Tweede en derde keer ga je erg snel door het spel heen hoor... je upgrade je wapens steeds verder...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef jimjim1983 het volgende:
oh laat maar zitten dan, ben al blij als ik 'm 1 keer uitspeel
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
GewoonDan moet ik denk ik een stukje terug.. heb nog maar 13 kogels voor mn magnum... niet genoeg zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
simpelste baas die d'r is..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
hee ik ben ook bij Salazar
in zijn oog schieten en dan op salazar, daar was ik ook al achter. maar ging toch dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
simpelste baas die d'r is..Dat wist ik dus weer niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wist je dit ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat wist ik dus weer niet....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee, dat wist ik niet... ik drukte vaak op het juist moment op L+R of A+B... Dus ik heb het zelfs nooit geprobeerd...
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dan wist je dit ook niethee zeg dat dan meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks
Ligt wel aan je upgrades natuurlijk...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Beuh, RL sucks. Gebruik gewoon de broken butterfly 13 is ruim voldoende.
je hebt idd gelijk.. RL is iets te zwaar wapen in RE4... maar wat maakt het uit..quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Beuh, RL sucks.
je kan de handcanon halen als je deze gelijk even voledig upgrade heeft die onbeperkte kogels.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb het uitgespeeld en ook het merchant spel dat je bij extra's krijg nadat je het uitgespeeld hebt. Ik heb een geweer gewonnen die ik gratis kan ophalen bij zo'n verkoopdude alleen weet ik niet meer welk wapen
Maar ja, om het spel nou weer te gaan spelen in pro versie.![]()
Hij is pas op de ps2 uit, dus ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef Viking84 het volgende:zijn er nog steeds mensen bezig met dit spel?
Ik heb hem vorige week pas gekocht!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef Viking84 het volgende:zijn er nog steeds mensen bezig met dit spel?
Ik ben weer begonnen, maar dat nieuwe wapen heeft die handelaar niet eens, wtf? Krijg ik hem pas later in het spel ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Maar wat is de kick om het opnieuw te spelen nadat het uitgespeelt is ?? Dat ene nieuwe wapen en een Pro mode??
Ik heb de game een keer of 3 uitgespeeld op de cube.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:00 schreef ClioSporT het volgende:
Maar wat is de kick om het opnieuw te spelen nadat het uitgespeelt is ?? Dat ene nieuwe wapen en een Pro mode??
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Hij is pas op de ps2 uit, dus ja.
Niet zo heel erg lullig, want de PS2 versie heeft véle extra's die de Cube-versie niet heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 11:27 schreef Viking84 het volgende:nu pas. Das lullig
maar goed, ben enerzijds ook wel weer jaloers, want ik heb hem vorig jaar al uitgespeeld en sommige spellen zijn zo cool dat je ze niet uitgespeeld wilt hebben
Weet iemand misschien wanneer ik dat wapen krijg, ik ben nu bijna in hoofdstuk 2 alweer maar geen wapen te zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb het uitgespeeld en ook het merchant spel dat je bij extra's krijg nadat je het uitgespeeld hebt. Ik heb een geweer gewonnen die ik gratis kan ophalen bij zo'n verkoopdude alleen weet ik niet meer welk wapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |