hoe kom jij aan dat filmpie dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja heb ik ook dat filmpje. Heel die bumper weg![]()
En die vitara rijd rustig omhoog als of het niks is.
Ze hadden een paar paaltjes uit de grond geramd om naar boven te kunnen rijden toch?
ja het is ook een tijdje terug.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:16 schreef ook_gek het volgende:
filmpje heb ik al erg lang
[HULP GEVRAAGD] 4x4 in Zuid Afrika kopen...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
youp, hoe kom jij aan die hillclimb movie?? (waar je over had @ het 4x4 topique)
gezien ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:43 schreef Youp het volgende:
[..]
[HULP GEVRAAGD] 4x4 in Zuid Afrika kopen...
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervondenquote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gezien ja.
ik d8 dat dat filmpje alleen "intern" was destijds..
silly me!
dat weet ik ook welquote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervonden![]()
ohja dikke pret, ik ben van de partij!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel
maar de stap naar het internet toe.. daar ging het om!
september 2004 was het geloof ik, misschien gaan die gekken binnenkort nog wel een keer, neem je KTM dan ook ff mee
En heb je al blaren op je leuter?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
niks is veilig op internet... dat hebben al meerdere mensen ondervonden![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
liep net buiten bij een rotonde, drift een fucking Merc Sprinter ( op het nog natte wegdek ) 2x de rotonde rond om vervolgens perfect z'n aflsag te pakken![]()
helle ding piepen en je hoorde alles binnenin bonkeninstallateurs
Mijn mercedes Vito heeft ook RWD maar die kut tractioncontrol gaat er vanzelf weer op als je spintquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
liep net buiten bij een rotonde, drift een fucking Merc Sprinter ( op het nog natte wegdek ) 2x de rotonde rond om vervolgens perfect z'n aflsag te pakken![]()
helle ding piepen en je hoorde alles binnenin bonkeninstallateurs
vito's met RWD?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn mercedes Vito heeft ook RWD maar die kut tractioncontrol gaat er vanzelf weer op als je spint
Yep nieuwe model heeft RWD, ik heb een 2005 model...in 2002 of 2003 zijn ze veranderd van model.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:48 schreef Youp het volgende:
[..]
vito's met RWD?
die ben ik nog nooit tegengekomen... en ik heb toch aan heeeeeel wat vito's gewerkt
ahaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Yep nieuwe model heeft RWD, ik heb een 2005 model...in 2002 of 2003 zijn ze veranderd van model.
weltrusten schatquote:
alsof ik nog lig te pitten ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
weltrusten schat
Ik ben alweer een uur actief bezig
En laat uit de veren!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:33 schreef vosss het volgende:
Zeg hoor eens; jullie gaan wel allemaal vroeg naar bed zeg?!
ik heb toch echt me best gedaanquote:
Nice! Supermotardstylequote:Op maandag 25 juli 2005 16:22 schreef Youp het volgende:
[..]
er zijn wel meerdere foto's...
de meest recente... (ander voorspatbord) en ja hij moet gepoetst worden...
[afbeelding]
oude van toen ik m net had (3 maanden terug ofzo)
[afbeelding]
meer foto's : http://members.home.nl/youpclaessen/mijn%20LC4/
hangt er maar vanaf.. wanneer je zelf om gaat bouwen.. +-3500 euro voor de motor, 300 tot 600 euro voor de remmerij op het voorwiel 1000 euro voor de excel velgjes, of je moet ze om je originele naven laten spaken dan kosten ze iets van 800 euro, 250 tot 300 euro voor de bandjes, 100 euro voor Acerbis led achterlicht en Acerbis koplampunit... tel alles bij elkaar op en het is veel te duurquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:10 schreef TGT het volgende:
[..]
Nice! Supermotardstyle![]()
Mag ik je ook vragen wat zoiets kost?
Ik vinnem geil![]()
Heb jij familie in kerkrade die een autobedrijfje/handeltje heeft?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij familie in kerkrade die een autobedrijfje/handeltje heeft?
Whoops, lolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]!
Dat heb je al 5x gevraagd telkens onder een andere username...
Nee heb ik niet (p.s. vertel dat ook aan je klonen!)
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
Hey Tommy
Hoe is't met het bedrijfje van je broer in kerkrade?
Had gekunt...quote:
3450,- voor de hele motor?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[..]
hangt er maar vanaf.. wanneer je zelf om gaat bouwen.. +-3500 euro voor de motor, 300 tot 600 euro voor de remmerij op het voorwiel 1000 euro voor de excel velgjes, of je moet ze om je originele naven laten spaken dan kosten ze iets van 800 euro, 250 tot 300 euro voor de bandjes, 100 euro voor Acerbis led achterlicht en Acerbis koplampunit... tel alles bij elkaar op en het is veel te duur
ik heb m van de winter compleet gekocht, ben dus niet zelf gaan ombouwen en was ietsje goedkoper uit.. 3450 euromaar ik moet wel zeggen dat ik geluk heb gehad...
-edit-
het is overigens een KTM 620 LC4 uit 1997...
620cc 1cilinder 4klepper stamp&beuk-machine
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Ik moet ook maar eens mn motorrijbewijs halen denk ik zomaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |