Hint: Loop op hem, doudge zijn attack en val aan met een mes..quote:Op maandag 6 februari 2006 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
*&@^$&*^*(@#&%(**!!
Ga ik al voor de derde keer dood in dat Krauser gevecht terwijl ik gewoon die combinaties indruk![]()
![]()
aah. Dan doe je iets niet goedquote:Op maandag 6 februari 2006 18:14 schreef Chanty87 het volgende:
Nee ik bedoel dat mesgevecht...
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
Nee, de GameCube versie. Ik druk gewoon op A+B, (de juiste combinatie dus) gaat ie nog dood! Hoe kan ik in godsnaam dan er langs komen?
Als je dat een paar hebt gedaan weet je precies wanneer je knoppen moet indrukken... het is dan alleen even kijken welke knoppen... Ik had het de eerste paar keer ook... steeds weer dood... Het duurt dan alleen zo langquote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.
Dat zal het wel zijn dan... Aangezien die R+L knoppen nogal gevoelig zijn en ik m'n vingers erop in de aanslag houd...quote:Op maandag 6 februari 2006 18:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien druk je per ongeluk ook op een andere knop? Je mag enkel de A&B indrukken.. Als je de L of R ook maar iets indrukt ga je af.
heb je een savegame van de cube of ps2-versie op internet gevonden dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef Noax het volgende:
Is het mogelijk om een save-game van het internet op je memory te zetten?
naar mijn weten is er geen mogelijkheid om je cube/mem card aan je pc te linken. maar ik ben geen expert...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef Noax het volgende:
Heb een savegame voor de Cube gevonden. *sorry, vergeten het systeem erbij te vermelden*
Nee joh, dat was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:37 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Maar kan je nou met die chigago typewriter echt overal saven?, en zo ja, hoe?
Anders weinig zin om er 1miljoen pstas aan uit te geven. Ik heb de gamecube versie.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef BMH het volgende:
Ik speel het spel nu op Pro, maar naast de andere pakjes zie ik geen andere wapens.. How come?
ik bedoel: krijg ik geen handcannon of tommy nu ik op pro speel?quote:
De Chicago Typewriter krijg (kopen voor 1mil pesos) je als je die missie met Ada uitspeelt. Een merchant heeft hem dan voor je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
ik bedoel: krijg ik geen handcannon of tommy nu ik op pro speel?
Ik geloofde hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee joh, dat was maar een grapje hoorMaar het is wel een mooi wapen. Het is eigenlijk de TMP, maar dan veel krachtiger en oneindig veel kogels. Is zeker op pro-level erg erg handig. Je kunt een aantal wapens wegdoen, wat weer veel ruimte in de kofer scheelt.
In mijn huidige pro game heb ik de Chicago Typewriter, een sniper rifle en de Handcannon. Chicago Typewriter en de Handcannon hebben beide oneindig veel kogels. Verder veeel green herbs en first aids.
De Chicago Typewriter is het geld zeker waard.
d8 het wel..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Ik geloofde het. Eerst het spel dan maar op pro uitspelen. Ben nu in het riool
Maar in round 1 van pro mode kan je toch nog geen 'speciale' (handcannon bv.) wapens kopen?
Dat stuk is enorm simpel als je voor de 2e of 3e het spel speelt en vrijwel alles geupgrade hebt. Ik heb sowieso altijd de minethrower en als je die upgrade tot de max dan heeft-ie een homing device. Aangezien ik de minethrower niet erg veel gebruikt heb ik aan het begin van een nieuw spel vaak erg veel ammo over.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren begonnen, en vandaag aangekomen bij het stuk dat je een grote rots achter je aan kreeg, en nu maar even pauze genomen.
Echt geweldig als je voor het eerst the village in komt met al die mafketels die op je afkomen!
Heerlijk spel!
Daar gaat alle spanning...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat stuk is enorm simpel als je voor de 2e of 3e het spel speelt en vrijwel alles geupgrade hebt. Ik heb sowieso altijd de minethrower en als je die upgrade tot de max dan heeft-ie een homing device. Aangezien ik de minethrower niet erg veel gebruikt heb ik aan het begin van een nieuw spel vaak erg veel ammo over.
Wat je dan doet, als je in het dorp bent aangekomen, is bij die boom gaan staan (waar je met je verrekijker kunt kijken) en dan allemaal mines afschieten, aan één stuk door. Niemand komt ook maar in je buurt!!![]()
If you wanna dominate....quote:
Je moet even met de TMP in het water gaan schieten (waar je boot ligt) voordat je met dat monster gaat vechten. Krijg je een vette verrassingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Ik_ben_Wout het volgende:
Hoi luitjes, wisten jullie al dat je behalve de koeien ook nog vissen af kan schieten? Bijvoorbeeld in het meer met die grote krokodil, of wat het ook is. De grote vissen kun je neerschieten en leveren een forse visfilet op, die je weer volledig geneest!
Ik vond het wel een leuke ontdekking, hopelijk hebben jullie er wat aan.
Klopt! Er zijn alleen niet zo heel veel plekken waar van die grote vissen rondzwemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef Ik_ben_Wout het volgende:
Hoi luitjes, wisten jullie al dat je behalve de koeien ook nog vissen af kan schieten? Bijvoorbeeld in het meer met die grote krokodil, of wat het ook is. De grote vissen kun je neerschieten en leveren een forse visfilet op, die je weer volledig geneest!
Ik vond het wel een leuke ontdekking, hopelijk hebben jullie er wat aan.
wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet even met de TMP in het water gaan schieten (waar je boot ligt) voordat je met dat monster gaat vechten. Krijg je een vette verrassing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |