Verkeerde topic... dit topic gaat over RE4...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
Ik hoor iedereen maar klagen over de PS2, jammer hoor! Ik heb er toch heel wat uren achter gezeten ja tuurlijk is ie grafische minder, maar er komen nog wel games op uit! Zoals res. 4 dus! Ik vind het toch nog een mooi spel met sfeer en ben benieuwd welke console ik over een jaar in huis ga halen! de cube vind ik toch mindere games op uit komen dus zal toch een 360 of een ps3 worden als de chip er is.......
Oh, okay... Ik heb de grenade launcher wel helemaal geüpgrade, want hij is erg handig in het gevecht met Salazar vanwege de homing device, maar verder heeft-ie weinig waarde omdat het langzaam is: eerst richten wat even duurt, dan schieten en dan wachten tot-ie boem doet...quote:Op maandag 5 december 2005 16:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik geloof dat je het hebt over de indinite rocket launcher, die grenade launcher waar ik het over heb is dat kreng met die homing dingen.
Misschien kun je je beter niet vertonen in een topic waar mensen zitten die echt van consoles houden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef bolly het volgende:
als de chip er is...
Heb je er al mee gesaved?quote:Op maandag 12 december 2005 19:57 schreef ClioSporT het volgende:
zooo, voor de 3e keer uitgespeelt. Separate ways ook uitgespeelt, merchenaries ook. Nu ga ik weer een nieuw spel beginnen waar ik de chicago typewriter kan gebruiken![]()
edit: die typwriter is supergeil![]()
Ik bedoel of je al met de Chicago Typewriter hebt gesaved... Da's namelijk het grote voordeel van de CT... je kunt er overal mee saven!quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef ClioSporT het volgende:
In het begin een autosave dacht ik. Ben nu opnieuw begonnen maar nog niet gesaved. Met al die wapens ga je toch haast nooit dood
Heb je de Gamecube versie?quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
hoe dan?
Sneller opquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef ThieZz het volgende:
Net begonnen op de ps2. Vind het geweldig. liep alleen vrij vlot vast. Drie gasten duwen een rotsblok op me af. Dan ga je rennen voor je leven maarrrrr....nu ga ik elke keer de pijp uit. Geplet onder het blok weetjewel. Hartslag van 200 bpm, maar niet verder gekomen. Kan iemand me helpen?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef ThieZz het volgende:
Moet ik dan herhaaldelijk op de "x" drukken op sneller te lopen?
Seperate Ways is leuker/uitgebreider. Maar die zit dus alleen in de PS2-versie.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet binnenkort eens met assignment Ada beginnen. Nooit gedaan.![]()
Die kunnen inderdaad wel "eng" zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef Chanty87 het volgende:
Zit nog steeds in chapter 5.1... Godskolere die Regenerators zijn eng
Of overnieuw beginnen en beter met je ammo omgaan... :')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Chanty87 het volgende:
Of op z\'n been schieten, erlangs rennen en 2 doosjes Rifle ammo pakken in de ruimte ernaast :\')
Als je hem een paar keer uitspeelt op normal (of easy) dan heb je genoeg cash om de Chicago typewriter te kopen... heb je meteen unlimited ammo... maakt het een stuk eenvoudigerquote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem op Normal uitgespeeld (wat een game!) En ik heb geprobeert hem op Pro te spelen, maar dat is echt vrijwel onmogelijk zo moeilijk![]()
Ik ben best ver gekomen op pro maar..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:27 schreef Logitik het volgende:
Ik heb hem op Normal uitgespeeld (wat een game!) En ik heb geprobeert hem op Pro te spelen, maar dat is echt vrijwel onmogelijk zo moeilijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik ben best ver gekomen op pro maar..Ik dacht dat dat even snel ging... Gaat het echt sneller?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou op normal had ik er geen moeite mee maar op pro kom ik er maar niet langs.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat even snel ging... Gaat het echt sneller?
Doe ik al, alleen ging een heleboel op aan Salazar. Die cokeverslaafde tuinkabouter wilde maar niet dood!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Of overnieuw beginnen en beter met je ammo omgaan... :\')
Je moet ook niet op die armen schieten... gewoon op dat oog richten en op slazar zelf (met die mine darts).. Die armen kun je makkelijk ontwijken. Geen ammo aan verkwanselenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe ik al, alleen ging een heleboel op aan Salazar. Die cokeverslaafde tuinkabouter wilde maar niet dood!En m'n shotgun is qua firepower bijna geupgrade (7.0) en ik had ook niet zo veel rifle ammo toen ik begon met dat gevecht. En nouja, m'n mine darts moesten het ontgelden aan die armen enzo. Dus ja.
Alleen voordat ik begon had ik een hit ratio van 81% en erna 66%...
Mwa, elke 20-30 seconden A+B of R+L indrukken vond ik nogal irritant worden na 5 minuten...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet ook niet op die armen schieten... gewoon op dat oog richten en op slazar zelf (met die mine darts).. Die armen kun je makkelijk ontwijken. Geen ammo aan verkwanselen
Ik vond het deel vóór je bij Salazar komt nog al kut (met die lift die omhoog gaat)... wat een gekut was dat... vaak overnieuw moeten beginnen....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mwa, elke 20-30 seconden A+B of R+L indrukken vond ik nogal irritant worden na 5 minuten...
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef Chanty87 het volgende:
Hmm, was ff een partij schieten ja maar ik hoefde niet overnieuw te beginnen... Net wel, 2 Regenerators en ik had geen Rifle ammoDus ik wat granaatjes gooien, naar de merchant rennen, Rifle capacity upgraden en weer terug. Sta ik op zo'n kruispunt, schiet die Regenerator, komt die ineens snel aangeslungeld, ga ik naar rechts, blijft die domme doos van een Ashley vlak voor die Regenerator staan. *KLAP* Ja toen was ze dood
Stom wijf.
ik stoorde me echt ontiegelijk hard aan die ashley.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?![]()
Ashley is af en toe enorm irritant...
Dat deed ik ook... maar toen ging Leon op de knieën...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik stoorde me echt ontiegelijk hard aan die ashley.
LEEEEON HEEEEEELPP!!! kon der kop er wel afschieten...
Ik heb heel die X knop niet aangeraaktquote:Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zei je niet "Die bitch!" ipv "follow me"?![]()
Ashley is af en toe enorm irritant...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |