Niet dat ik weet iigquote:Op maandag 25 juli 2005 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan is het het eerste stuk vanaf de turbo.
kan je daar niet direct een grotere buis voor nemen/krijgen?
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?quote:
kansloze FWDquote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?
Die t5 blijft spinnentractioncontrol werkt maar tot 40km.h
In de regen wel jaquote:
Nouja ik zal ze wel oprijden, en dan pleur ik er wel michelins onder daar heb ik meer vertrouwen in.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Fugie het volgende:
mijn goodyear eagles zijn ook brak in de regen, banden spinnen dan echt snel door (en dat met 75 hele pk's)
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat niet zit echt nog veel profiel op.
opBURNEN!! waardeloos rubber, naar de hel dr meequote:Op maandag 25 juli 2005 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja ik zal ze wel oprijden, en dan pleur ik er wel michelins onder daar heb ik meer vertrouwen in.
Nee dat is weer zondequote:Op maandag 25 juli 2005 17:34 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
opBURNEN!! waardeloos rubber, naar de hel dr mee![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dat is weer zondeMoet deze week ook weer kartbanden kopen a 160 euro per set
Dus ik geloof dat ik dan wel weer genoeg rubber hebt gekocht
kartbanden zijn na 1-2 dagen opquote:Op maandag 25 juli 2005 17:52 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn achterband is in 800km ook minstens 1 mm gesleten
Ga weg jij bent nieuw en dat is engquote:
Jep. Das echt wel kut rijden ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook zoveel wielspin in de regen ?
Die t5 blijft spinnentractioncontrol werkt maar tot 40km.h
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga weg jij bent nieuw en dat is eng
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST weg jij
daar zijn truukjes voorquote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Fugie het volgende:
die goodyears zijn ook net anderhalf jaar oud, beetje nutteloos om zon dure band op te gaan roken (en als ik het zou willen lukt dat toch nooit met die opel)
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJquote:Oke wie heeft er een Ipod en kan mij helpen.
Ik heb een tijd geleden mijn pc geformateerd. Nu sluit ik mijn ipod voor de eerste keer aan op mijn pc. Nu is het zo dat ik er 2 nummers van af wil hebben. Maar dat lukt mij niet met itunes. HOE ga ik dit voor elkaar krijgen?
Iemand een idee?
mja, zolang je niet over een handrem begint vind ik alles best. Staan nog wel wat stevige bomen hier in de straat die ik beu benquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJ![]()
Dave Clarke & Exos live@ElektroLux Reykjavik
JEZUS ALLE GODEN NOG AAN TOE. Dit is pas lekker zeg. En zeker bij de 50 min gaat het tempo omhoog. En bij 57 min is het al lekker knalluh maar van af 57:32 gaat het ECHt losDan gaan we gewoon nog een trap hoger. Leuk voor de buren dit
![]()
Ik kan je helpenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HELP ME NOU DAN MENSEN. PLEASE HELP MIJ![]()
Dave Clarke & Exos live@ElektroLux Reykjavik
JEZUS ALLE GODEN NOG AAN TOE. Dit is pas lekker zeg. En zeker bij de 50 min gaat het tempo omhoog. En bij 57 min is het al lekker knalluh maar van af 57:32 gaat het ECHt losDan gaan we gewoon nog een trap hoger. Leuk voor de buren dit
![]()
Ja had ik net ook last vanquote:Op maandag 25 juli 2005 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep. Das echt wel kut rijden ja.
Op het moment dat de turbo erin kicked begint ie bijna meteen te spinnen. Ook als ik rustig in de 3 rij en ff gas geef
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet doen, laat die ook_gek maar een beetje trippen, kenne we nog lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |