Dus ze wil daar gaan rondrijden in de "wildernis" maar geen jeep of pick-up rijden ?quote:geen 'vierkant ding'
http://www.subaru.nl/lineup/outback/model/index.cfmquote:Subaru Outback 3.0R
(vijftraps automatische transmissie met SPORTSHIFT*, AWD)
Afmetingen : L x B x H: 4.730 x 1.770 x 1.545 mm.
Motor: 6-cilinder boxermotor, DOHC, 24-kleppen.
Inhoud: 3.000 cm3.
Max. vermogen: 180 kW (245 pk) / 6.600 tpm.
Klopt, rijden ze in Australie in de outback ook mee. Super betrouwbaar!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:14 schreef Tjabbo het volgende:
Als je daar in de wildernis wilt rijden, dan wil je een Toyota Landcruiser.
precies, die hadden wij in Kameroen ook, prima auto!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:25 schreef just me het volgende:
Met een VW-bus kun je een heel eind komen
Hmmm, ik denk gelijk aan een eend! (maar da's mijn afwijking...)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef jwstoop het volgende:
Haar eisen zijn:
- 4 wiel aandrijving en hoger op de poten (veel zandwegen daaro)
- geen 'vierkant ding' (Jeep of pickup dus)
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:35 schreef Klonk het volgende:
een fiat panda 4 x 4
Die valt dus af...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:13 schreef jwstoop het volgende:
- geen 'vierkant ding'
En voor BHFH.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:11 schreef sdk het volgende:
Die nieuwe Panda is niet vierkant
en echt een auto voor een oude vrouw![]()
4 weken me een volkswagenbusje door zuid-afrika gereden, door watertjes gereden, veel rot wegen gehad maar geen problemen met het busje!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
precies, die hadden wij in Kameroen ook, prima auto!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je met een Subaru 3.0 ding door de wildernis van Afrika gaat rijden![]()
Ja Subaru sucked nogal in offroad, namelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met een Subaru 3.0 ding door de wildernis van Afrika gaat rijden![]()
quote:When we first walked up to our Outback, it was a little confusing. Here was a vehicle known for its outdoors-friendly demeanor, yet it was sharp looking with Garnet Red Pearl finish, black leather seating and sporty interior. And the athletic impression was further strengthened with the 250-hp engine and 17-inch tires.
Why the confusion? Because it offered too much in seemingly different categories? Here's an analogy -- remember the high school star athlete who was also valedictorian and impossibly attractive to boot? That kind of person usually has an aura of being unapproachable. More often than not, though, when you take the chance to get to know them they turn out to be mighty cool, too!
Lada heeft heel veel geexporteerd naar Afrika. Ik weet niet of dit onder de naam Lada gebeurde, want Lada heet officieel natuurlijk gewoon VAZ, en Lada was een typenaam. Maar ik dnek wel dat die te krijgen moet zijn daarzoquote:Op zondag 24 juli 2005 16:42 schreef patje74 het volgende:
Idd, een Lada Niva! Die zijn niet duur en ook nog eens stijlvol. Daarbij komt dat er vrij jonge occasions te krijgen zijn voor een leuke prijs. Maar of ze in Zuid Afrika te krijgen zijn???
Het moet rond zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
audi quattro allroad, volvo XC70?
nee maar serieus.. waarom geen "jeep" ? nissan patrol, toyota landcruiser, laro defender/discovery etc...
ja maar wat wil je.. goede looks en bij de eerste de beste onbewoonde teringshit in the middle of nowhere vast komen te zitten... of geen looks en lekker door kunnen ploegen...quote:
tsja, er is maar 1 ronde terreinwagen die door de drab kan.. en dat is de Nivaquote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar wat wil je.. goede looks en bij de eerste de beste onbewoonde teringshit in the middle of nowhere vast komen te zitten... of geen looks en lekker door kunnen ploegen...
ik heb hier een filmpje van een illegale "hillclimb" hier in nederland.. en die quattro rijdt zn bumper er op een gegeven moment vanafquote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef yup het volgende:
De Audi Allroad Quattro is een van de allerbeste offroad dingen die er zijn hoor... Komt door het TorSen 4x4 systeem... (hebben de gewone straat quattro's ook, als de motor maar in lengterichting zit...)
Ik heb hier een test (filmpje) en dat ding laat op een besneeuwde helling behoorlijk veel Jeeps achter
jep... maar betrouwbaar?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, er is maar 1 ronde terreinwagen die door de drab kan.. en dat is de Niva
niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.Want in Rusland zit niet om de 3 kilometer een autohandelaar.
Nou.... het gaat nu tussen een Subaru Forrester of een Volvo XC70, ze moet met allebei een proefrit gaan maken. Waarschijnlijk zal ze de XC70 te groot vinden maar dat merken we dan vanzelfquote:Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
audi quattro allroad, volvo XC70?
nee maar serieus.. waarom geen "jeep" ? nissan patrol, toyota landcruiser, laro defender/discovery etc...
LOLquote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb hier een filmpje van een illegale "hillclimb" hier in nederland.. en die quattro rijdt zn bumper er op een gegeven moment vanafwant hij moet het van zn snelheid hebben.. met snelheid komt hij aan en zo BOEM het zand in de heuvel op... en nog komt hij nergens
t eerste beste suzuki samuraitje rijdt m voorbij
mn oom heeft zo'n ding gehad trouwens voor zn touapech
Ja heb ik ook dat filmpje. Heel die bumper wegquote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb hier een filmpje van een illegale "hillclimb" hier in nederland.. en die quattro rijdt zn bumper er op een gegeven moment vanafwant hij moet het van zn snelheid hebben.. met snelheid komt hij aan en zo BOEM het zand in de heuvel op... en nog komt hij nergens
t eerste beste suzuki samuraitje rijdt m voorbij
mn oom heeft zo'n ding gehad trouwens voor zn touapech
met zo'n subaru wordt je als 54 jarige tante idd niet gauw serieus genomen.. laat staan dat het wilde dieren afschrikt of je er tegen beschermt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
precies, die hadden wij in Kameroen ook, prima auto!![]()
die LC gaat aardig jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
LOL
hoe kom jij daar aan????
zie je die LC trouwens, was wel mooi om te zien, jammer dat de police kwam, maar goed, gezellige avond was dat
weet het niet precies... volgensmij moet je bij tommy zijn voor detailsquote:Op maandag 25 juli 2005 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja heb ik ook dat filmpje. Heel die bumper weg![]()
En die vitara rijd rustig omhoog als of het niks is.
Ze hadden een paar paaltjes uit de grond geramd om naar boven te kunnen rijden toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |