafond of aan een lamp te hangen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Nieuw wapen voor de ps2..vind het nogal een kutgun als ik dat zo zie. past imo niet in de sfeer van de game
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.
Een 6.5 mind youquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...![]()
![]()
![]()
![]()
Power Unlimited heb ik nooit serieus genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
![]()
![]()
![]()
eh toen bestond de pu nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen als je een d-pad en analoge controller op je toetsenbord hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef bonke het volgende:
zeg is dit spel ook nog voor de pc te krijgen ??
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
En ben weer een nieuwe ronde begonnen. Best makkelijk..
Dat meen je niet, en je hebt het spel gewoon uitgepeeld zeg maar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...
Hint: ga de andere deur in.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef chibibo het volgende:
Gisteren weer eens verder gegaan met m'n save game, nadat ik het spel een paar maanden had uitgeleend. Ik zit nu bij dat stuk met die twee kettingzaag-grieten, maar die zijn best lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |