Dat stuk heb ik de vorige keer gedaan, ik wil nu deze route halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:43 schreef BMH het volgende:
Hint: ga de andere deur in.
Die El Gigante is makkelijker... als je ten minste ammo wilt besparen. Gewoon die sleutel in dat huisje pakken en de sloten van die deuren afschieten en klaar.... veel simpeler kan eigenlijk niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Neuh, gewoon alle dingen goed gebruiken, trappen omgooien zodat je wat voorsprong krijgt, die wagen laten staan zodat je die kan opblazen, eerst dat extra gebiedje uitbuiten met goodies. Makkelijker dan zo'n el giganto verslaan.
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind de El Gigantes leuker dan die kettingzaag chicks... Ik erger me aan hun gekrijs...
De mooiste boss battle vind ik dan ook de encounter met de eerste El Gigante... en dan mooi in zo'n huisje gaan zitten wachten tot die reus moe wordt van het achtervolgen van die hond...
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat die hond je niet altijd komt helpen he?
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig janktquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik schiet die hond altijd los uit die bereklem... anders jankt-ie zo...
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn allemaal gewoon mietjes die een hond redden als ie zielig jankt
*Herkentquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet wel, want je kunt em namelijk niet doodschieten... de koeien daarentegen welMoooooBLAM..ughmoooghghg
![]()
Ohh, zielige koe! Toch eens proberen de volgende keer dat ik er een tegenkom.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
![]()
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef Smots het volgende:
Kudzooi.
De Cube-versie van R.E. 4 ziet er natuurlijk fantastisch ut, maar nu blijkt de PS2-versie niet alleen echt 16: 9 te zijn, maar ook nog eens progressive scan!
En dan gaaan ze er ook nog een limited edition van uitbrengen!
RARGH!
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij een component kabel voor je PS2? Zo nee, dan krijg je zowiezo geen progressive dacht ik zo.
Nee man, die zijn juist RRRRUW!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zag een voorstukje van de nieuwe RE op de PS2.. lelijk zeg.
Ik heb hem nu uitgespeeld, op normal. Mission Ada (ofzo) ook.. alleen die missies dat je er zoveel mogelijk verrot moet schieten, die zijn best kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |