abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32838197
Ik geloof dat je het hebt over de indinite rocket launcher, die grenade launcher waar ik het over heb is dat kreng met die homing dingen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_32982928
Ik hoor iedereen maar klagen over de PS2, jammer hoor! Ik heb er toch heel wat uren achter gezeten ja tuurlijk is ie grafische minder, maar er komen nog wel games op uit! Zoals res. 4 dus! Ik vind het toch nog een mooi spel met sfeer en ben benieuwd welke console ik over een jaar in huis ga halen! de cube vind ik toch mindere games op uit komen dus zal toch een 360 of een ps3 worden als de chip er is.......
pi_32983417
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
Ik hoor iedereen maar klagen over de PS2, jammer hoor! Ik heb er toch heel wat uren achter gezeten ja tuurlijk is ie grafische minder, maar er komen nog wel games op uit! Zoals res. 4 dus! Ik vind het toch nog een mooi spel met sfeer en ben benieuwd welke console ik over een jaar in huis ga halen! de cube vind ik toch mindere games op uit komen dus zal toch een 360 of een ps3 worden als de chip er is.......
Verkeerde topic... dit topic gaat over RE4...
pi_32983533
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik geloof dat je het hebt over de indinite rocket launcher, die grenade launcher waar ik het over heb is dat kreng met die homing dingen.
Oh, okay... Ik heb de grenade launcher wel helemaal geüpgrade, want hij is erg handig in het gevecht met Salazar vanwege de homing device, maar verder heeft-ie weinig waarde omdat het langzaam is: eerst richten wat even duurt, dan schieten en dan wachten tot-ie boem doet...

Oh, en hij gaat soms naar targets toe waar ik em niet heen wil hebben. Zo is-ie in het laatste gevecht totaal waardeloos vanwege de homing device...
pi_32999277
Die outfit van Ashley als je de game voor de tweede keer speelt... damn, hoe oud is dat kind, 14?
Koning van de toren.
pi_33000848
Volgens het spel 20
pi_33013670
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
als de chip er is...
Misschien kun je je beter niet vertonen in een topic waar mensen zitten die echt van consoles houden.
pi_33024252
zooo, voor de 3e keer uitgespeelt. Separate ways ook uitgespeelt, merchenaries ook. Nu ga ik weer een nieuw spel beginnen waar ik de chicago typewriter kan gebruiken

edit: die typwriter is supergeil
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_33024350
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef ClioSporT het volgende:
zooo, voor de 3e keer uitgespeelt. Separate ways ook uitgespeelt, merchenaries ook. Nu ga ik weer een nieuw spel beginnen waar ik de chicago typewriter kan gebruiken

edit: die typwriter is supergeil
Heb je er al mee gesaved?
pi_33024442
In het begin een autosave dacht ik. Ben nu opnieuw begonnen maar nog niet gesaved. Met al die wapens ga je toch haast nooit dood
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_33024492
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef ClioSporT het volgende:
In het begin een autosave dacht ik. Ben nu opnieuw begonnen maar nog niet gesaved. Met al die wapens ga je toch haast nooit dood
Ik bedoel of je al met de Chicago Typewriter hebt gesaved... Da's namelijk het grote voordeel van de CT... je kunt er overal mee saven!
pi_33024596
hoe dan?
pi_33024662
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
hoe dan?
Heb je de Gamecube versie?
pi_33024757
nee ps2!
pi_33024884
Oh jammer... het kan alleen bij de Cube versie...
pi_33024978
Hij blijft cool Ik ga maar eens cheats zoeken. Heb het spel nu al vaak genoeg uitgespeelt dus nu is het tijd voor extra genot
pi_33503198
Net begonnen op de ps2. Vind het geweldig. liep alleen vrij vlot vast. Drie gasten duwen een rotsblok op me af. Dan ga je rennen voor je leven maarrrrr....nu ga ik elke keer de pijp uit. Geplet onder het blok weetjewel. Hartslag van 200 bpm, maar niet verder gekomen. Kan iemand me helpen?
SuPerpoWeRZz to the rescueteeeeeee!!!!!
pi_33503623
Je weet dat je op een gegeven moment een toetsencombinatie in moet drukken om er aan te ontsnappen?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_33503628
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef ThieZz het volgende:
Net begonnen op de ps2. Vind het geweldig. liep alleen vrij vlot vast. Drie gasten duwen een rotsblok op me af. Dan ga je rennen voor je leven maarrrrr....nu ga ik elke keer de pijp uit. Geplet onder het blok weetjewel. Hartslag van 200 bpm, maar niet verder gekomen. Kan iemand me helpen?
Sneller op rammen!
pi_33503767
Sch@isse! Ik hou "x" best rap ingedrukt vind ik zelf (uiteraard). Moet ik dan herhaaldelijk op de "x" drukken op sneller te lopen? En what about de combinatie? Aiaiaiii wat een nieuws allemaal mijn hoofd tolt ervan!
pi_33503854
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef ThieZz het volgende:
Moet ik dan herhaaldelijk op de "x" drukken op sneller te lopen?
pi_33503964
Vriendelijk bedankt!....en wat voor een ezel voel ik me nu zeg! Met een té simpele oplossing... Gewoon even a la decathlon uit de goede oude tijd rammen en rossen op de knop. Ik ben er klaar voor.
pi_33503983
Ik moet binnenkort eens met assignment Ada beginnen. Nooit gedaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33504481
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet binnenkort eens met assignment Ada beginnen. Nooit gedaan.
Seperate Ways is leuker/uitgebreider. Maar die zit dus alleen in de PS2-versie.
pi_33604935
damn...ik hoor iedereen over die seperate ways enz. praten...
ik had hem geleent dus ik speelde m 1 keer op normal uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')