jep... maar een normale motorband op een normale motor gaat toch wat langer meequote:
GEFELICITEERD U IS GESLAAGT VOOR UW EXAMENquote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef Hugster het volgende:
Mark jij hebt echt de intelligentie van een parkiet eh
en hier had je echt niet zelf op kunnen komen?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GEFELICITEERD U IS GESLAAGT VOOR UW EXAMEN![]()
We rijden nu op maxxis HG2 en ze vertelde ons dat je met maxxis HG3 (te vergelijken met Vega SL6) 7 a 8 tiende harder gaat op eindhoven.quote:
he... ik heb ook maxxisquote:Op maandag 25 juli 2005 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We rijden nu op maxxis HG2 en ze vertelde ons dat je met maxxis HG3 (te vergelijken met Vega SL6) 7 a 8 tiende harder gaat op eindhoven.
Dan rijden we nondeju gewoon toptijdenWat een snel kartje hebben we toch
Ik bedoel wat ben ik toch een enorme goede coureur![]()
mjah.. ik weet alleen dat die van mij kleven als de pest (zachtste compound volgensmij) en daardoor ook slijten als de pestquote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
blijken zeer constanten banden te zijn![]()
nee en ik ben mans genoeg om daar eerlijk voor uit te komenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
en hier had je echt niet zelf op kunnen komen?![]()
![]()
*blijftquote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga weg jij bent nieuw en dat is eng
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST weg jij
d. rose komt hier al best vaak ja! kutnewbiequote:Op maandag 25 juli 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga weg jij bent nieuw en dat is eng
KSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST weg jij
Wat T zegtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
d. rose komt hier al best vaak ja! kutnewbie
Die heb ik ookquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef Fugie het volgende:
mijn goodyear eagles zijn ook brak in de regen, banden spinnen dan echt snel door (en dat met 75 hele pk's)
welke maat?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:12 schreef D.Rose het volgende:
on-topic zal reageren
[..]
Die heb ik ook
net nieuwe besteld, ¤1680
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |