Juist wél!quote:Op maandag 25 juli 2005 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
Dus geen Hoog-Amerikaanse-film gehalte?
Die moet ik zien!
volvoquote:Op maandag 25 juli 2005 11:07 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kom wel eens terug als er weer eens een volvo SC is
toch in de slowchat van PTA???quote:Op maandag 25 juli 2005 11:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij mochten 'vroeger' nooit avatars in de OP omdat dat te besloten werd gevonden
Dat was in de NBquote:
niet erg origineel dusquote:ik zie trouwens wel mee slowchat met zo iets dergelijks erin....
NBquote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was in de NB
[..]
niet erg origineel dus
NachtBarquote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
NB![]()
![]()
we wachten nog totdat de originaliteit is aangekomen![]()
we kunnen doorquote:Op maandag 25 juli 2005 12:13 schreef vosss het volgende:
Zeg hebben jullie over pak hem beet een topic of 500 niet een dik probleem?
Zoveel auto's met 1000+ pk's zijn er niet hoor
cc's, massa etc.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:13 schreef vosss het volgende:
Zeg hebben jullie over pak hem beet een topic of 500 niet een dik probleem?
Zoveel auto's met 1000+ pk's zijn er niet hoor
weten we niet meer, zo lang duurt het alquote:
zonde he?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Tjabbo het volgende:
Ja gezien ja.
Dat is toch wel het toppunt he. je had je ook nooit met die dingen moeten inlaten.
Huh? ben je dyslectisch ofzo? het klopt toch gewoonquote:Op maandag 25 juli 2005 14:08 schreef Youp het volgende:
[..]
cc's, massa etc.
trouwens.... de TT moet zijn 561 niet 651... schaam je tjabbo
Nu wel jaquote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Huh? ben je dyslectisch ofzo? het klopt toch gewoon
Moet met de roeiboot uit china komen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weten we niet meer, zo lang duurt het al![]()
lulquote:Op maandag 25 juli 2005 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Huh? ben je dyslectisch ofzo? het klopt toch gewoon
Had het dan ook bij Japanse degelijkheid gehoudenquote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef vosss het volgende:
Kutzooi; ik heb de uitlaat stuk
400 euro ex btw voor een nieuwe
En je ziet er geen fuck van want het is het eerste stuk
lassen?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef vosss het volgende:
Mooie kans om upgrades te monteren!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef vosss het volgende:
Ehhh..quote:Op maandag 25 juli 2005 14:23 schreef Youp het volgende:
[..]
lul
snel wijzigen en mij een beetje in de war proberen te helpen he!
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Had het dan ook bij Japanse degelijkheid gehouden
Daar valt voor zover ik weet niets aan te upgraden.quote:
dan RVS, komt nooit niks meer aanquote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar valt voor zover ik weet niets aan te upgraden.
Is het eerste stuk na het spruitstuk (flexibel stuk)
Ik heb er iig nog geen "snelle" voor gevonden zegmaar.
En lassen is helaas geen optie; hij is te stuk
flexibel stuk uitlaat van RVS???quote:
mjah.. zeker echt alleen een stukje flexibel met 2 aansluitingen he? is trouwens meestal standaard van rvs.. dat flexibele gedeelte dan.. de rest niet... flexibele stukken in de uitlaat zijn kutquote:
En duurquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En duur
En het is vandaag besteld en ws pas woensdag in huis; dus tot die tijd geen auto
dammquote:Op maandag 25 juli 2005 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moet met de roeiboot uit china komen.
Maar door de tsnunami is hij helemaal teruggespoeld
had je d'r niet een met een cat erin ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar valt voor zover ik weet niets aan te upgraden.
Is het eerste stuk na het spruitstuk (flexibel stuk)
Ik heb er iig nog geen "snelle" voor gevonden zegmaar.
En lassen is helaas geen optie; hij is te stuk
Volgens mij zit in het volgende stuk pas de catquote:Op maandag 25 juli 2005 14:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
had je d'r niet een met een cat erin ofzo?
dan is het het eerste stuk vanaf de turbo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij zit in het volgende stuk pas de cat
Ben je best lang bezig geweestquote:Op maandag 25 juli 2005 16:07 schreef Fugie het volgende:
schijten is gelukt hoor
nu ff doesjen, begon hier net de regenen als een idioot en ik was nog lekker post aan het bezorgen
Is er ook een foto van jouw KTM?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef Youp het volgende:
[..]ik ken het...
ik heb vandaag mn KTM weggebracht... kan zijn dat ik m een week kwijt ben
er zijn wel meerdere foto's...quote:
Niet dat ik weet iigquote:Op maandag 25 juli 2005 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan is het het eerste stuk vanaf de turbo.
kan je daar niet direct een grotere buis voor nemen/krijgen?
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?quote:
kansloze FWDquote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?
Die t5 blijft spinnentractioncontrol werkt maar tot 40km.h
In de regen wel jaquote:
Nouja ik zal ze wel oprijden, en dan pleur ik er wel michelins onder daar heb ik meer vertrouwen in.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Fugie het volgende:
mijn goodyear eagles zijn ook brak in de regen, banden spinnen dan echt snel door (en dat met 75 hele pk's)
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat niet zit echt nog veel profiel op.
opBURNEN!! waardeloos rubber, naar de hel dr meequote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja ik zal ze wel oprijden, en dan pleur ik er wel michelins onder daar heb ik meer vertrouwen in.
Nee dat is weer zondequote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
opBURNEN!! waardeloos rubber, naar de hel dr mee![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat is weer zondeMoet deze week ook weer kartbanden kopen a 160 euro per set
Dus ik geloof dat ik dan wel weer genoeg rubber hebt gekocht
kartbanden zijn na 1-2 dagen opquote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn achterband is in 800km ook minstens 1 mm gesleten
Ga weg jij bent nieuw en dat is engquote:
Jep. Das echt wel kut rijden ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?
Die t5 blijft spinnentractioncontrol werkt maar tot 40km.h
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga weg jij bent nieuw en dat is eng
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST weg jij
daar zijn truukjes voorquote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Fugie het volgende:
die goodyears zijn ook net anderhalf jaar oud, beetje nutteloos om zon dure band op te gaan roken (en als ik het zou willen lukt dat toch nooit met die opel)
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJquote:Oke wie heeft er een Ipod en kan mij helpen.
Ik heb een tijd geleden mijn pc geformateerd. Nu sluit ik mijn ipod voor de eerste keer aan op mijn pc. Nu is het zo dat ik er 2 nummers van af wil hebben. Maar dat lukt mij niet met itunes. HOE ga ik dit voor elkaar krijgen?
Iemand een idee?
mja, zolang je niet over een handrem begint vind ik alles best. Staan nog wel wat stevige bomen hier in de straat die ik beu benquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJ![]()
Dave Clarke & Exos live@ElektroLux Reykjavik
JEZUS ALLE GODEN NOG AAN TOE. Dit is pas lekker zeg. En zeker bij de 50 min gaat het tempo omhoog. En bij 57 min is het al lekker knalluh maar van af 57:32 gaat het ECHt losDan gaan we gewoon nog een trap hoger. Leuk voor de buren dit
![]()
Ik kan je helpenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJ![]()
Dave Clarke & Exos live@ElektroLux Reykjavik
JEZUS ALLE GODEN NOG AAN TOE. Dit is pas lekker zeg. En zeker bij de 50 min gaat het tempo omhoog. En bij 57 min is het al lekker knalluh maar van af 57:32 gaat het ECHt losDan gaan we gewoon nog een trap hoger. Leuk voor de buren dit
![]()
Ja had ik net ook last vanquote:Op maandag 25 juli 2005 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep. Das echt wel kut rijden ja.
Op het moment dat de turbo erin kicked begint ie bijna meteen te spinnen. Ook als ik rustig in de 3 rij en ff gas geef
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet doen, laat die ook_gek maar een beetje trippen, kenne we nog lachen![]()
jep... maar een normale motorband op een normale motor gaat toch wat langer meequote:
GEFELICITEERD U IS GESLAAGT VOOR UW EXAMENquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef Hugster het volgende:
Mark jij hebt echt de intelligentie van een parkiet eh
en hier had je echt niet zelf op kunnen komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GEFELICITEERD U IS GESLAAGT VOOR UW EXAMEN![]()
We rijden nu op maxxis HG2 en ze vertelde ons dat je met maxxis HG3 (te vergelijken met Vega SL6) 7 a 8 tiende harder gaat op eindhoven.quote:
he... ik heb ook maxxisquote:Op maandag 25 juli 2005 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We rijden nu op maxxis HG2 en ze vertelde ons dat je met maxxis HG3 (te vergelijken met Vega SL6) 7 a 8 tiende harder gaat op eindhoven.
Dan rijden we nondeju gewoon toptijdenWat een snel kartje hebben we toch
Ik bedoel wat ben ik toch een enorme goede coureur![]()
mjah.. ik weet alleen dat die van mij kleven als de pest (zachtste compound volgensmij) en daardoor ook slijten als de pestquote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
blijken zeer constanten banden te zijn![]()
nee en ik ben mans genoeg om daar eerlijk voor uit te komenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
en hier had je echt niet zelf op kunnen komen?![]()
![]()
*blijftquote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
d. rose komt hier al best vaak ja! kutnewbiequote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat T zegtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
d. rose komt hier al best vaak ja! kutnewbie
Die heb ik ookquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Fugie het volgende:
mijn goodyear eagles zijn ook brak in de regen, banden spinnen dan echt snel door (en dat met 75 hele pk's)
welke maat?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
on-topic zal reageren
[..]
Die heb ik ook
net nieuwe besteld, ¤1680
hoe kom jij aan dat filmpie dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja heb ik ook dat filmpje. Heel die bumper weg![]()
En die vitara rijd rustig omhoog als of het niks is.
Ze hadden een paar paaltjes uit de grond geramd om naar boven te kunnen rijden toch?
ja het is ook een tijdje terug.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
filmpje heb ik al erg lang
[HULP GEVRAAGD] 4x4 in Zuid Afrika kopen...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
youp, hoe kom jij aan die hillclimb movie?? (waar je over had @ het 4x4 topique)
gezien ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Youp het volgende:
[..]
[HULP GEVRAAGD] 4x4 in Zuid Afrika kopen...
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervondenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gezien ja.
ik d8 dat dat filmpje alleen "intern" was destijds..
silly me!
dat weet ik ook welquote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervonden![]()
ohja dikke pret, ik ben van de partij!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel
maar de stap naar het internet toe.. daar ging het om!
september 2004 was het geloof ik, misschien gaan die gekken binnenkort nog wel een keer, neem je KTM dan ook ff mee
En heb je al blaren op je leuter?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervonden![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
liep net buiten bij een rotonde, drift een fucking Merc Sprinter ( op het nog natte wegdek ) 2x de rotonde rond om vervolgens perfect z'n aflsag te pakken![]()
helle ding piepen en je hoorde alles binnenin bonkeninstallateurs
Mijn mercedes Vito heeft ook RWD maar die kut tractioncontrol gaat er vanzelf weer op als je spintquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
liep net buiten bij een rotonde, drift een fucking Merc Sprinter ( op het nog natte wegdek ) 2x de rotonde rond om vervolgens perfect z'n aflsag te pakken![]()
helle ding piepen en je hoorde alles binnenin bonkeninstallateurs
vito's met RWD?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn mercedes Vito heeft ook RWD maar die kut tractioncontrol gaat er vanzelf weer op als je spint
Yep nieuwe model heeft RWD, ik heb een 2005 model...in 2002 of 2003 zijn ze veranderd van model.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:48 schreef Youp het volgende:
[..]
vito's met RWD?
die ben ik nog nooit tegengekomen... en ik heb toch aan heeeeeel wat vito's gewerkt
ahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Yep nieuwe model heeft RWD, ik heb een 2005 model...in 2002 of 2003 zijn ze veranderd van model.
weltrusten schatquote:
alsof ik nog lig te pitten ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
weltrusten schat
Ik ben alweer een uur actief bezig
En laat uit de veren!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:33 schreef vosss het volgende:
Zeg hoor eens; jullie gaan wel allemaal vroeg naar bed zeg?!
ik heb toch echt me best gedaanquote:
Nice! Supermotardstylequote:Op maandag 25 juli 2005 16:22 schreef Youp het volgende:
[..]
er zijn wel meerdere foto's...
de meest recente... (ander voorspatbord) en ja hij moet gepoetst worden...
[afbeelding]
oude van toen ik m net had (3 maanden terug ofzo)
[afbeelding]
meer foto's : http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/
hangt er maar vanaf.. wanneer je zelf om gaat bouwen.. +-3500 euro voor de motor, 300 tot 600 euro voor de remmerij op het voorwiel 1000 euro voor de excel velgjes, of je moet ze om je originele naven laten spaken dan kosten ze iets van 800 euro, 250 tot 300 euro voor de bandjes, 100 euro voor Acerbis led achterlicht en Acerbis koplampunit... tel alles bij elkaar op en het is veel te duurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:10 schreef TGT het volgende:
[..]
Nice! Supermotardstyle![]()
Mag ik je ook vragen wat zoiets kost?
Ik vinnem geil![]()
Heb jij familie in kerkrade die een autobedrijfje/handeltje heeft?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij familie in kerkrade die een autobedrijfje/handeltje heeft?
Whoops, lolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]!
Dat heb je al 5x gevraagd telkens onder een andere username...
Nee heb ik niet (p.s. vertel dat ook aan je klonen!)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
Hey Tommy
Hoe is't met het bedrijfje van je broer in kerkrade?
Had gekunt...quote:
3450,- voor de hele motor?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf.. wanneer je zelf om gaat bouwen.. +-3500 euro voor de motor, 300 tot 600 euro voor de remmerij op het voorwiel 1000 euro voor de excel velgjes, of je moet ze om je originele naven laten spaken dan kosten ze iets van 800 euro, 250 tot 300 euro voor de bandjes, 100 euro voor Acerbis led achterlicht en Acerbis koplampunit... tel alles bij elkaar op en het is veel te duur
ik heb m van de winter compleet gekocht, ben dus niet zelf gaan ombouwen en was ietsje goedkoper uit.. 3450 euromaar ik moet wel zeggen dat ik geluk heb gehad...
-edit-
het is overigens een KTM 620 LC4 uit 1997...
620cc 1cilinder 4klepper stamp&beuk-machine
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Ik moet ook maar eens mn motorrijbewijs halen denk ik zomaar
particulier jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:13 schreef TGT het volgende:
[..]
3450,- voor de hele motor?Met die puike velgen?
TGT gaat sparen
Heb je em trouwens particulier gekocht?
k kom m binnenkort wel eens showen wanneer hij terug is van lemmens motorsport...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Ik ook maar ik twijfel nogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Kilometertje of 13 a 15 schat ik zoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
k kom m binnenkort wel eens showen wanneer hij terug is van lemmens motorsport...je woont toch in de buurt
Dat red ik met de auto ook (als ik over Baexem rij)quote:
mn stiefpa is daar zn rijbewijs 1x bijna kwijt geweest... met zn 320Ciquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat red ik met de auto ook (als ik over Baexem rij)
grapjurkquote:
jep... dag 2 van mn motorrijbewijs al bijna onder een auto gelegen.. die dacht zo even van de perkeerhaven te rijden de weg op terwijl ik daar toch net reedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf wel vertrouw, maar de mensen om mij heen op de snelweg enzo niet
Mja; daar staan ze vaak ja. Hufters zijn hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:02 schreef Youp het volgende:
[..]
mn stiefpa is daar zn rijbewijs 1x bijna kwijt geweest... met zn 320Cihij kwam van roermond richting baexem gescheurd met 230 en voor baexem ging hij afremmen.. met 148 gecorrigeerd hadden ze m
daar bij die laatste inrit stonden ze
Dat bedoel ik, en op een normale straat waar je 50 rijdt kun je jezelf al doodrijden. Maar als je op een snelweg moet uitwijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Youp het volgende:
[..]
jep... dag 2 van mn motorrijbewijs al bijna onder een auto gelegen.. die dacht zo even van de perkeerhaven te rijden de weg op terwijl ik daar toch net reed![]()
en om nou te zeggen dat mijn motor niet opvalt?
-edit-
spiegelen is moeilijk
mjah maar de motor koop je ook niet om snelwegen te rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en op een normale straat waar je 50 rijdt kun je jezelf al doodrijden. Maar als je op een snelweg moet uitwijken
ja met die motor van jou niet nee, maar ik zou dan een racer willen en tjaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah maar de motor koop je ook niet om snelwegen te rijdenzeker die van mij niet
toevallig gisteren ongeveer 50km snelweg gedaan... mjah tot de 110-120 is goed te doen.. maar bij 5minuten 130 ga je serieus pijn krijgen in je handen omdat je je dan echt moet vastknijpen in het stuur.. ding gaat zwabberen + je waait er bijna vanaf etc.
en 150 is leuk... 2 seconden
![]()
op een lege 80 weg welteverstaan...
is ook niks voor op de snelwegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja met die motor van jou niet nee, maar ik zou dan een racer willen en tja
Ja maar als ik van bergen op zoom naar breda wil (wat ik elke week HEEL veel doe) dan ga ik toch echt niet over binnendoorweggetjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef Youp het volgende:
[..]
is ook niks voor op de snelwegrechtdoor + hard kan iedereen en is oersaai na 3x
Absoluut geen last van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:05 schreef Youp het volgende:
[..]
grapjurk
ik zit me nu altijd in de auto echt te ergeren om hoe langzaam dat het gaat wanneer je het gas tot op de bodem intrapt
ja okequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar als ik van bergen op zoom naar breda wil (wat ik elke week HEEL veel doe) dan ga ik toch echt niet over binnendoorweggetjes
Ik jou in de bochtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
bij een stoplichtsprintje laat ik jullie allebij staan!![]()
Tijdje terug was mooi bij de napoleonsbaan, stoplichten ter hoogte van horn vanuit richting haelen richting snelweg zegmaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
En waar reed je in?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdje terug was mooi bij de napoleonsbaan, stoplichten ter hoogte van horn vanuit richting haelen richting snelweg zegmaar
Is een klein stukje 2 baans en ik stond vooraan. Naast me stond een of andere racemotor.
Ik stuif er volgas vandoor en die motor keek echt zo van WTF?!?!?
Hij dacht eventjes makkelijk mij voorbij te rijden zonder gas te hoeven geven
Uiteraard haalde hij me wel in, maargoed, zijn gezicht was wel leuk om te zien. Echt zo van WTF trekt dat kutboodschappenautootje zohard op!??!
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren benquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
Turbo power.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren ben![]()
moet je toch goed je best doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik jou in de bocht
jammer dat ik bij elk stoplicht zit te huilen in mn auto
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren ben![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je toch goed je best doen
* Youp zoekt even wat leuke filmpjes...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:41 schreef Youp het volgende:
[..]als jij bij de 2000 toeren bent zit ik al over de 100
gokje... 3,5 sec ofzo? zeker als ik hem gewoon in de 3 wegtrekquote:
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturboquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
gokje... 3,5 sec ofzo? zeker als ik hem gewoon in de 3 wegtrekiig de 6 van mn stiefpa hield het met zn 5,5 sec niet bij...
Andere turbo? een grotere?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturbo
Moet volgende week toch naar garage kunnen ze dat er gelijk opzetten
en RWD misschienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturbo
Moet volgende week toch naar garage kunnen ze dat er gelijk opzetten
Allles wat je erin stopt komt er al pap weer uit..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt kun je bijna geen boodschappen in kwijt
Weet ik veelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Andere turbo? een grotere?
Of dezelfde met andere trim?
Hou nou eens op met je RWDquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
en RWD misschien
hier een erg leuk filmpje trouwens... geeft ook aardig de absurde bochtensnelheden weer van SM's
http://motard.concode.com(...)ed/sol/supermoto.wmv
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je RWDDan had ik een bmw moeten kopen en die bestaan niet goed 2e hands dusuh
![]()
Ik zal eens een filmpje zoeken met een 850 die het wel degelijk op de weg krijgt;)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:02 schreef Youp het volgende:
[..]maar je giga turbo vermogen krijg je anders toch niet op de weg
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zal eens een filmpje zoeken met een 850 die het wel degelijk op de weg krijgt;)
Jij moet het ook gewoon lekker bij linkerbaandenderen houdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je RWDDan had ik een bmw moeten kopen en die bestaan niet goed 2e hands dusuh
![]()
Precies 7.5 sec aan 100 is genoeg, maar tussensprint van 100 naar 200 is nog veel vetterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Jij moet het ook gewoon lekker bij linkerbaandenderen houden![]()
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe schandalig hard die t-5's gaan. Tijdje terug in Duitsland:
T-5 op linker baan met een TT erachter (225pk). De mannen remde voor een inhaler.. Toen de baan weer vrij kwam moest de TT het flink afleggen.![]()
Altijd genieten op de autobahn.![]()
Jep altijd leuk indeed. Neem bijvoorbeeld een seat leon cupra 20vt met 230 pk oid.. Is van 100-160 sneller dan een 911quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies 7.5 sec aan 100 is genoeg, maar tussensprint van 100 naar 200 is nog veel vetter
Weet ik niet moet ik nog eens meten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
hoe snel ga je van 100-200 ?
vette bak, rijdt ook aardig jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.x40nordic.com/(...)850_Vs_Saab9000.mpeg
Zieke shit dat dude
Edit: 26mb welmaarja moet kunnen met internet van hede dagen
wat voor 911?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:13 schreef TGT het volgende:
[..]
Jep altijd leuk indeed. Neem bijvoorbeeld een seat leon cupra 20vt met 230 pk oid.. Is van 100-160 sneller dan een 911Lach je je toch kapot.
![]()
Incar viel het eigenlijk wel tegenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef Youp het volgende:
[..]
vette bak, rijdt ook aardig ja
hehe en op het laatst... die gast met zn sinisalo motorcross helm op
dat wel maar incar valt meestal tegen op beeld.. ik heb een incar movie ergens van een 1200pk viper... en dat lijkt ook langzaam te gaanquote:
ff editten bara!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:31 schreef BaraCuda het volgende:
Als we toch met filmpjes aan het smijten zijn....
gamelle71.free.fr/Nurburgring%...turbo_700HP.avi
Porsche 996 Turbo met 700 pk op nurburgring.
Maakt jou dat nou een bikkel of een sukkelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:04 schreef Fugie het volgende:
al mijn maten waar ik vannacht mee weg was liggen nog steeds te pitten, mietjes
geen sukkel, je gaat toch niet midden op de dag op bed liggenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maakt jou dat nou een bikkel of een sukkel
jawel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen sukkel, je gaat toch niet midden op de dag op bed liggen
Denk ook niet dat je zo'n vermogen echt kwijt kan op die baan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:55 schreef Youp het volgende:
rijdt aardig door dat ding jamaar hij zet evengoed niet een super tijd neer voor zn vermogen............
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
lekker wijf in een ferrari
http://filecabi.net/v.php?file=ferrarichick.swf&width=800&height=600
nop... M3 CSL met de helft van het vermogen doet het sneller nl.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je zo'n vermogen echt kwijt kan op die baan.
Continu bochten.
Klopt jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:11 schreef Youp het volgende:
[..]
nop... M3 CSL met de helft van het vermogen doet het sneller nl.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
heb ik ook nog ergensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt jaIk heb ook nog filmpje van M3 GTR op die baan. Alleen geen idee waar hij op internet staat.
NSFW?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
Lekker wijf, met kleren:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welk deel van 'lekker wijf' snapte je niet
ze heeft kleren aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lekker wijf, met kleren:
Lekker wijf, zonder kleren:Niet nu
Blonde hoer die kan rijden, met kleren aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lekker wijf, met kleren:
Lekker wijf, zonder kleren:Niet nu
Goed nieuws voor mij, neutraal nieuws voor jullie:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed nieuws voor mij, slecht nieuws voor jullie...
Het modem is aangekomenZit nu thuis te internetten
Oeh! ik gok een scenario:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:00 schreef Tjabbo het volgende:
omg Welk petje heb je in je auto
is hij terug?
nicequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen kartenIn de regen
Driften yeah baby!
oja, al eens gezien...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.unoriginal.co.(...)20Buster%20Demo.mpeg
Woww demonstratie bunkerbuster![]()
Ik ga naar de kroeg en dan hopelijk morgen rond de middag mn auto weer werkend terugquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga op bed. morgen weer om 4:30 op.
Leuk werk, maar die bakkers meosten niet zo ellendig vroeg beginnen
jawelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waren we niet allemaal eerlijk uit aan het komen voor van alles en nogwat?
Zo dan die geeft gasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:44 schreef Tjabbo het volgende:
Suzuki SVquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:35 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben op zoek naar die motor met aan de achterkant 2 verticale ledbalkjes als achterverlichting, weet iemand welke motor dat ook al weer was?
Kippetjesquote:
Nee, dat is het niet.quote:
en dan ligt dat aan de bank?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Gister met mn zatte kloten (alweer) op die KUTBANK (![]()
![]()
) in slaap gevallen en nu loop ik helemaal krom en heb pijn in mn rug
niet miepen, hier schijnt de zon zelfsquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:02 schreef BaraCuda het volgende:
Karten gaat niet door hoor
Tis een beetje te nat
Nee het zal aan mij liggen zekerquote:
Hier ook.quote:
bierquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier ook.
Mn ontbijt ligt in de oven en als dat klaar is neem ik het mee richting terrasBier
Achteraf gezien had het wel gekunt jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |