particulier jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:13 schreef TGT het volgende:
[..]
3450,- voor de hele motor?Met die puike velgen?
TGT gaat sparen
Heb je em trouwens particulier gekocht?
k kom m binnenkort wel eens showen wanneer hij terug is van lemmens motorsport...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Ik moet ook maar eens mn motorrijbewijs halen denk ik zomaar
Ik ook maar ik twijfel nogquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef vosss het volgende:
Stoer apparaat is dat he
Ik moet ook maar eens mn motorrijbewijs halen denk ik zomaar
Kilometertje of 13 a 15 schat ik zoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:18 schreef Youp het volgende:
[..]
k kom m binnenkort wel eens showen wanneer hij terug is van lemmens motorsport...je woont toch in de buurt
Dat red ik met de auto ook (als ik over Baexem rij)quote:
mn stiefpa is daar zn rijbewijs 1x bijna kwijt geweest... met zn 320Ciquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat red ik met de auto ook (als ik over Baexem rij)
grapjurkquote:
jep... dag 2 van mn motorrijbewijs al bijna onder een auto gelegen.. die dacht zo even van de perkeerhaven te rijden de weg op terwijl ik daar toch net reedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf wel vertrouw, maar de mensen om mij heen op de snelweg enzo niet
Mja; daar staan ze vaak ja. Hufters zijn hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:02 schreef Youp het volgende:
[..]
mn stiefpa is daar zn rijbewijs 1x bijna kwijt geweest... met zn 320Cihij kwam van roermond richting baexem gescheurd met 230 en voor baexem ging hij afremmen.. met 148 gecorrigeerd hadden ze m
daar bij die laatste inrit stonden ze
Dat bedoel ik, en op een normale straat waar je 50 rijdt kun je jezelf al doodrijden. Maar als je op een snelweg moet uitwijkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:06 schreef Youp het volgende:
[..]
jep... dag 2 van mn motorrijbewijs al bijna onder een auto gelegen.. die dacht zo even van de perkeerhaven te rijden de weg op terwijl ik daar toch net reed![]()
en om nou te zeggen dat mijn motor niet opvalt?
-edit-
spiegelen is moeilijk
mjah maar de motor koop je ook niet om snelwegen te rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en op een normale straat waar je 50 rijdt kun je jezelf al doodrijden. Maar als je op een snelweg moet uitwijken
ja met die motor van jou niet nee, maar ik zou dan een racer willen en tjaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah maar de motor koop je ook niet om snelwegen te rijdenzeker die van mij niet
toevallig gisteren ongeveer 50km snelweg gedaan... mjah tot de 110-120 is goed te doen.. maar bij 5minuten 130 ga je serieus pijn krijgen in je handen omdat je je dan echt moet vastknijpen in het stuur.. ding gaat zwabberen + je waait er bijna vanaf etc.
en 150 is leuk... 2 seconden
![]()
op een lege 80 weg welteverstaan...
is ook niks voor op de snelwegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja met die motor van jou niet nee, maar ik zou dan een racer willen en tja
Ja maar als ik van bergen op zoom naar breda wil (wat ik elke week HEEL veel doe) dan ga ik toch echt niet over binnendoorweggetjesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:20 schreef Youp het volgende:
[..]
is ook niks voor op de snelwegrechtdoor + hard kan iedereen en is oersaai na 3x
Absoluut geen last van.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:05 schreef Youp het volgende:
[..]
grapjurk
ik zit me nu altijd in de auto echt te ergeren om hoe langzaam dat het gaat wanneer je het gas tot op de bodem intrapt
ja okequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar als ik van bergen op zoom naar breda wil (wat ik elke week HEEL veel doe) dan ga ik toch echt niet over binnendoorweggetjes
Ik jou in de bochtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
bij een stoplichtsprintje laat ik jullie allebij staan!![]()
Tijdje terug was mooi bij de napoleonsbaan, stoplichten ter hoogte van horn vanuit richting haelen richting snelweg zegmaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
En waar reed je in?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdje terug was mooi bij de napoleonsbaan, stoplichten ter hoogte van horn vanuit richting haelen richting snelweg zegmaar
Is een klein stukje 2 baans en ik stond vooraan. Naast me stond een of andere racemotor.
Ik stuif er volgas vandoor en die motor keek echt zo van WTF?!?!?
Hij dacht eventjes makkelijk mij voorbij te rijden zonder gas te hoeven geven
Uiteraard haalde hij me wel in, maargoed, zijn gezicht was wel leuk om te zien. Echt zo van WTF trekt dat kutboodschappenautootje zohard op!??!
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren benquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:29 schreef Youp het volgende:
[..]
Turbo power.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren ben![]()
moet je toch goed je best doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik jou in de bocht
jammer dat ik bij elk stoplicht zit te huilen in mn auto
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat doet een fiat panda ook tot ik bij de 2000 toeren ben![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Youp het volgende:
[..]
moet je toch goed je best doen
* Youp zoekt even wat leuke filmpjes...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:41 schreef Youp het volgende:
[..]als jij bij de 2000 toeren bent zit ik al over de 100
gokje... 3,5 sec ofzo? zeker als ik hem gewoon in de 3 wegtrekquote:
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturboquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:52 schreef Youp het volgende:
[..]
gokje... 3,5 sec ofzo? zeker als ik hem gewoon in de 3 wegtrekiig de 6 van mn stiefpa hield het met zn 5,5 sec niet bij...
Andere turbo? een grotere?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturbo
Moet volgende week toch naar garage kunnen ze dat er gelijk opzetten
en RWD misschienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
* BaraCuda besteld andere downpipe +megaturbo
Moet volgende week toch naar garage kunnen ze dat er gelijk opzetten
Allles wat je erin stopt komt er al pap weer uit..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt kun je bijna geen boodschappen in kwijt
Weet ik veelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Andere turbo? een grotere?
Of dezelfde met andere trim?
Hou nou eens op met je RWDquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:56 schreef Youp het volgende:
[..]
en RWD misschien
hier een erg leuk filmpje trouwens... geeft ook aardig de absurde bochtensnelheden weer van SM's
http://motard.concode.com(...)ed/sol/supermoto.wmv
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je RWDDan had ik een bmw moeten kopen en die bestaan niet goed 2e hands dusuh
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |