SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
Dat was al een aardige tijd terug. Hij komt nu wel uit op de PS2, overigens geloof ik wel buiten de wil van de persoon die dat zei om. Maar als je hem nu op de GC hebt zou ik hem daar op houden; de PS2 versie wordt grafisch een stuk zwakker.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:16 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb em ook. Geweldig spel!! Heb em eerst op easy uitgespeeld en ben daarna meteen begonnen met Normal. Dat is toch echt het eerste spel waarbij ik dat doe dus dat zegt genoeg. Maar komt resident evil 4 nou wel of niet voor de ps2, ik dacht dat ik laatst iets las over iemand van capcom die zn hand af zou hakken als ie voor de ps2 uit zou komen ofzo??
Ondergewaardeerd door sommige zielen.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Steeven het volgende:
Overgewaardeerd spel.
in de US versie zit meer ammo, waardoor de normal mode al wat makkelijker wordtquote:Op zondag 31 juli 2005 12:55 schreef Freezor het volgende:
Eh ja, wat stom dat die niet op easy kunnen
Dat is het zeker... maar ik wilde hem toch proberen... Maar ja, de Infinite Handcannon isquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mathilda
Vond dat maar een kogel verslindend grietje eigenlijk.
Het enige voorwerp dat je soms nodig hebt om een schat te kunnen krijgen is een kogel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Kogels zijn vrij handig, zoals al opgemerkt is. De schatten hebben nogal eens de neiging om aan het plafond of aan een lamp te hangen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:46 schreef Freezor het volgende:
Vraagje, waar zijn die treasure maps nou voor? Ik had er eentje gekocht maar als ik dan naar zo'n plek ga zie ik echt geen schat.Moet je soms nog een voorwerp hebben om hem op te graven?
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:00 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Nieuw wapen voor de ps2..vind het nogal een kutgun als ik dat zo zie. past imo niet in de sfeer van de game
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt in het rijtje van: Raden in Medal Gear Solid 2, Zombies in True Crime en een 7.9 voor Mariokart.
Een 6.5 mind youquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of toen Power Unlimited in 1992 een 6 gaf voor Super Mario Kart...![]()
![]()
![]()
![]()
Power Unlimited heb ik nooit serieus genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
![]()
![]()
![]()
eh toen bestond de pu nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen als je een d-pad en analoge controller op je toetsenbord hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef bonke het volgende:
zeg is dit spel ook nog voor de pc te krijgen ??
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
En ben weer een nieuwe ronde begonnen. Best makkelijk..
Dat meen je niet, en je hebt het spel gewoon uitgepeeld zeg maar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die mission ada heb ik maar links laten liggen... ik kan geen enkele sample vinden (behalve na het verslaan van krauser), maar verder zie ik gewoon geen donder liggen...
Hint: ga de andere deur in.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef chibibo het volgende:
Gisteren weer eens verder gegaan met m'n save game, nadat ik het spel een paar maanden had uitgeleend. Ik zit nu bij dat stuk met die twee kettingzaag-grieten, maar die zijn best lastig.
Dat stuk heb ik de vorige keer gedaan, ik wil nu deze route halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:43 schreef BMH het volgende:
Hint: ga de andere deur in.
Die El Gigante is makkelijker... als je ten minste ammo wilt besparen. Gewoon die sleutel in dat huisje pakken en de sloten van die deuren afschieten en klaar.... veel simpeler kan eigenlijk niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Neuh, gewoon alle dingen goed gebruiken, trappen omgooien zodat je wat voorsprong krijgt, die wagen laten staan zodat je die kan opblazen, eerst dat extra gebiedje uitbuiten met goodies. Makkelijker dan zo'n el giganto verslaan.
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind de El Gigantes leuker dan die kettingzaag chicks... Ik erger me aan hun gekrijs...
De mooiste boss battle vind ik dan ook de encounter met de eerste El Gigante... en dan mooi in zo'n huisje gaan zitten wachten tot die reus moe wordt van het achtervolgen van die hond...
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig janktquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig jankt
*Herkentquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
Ohh, zielige koe! Toch eens proberen de volgende keer dat ik er een tegenkom.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Smots het volgende:
Kudzooi.
De Cube-versie van R.E. 4 ziet er natuurlijk fantastisch ut, maar nu blijkt de PS2-versie niet alleen echt 16: 9 te zijn, maar ook nog eens progressive scan!
En dan gaaan ze er ook nog een limited edition van uitbrengen!
RARGH!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.
Nee man, die zijn juist RRRRUW!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
Leon's bonuskostuum pas daarentegen wel weer perfect bij de Chicago Typewriter!quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, je hóeft het niet te dragen. En Ashleys costuum is functioneel ook. Ze kan niet geraakt worden en niet weggesleept worden.
Die van Leon is inderdaad wel erg eh fout ja.
Het valt me op dat die textures nog zo low-res zijn. Bij het jasje van Leon is dat erg goed te zien. De knopen bij zijn mouw zijn heel scherp, maar de textuur van de stof is dan weer erg wazig...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:58 schreef Smots het volgende:
Ik weet niet of dit lukt:
http://www.capcomeuro-pre(...)us_costumes_copy.jpg
Dude, gebruik de spoiler tag aub. Dit wil ik nog helemaal niet weten...quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Giligili het volgende:
Help ik zit vastlevel 3-4 Castle...Luis Sera is dood en Ashley staat onderaan vastgebonden te roepen naar heeeeelp...Wat nu gedaan? Ik geraak niet onder bij Ash
Wat moet ik nu doen??? Help AUB
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:30 schreef Frozen het volgende:
Ik heb m ook vorige week gekocht! Nadat ik bij een vriend al het hele spel mee heb gemaakt op de GC, ga ik nu mar lekker zelf in het donker spelen. Wat een briljant spel zeg...
Ik vraag mij wel af: ik heb 2 'cat's eyes' treasures gevonden. Bij de omschrijving staat dat deze ergens in horen, maar waar... ? Ik hou ze maar in mijn inventory, maar weet iemand ook waar ik ze daadwerkelijk in moet stoppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ging verder de deuren in, kom dan op een gegeven moment in een soort eetzaal waar allerlei spreuken over eten aan de muur hangen en je kan op een belletje drukken en dan draait er een schilderij om. als ik echter gewoon verder de deuren doorga dan kom ik weer ergens waar ik al ben geweest. moet je iets doen in die eetkamer ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:58 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik zit vast in missie 3-2, heb netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ging verder de deuren in, kom dan op een gegeven moment in een soort eetzaal waar allerlei spreuken over eten aan de muur hangen en je kan op een belletje drukken en dan draait er een schilderij om. als ik echter gewoon verder de deuren doorga dan kom ik weer ergens waar ik al ben geweest. moet je iets doen in die eetkamer ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik nu nog maar ammo voor m'n rifle![]()
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks
had ik nu nog maar ammo voor m'n rifle![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hoezo dat?zou ook kunnen, maar het was dacht ik een beetje ver wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe krijg je die?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Als je de infinite rocket launcher hebt is dat schilderij een eitje...
dat doe je snelquote:Op woensdag 16 november 2005 12:10 schreef ClioSporT het volgende:
Mja heb mn probleem al opgelost. Heb gewoon 3 uur lang rondgelopen terwijl de oplossing dus heel simpel was
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef ClioSporT het volgende:
Help. ik zit vast in hoofdstuk 5.2. Ik moet een deur open krijgen die zowel links als rechts een hendel heeft, maar het werkt gewoon niet. WTF!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |