------------------Podolski---------Mosquera-------------------quote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef Winski05 het volgende:
Hmm, om dit topic wat gemakkelijker terug te vinden moet ik toch even een reactie achterlaten.
Finale CL, da's niet gek, wat is je basiself?
En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
------------------Podolski---------Mosquera-------------------
---Goor---------Kallstrom-----Van Bommel-------Kalou---
---Drost----------Yobo--------Vanden Borre-----Petras----
--------------------------Stekelenburg-------------------------
![]()
Stekelenburg kwam bij Marseille vandaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.![]()
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te doen. Zelfs met Dordrecht weiger ik het.
Heb trouwens echt moeite met dat attribuut masking. Kan maar geen goede spelers vinden die willen komen. Caluwe zit zonder contract, wil niet komen. Belemmerd het opbouwen van een goed elftal dat kan concurreren met de rest (RKC, FC Den Bosch, NAC) wel. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan nog wel van NAC wist te winnen met 2-0.![]()
Blonk kan echt een hele goeie worden. Alleen z'n techniek/first touch is voor een AM/LC een beetje (erg) laag.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, in mijn game met Wolves heeft Ajax ook Blonk gekocht. Hoewel hij niet rechtstreeks van Feyenoord vandaan kwam, heeft hij daar toch echt de jeugd doorlopen...
Die heb ik je aangeradenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Cart_man het volgende:
Netjes
Jij raadde met trouwens in het vorige topic wat spelers aan (Westerberg, Mokouko en Pettersson). Kan ze echter geen van drieën vinden. Betwijfel overigens of ze wel haalbaar zijn voor Dordrecht...
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef Harmen1984 het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk je reputation omhoog? Ik sta met Feyenoord in de CL-finale, maar ik ben nog steeds "National"....
Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.
Maargoed, zeker weten doe ik het niet...lees het boekje eens door![]()
Ja, jeweetwel, die je immers bij je gedownkochte versie gekregen hebtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Het boe............. OOOHHH, het boekje!
![]()
Ze hoeven niet persee zonder club te zitten, de meeste regens komen gewoon in de jeugdopleiding van clubs terecht. Meestal gebeurt dat in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:33 schreef Cart_man het volgende:
Die regens hè, dat zijn toch over het algemeen jeugdige spelers tussen de 15 en 19 jaar zonder contract, die na elk seizoen vrijkomen?
442 aanvallendquote:Op maandag 25 juli 2005 20:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
weet iemand een goede opstelling voor chelseawant het gaat echt slecht, nu met 1-0 verloren van Everton, tig kansen, maar allemaal niet erin...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:00 schreef SimK het volgende:
Ik erger me nogal aan een behoorlijk irritante fout in het spel. Ik weet niet of ie bij jullie bekend is, maar het is me nu al voor de tweede keer overkomen; Je zit in de rust van een wedstrijd en je vraagt het match report op. Vervolgens krijg je het complete report van de tweede helft erbij. Je ziet precies wat er gaat gebeuren, wie de doelpunten gaan maken etc. Voor een keer wel leuk, want ik ging maar eens lekker achterover zitten. Ik wist namelijk dat Arie van Delft die 2-3 vijf minuten voor tijd erin ging schieten. Maar wel storend. De volgende keer ga ik die toekomstig doelpuntenmaker maar wisselen denk ik. Eens kijken wat ie dan te vertellen heeft
Jij hebt een rare game... Wolves met bakken geld, Mitea die zomaar ineens 30M waard wordt... Speel jij nog met guldens ofzo? :|quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
De eerste twee competitiewedstrijden gingen verloren. De eerste wedstrijd, tegen Liverpool, was ik beter, maar wist ik niet te scoren. Het werd 1-0 voor de Reds. De tweede tegenstander, Arsenal, was ongeveer gelijkwaardig. Deze wedstrijd eindigde in 2-1. Het doelpunt voor de Wolves werd gemaakt door Mosquera.
Wisla - Wolves: 1-2
Riquelme, D'Alessandro
De loting voor de Champions League pouleronde is zeer gunstig: Panathinaikos, Dinamo Kiev en CSKA Moscow zijn de tegenstanders. Winst in de poule lijkt makkelijk te doen.
De daaropvolgende competitiewedstrijd, tegen Middlesbrough, werd met 2-0 gewonnen door goals van Éwerthon en Mascherano. Akinfeev heeft eindelijk een werkvergunning gekregen en heeft zich transfervrij bij het team gevoegd. Hij wordt de nieuwe 2e doelman, Lobont mag vertrekken.
EDIT: Leeds werd met 3-0 verslagen. Verder nog wat transfers:
- Mitea voor 29M naar Chelsea
- Lobont voor 5M naar Middlesbrough
- Miccoli voor 22M naar Wolves
- Dédé voor 10.5M naar Wolves
EDIT: En onder leiding van James Beattie heb ik me op Wembley geplaatst voor het WK van 2010. Rivaal Denemarken staat 7 punten achter, met nog 2 wedstrijden te gaan.
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/7158/engbeattiegaatlos2fp.th.png]afbeelding][/URL]
Gezien het aantal schoten op doel had de overwinning eigenlijk groter moeten zijn. Maar dat maakt natuurlijk niet uit.![]()
Misschien zit ik in 2009? ._.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef der_weiss het volgende:
[..]
Jij hebt een rare game... Wolves met bakken geld, Mitea die zomaar ineens 30M waard wordt... Speel jij nog met guldens ofzo? :|
Adam Boyd is een waardeloze zeurende speler met vedette-neigingen. Ik had hem met Hull toen ik daar begon als manager halverwege het seizoen en heb hem aan het eind van het jaar verkocht. De vorige manager had 1 miljoen Pond voor hem betaald en ik heb hem kunnen verkopen voor 900k. Een klein verlies, maar hij was redelijk goedkoop qua salaris en doordat ik hem nogal vaak een boete gaf aangezien hij consequent de training op maandag oversloeg als hij niet gespeeld had. Een echte topper dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:42 schreef MMUFC het volgende:
door een reeks van 13 duels met Hpool zonder overwinning sta ik nu weer in de degradatie zone... Al een kkeer vanaf de 18e minuut met een man meer gespeeld en een keer bij een 2-1 voor sprong met een man meer gekomen, maar beide duels gelijk gespeeld.. Adam Boyd scoort niet veel(8 keer in 28 duels) maar zijn vervangfer Adam Birchall scoort nog minder(3 in 15 duels)
Zowaar weer een punt gehaald tegen Colchester.
Mijn mooiste gelijk spel was toch wel tegen koploper Hull
Maar ik blijf maar even doorzoeken, waar ze nu toch die overwinningen verstopt hebben
Ik was ook wel verrast dat ie op gegeven moment 20M waard was...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:17 schreef der_weiss het volgende:
Ja oke, dat verklaart dat van de Wolves wel, maar ik wist niet dat Mitea ook nog wat waard werd. Maar dat komt omdat ik pas FM speel, en ik vind het eigenlijk maar een matig spel. Geef mij maar CM0102
Ja, kan op twee manieren:quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Even een praktisch vraagje: is het mogelijk om FM2005 in Windows 2000 in een schermpje te spelen ipv fullscreen?
quote:# Right click the game shortcut (on the desktop, the quick launch bar or in the start menu)
# Go to the "Shortcut" tab
# In the "Target" area, add the following: "-small_screen -windowed" without the quotes
# If you have installed the game to a location with spaces in the path there will be quotes around the game executable, for example: "C:\Program Files\Sports Interactive Ltd\Football Manager 2005\fm2005.exe" - add the above arguments outside and after the quotes.
En ik maar denken dat ik de enige ben die dat denkt. Ik vind dat zo irritant. Altijd moeten ze de eerste goal tegen mij scoren. Maakt niet uit wanneer in het seizoen. Soms koop ik uit frustratie die speler, om te laten wegrotten in het 2de.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef twi het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat wanneer je een goal tegen krijgt, het meestal de eerste goal van de betreffende speler (ofwel van 't seizoen, ofwel voor zijn club) is? Erg frustrerend zinnetje om te lezen
Thanks!quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, kan op twee manieren:
1. resolutie op 1154x nog wat zetten en in settings fullscreen uit tikken
2. rechtermuisknop op snelkoppeling, eigenschappen en bij path achter de tekst C:/program files/fm2005 etc " -small windowed screen zetten
Of er ook echt -small windowed screen moest staan weet ik niet precies. Zoek ik op...
edit:
Staat zelfs op Sigames:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige ben die dat denkt. Ik vind dat zo irritant. Altijd moeten ze de eerste goal tegen mij scoren. Maakt niet uit wanneer in het seizoen. Soms koop ik uit frustratie die speler, om te laten wegrotten in het 2de.
spelers van PSV hebben daar nog een handje van..quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige ben die dat denkt. Ik vind dat zo irritant. Altijd moeten ze de eerste goal tegen mij scoren. Maakt niet uit wanneer in het seizoen. Soms koop ik uit frustratie die speler, om te laten wegrotten in het 2de.
Dan kan je het hele spel een lachertje noemen. Na mijn tweede seizoen zaten Telstar, Haarlem, Helmond, Excelsior, Cambuur en Sparta in de Eredivisie en RKC, NAC, RodaJC, Utrecht, FC Den Bosch en RBC in de GGD...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:24 schreef SimK het volgende:
De Dutch Cup begint wel een lachertje te worden. De halve finale bestaat onder andere uit Telstar en Haarlem
Bij mij speelt 'ie de sterren van de hemel in mijn Cambuur-gamequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:52 schreef SimK het volgende:
Wat is die Daniel de Ridder toch een loser. Elke wedstrijd kan ie het weer niet brengen. Die gaat van zomer mooi op de lijst. Want iemand die maandelijks anderhalve ton incasseert en elke week een 4 plus een gele/rode kaart haalt, noem ik een regelrechte zakkenvuller.
jep, word er helemaal debiel van. 1ste, 5de, 10de, 15de etc. 80% van de goals die ik tegenkrijg valt daaronder.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:54 schreef twi het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat wanneer je een goal tegen krijgt, het meestal de eerste goal van de betreffende speler (ofwel van 't seizoen, ofwel voor zijn club) is? Erg frustrerend zinnetje om te lezen
Ik begin het ook te merken nu ik er meer op let.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
jep, word er helemaal debiel van. 1ste, 5de, 10de, 15de etc. 80% van de goals die ik tegenkrijg valt daaronder.![]()
In mijn Sheffield Wednesday spel heb ik een paar goede zweedse en noorse verdedigers gehaald door die spelers in de database te laden. Verder leen ik met nederlandse clubs vaak Hedwiges Maduro van Ajax samen met nog een paar spelers uit de reserves van de topclubs.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef tijger1974 het volgende:
Na een dom foutje (een reeds bestaand topis openen sorrie)opnieuw een poging.
Weet iemand nog wat goede relatief goedkope defenders.
ik speel met cambuur (soms vraag je er gewoon om) en mijn verdediging lijkt wel gatenkaas
ik speel bijna altijd 4-4-2 .
mijn keeper is goed en aangezien ik nogal aanvallend ben ingesteld wil ik mijn middenvelders zo weinig mogelijk laten verdedigen.
ik snap wel dat je dan wat meer tegendoelpunten kan oplopen maar ik krijg er bijna 2 om de oren per wedstrijd (57 tegen doelpunten) daarintegen scoor ik wel veel.
tot nu toe 2e jaar net bezig en het 1e jaar 3e in de nacompetitie.
alvast bedankt
Met spelers uit de Oekraine zit je weer met een Work-Permit eis (voor Engeland, Schotland en IJsland). Ik heb pas een aantal spelers gescout in Slowakije en Slovenie. Die zijn te halen zonder Work Permit en er lopen een aantal (niet heel veel) goedkope talenten rond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef FoxF1 het volgende:
[..]
In mijn Sheffield Wednesday spel heb ik een paar goede zweedse en noorse verdedigers gehaald door die spelers in de database te laden. Verder leen ik met nederlandse clubs vaak Hedwiges Maduro van Ajax samen met nog een paar spelers uit de reserves van de topclubs.
In de loop van het jaar ga ik dan vaak scouten in oekraine en scandinavie zodat ik het volgend jaar
een beetje een team heb.
Maar met Sheffield Wednesday haal ik alleen maar "EU Nationals". Dat gelazer met Work Permits ben ik inmiddels aardig zat. Sowieso krijg je als Lower League Manager toch bijna nooit een work permit voor elkaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Met spelers uit de Oekraine zit je weer met een Work-Permit eis (voor Engeland, Schotland en IJsland). Ik heb pas een aantal spelers gescout in Slowakije en Slovenie. Die zijn te halen zonder Work Permit en er lopen een aantal (niet heel veel) goedkope talenten rond.
Ik heb hem contract termination of iets dergelijks aangeboden. Ik hoefde maar een miljoen te betalen en hij wilde niets liever. Daniel, de groeten!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:08 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Bij mij speelt 'ie de sterren van de hemel in mijn Cambuur-gameAMR met een pijltje naar FR plus wat instructies en Daniël weet wel te presteren
Is toch het leuke van dit spel om met zo een elftal het hoogste te bereiken, ook al gebeurd dat vaker niet dan wel. Doel van mij is om kampioen van de eredivisie te worden, ga daarna wel aan de slag met een kleiner elftal. Sta nu eerste in de GGD, maar heb nog geen 10 wedstrijden gespeeld, dus moet nog zien of ik het ook tot het einde ga volhouden...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Ik kom niet veel verder met Dordt. Zit nu al in 2010 en 1x UEFA, 1x in Intertoto finale uitgeschakeld. Hopelijk brengt Jasar Takak daar wat verandering in, samen met wat verdedigende versterkingen zoals Dingsdag, Buijs en van Nieuwstad. Veel grote sterren kan ik namelijk helaas niet aantrekken, ondanks dat ik het budget heb (en zelfs wanneer ik kijk waar ze later naartoe gaan, meestal Lecce, verdienen ze de helft van wat ik ze aanbiedt).
heb je eerder opgeslagen spellen wel verwijdert (bij cm2 kon je er toen maar 8 verschillende opslaan)quote:Op zondag 31 juli 2005 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
V'domme, kan m'n spel niet meer opslaanHeb al verschillende dingen geprobeerd, andere naam, etc.. Nix helpt
Iemand 'n idee hoe ik dit kan aanpakken? Heb net m'n team op de rails en 't gaat verdomd goed, nog nooit zoveel succes gehad met 'n op elkaar afgestemd team..
Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef Greetings het volgende:
Ik ben zojuist met Brondby begonnen...
Welke spelers zouden jullie op de eerste dag meteen al halen? Er zijn vast wel een aantal niet-te-missen transfervrije spelers waar je meteen bij moet zijn.... Pezzarossi denk ik?
En welke talenten zijn de allergrootste in het spel en zou ik naar Brondby kunnen halen?
Ja, dat was ik al van planquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Probeer Freddy Adu eens te halen, ben benieuwd of je die kan halen.
Freddy Guarin is ook een goeie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:30 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, dat was ik al van plan
Ben ook benieuwd. Ik denk dat het wel zal lukken als ik meteen toesla.
Guarin wist ik idd.quote:
Je hebt toch geen Hitman Pro draaien als je FM speelt? Want die 2 gaan niet samen. FM maakt ook nog gebruik van een TEMP dir voor data, als die door 1 of ander programma leeggegooid wordt voordat je hebt kunnen saven, dan is het gewoonquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Programma wordt niet afgesloten he, alleen als ik 't spel wil opslaan dan is ie even bezig en daarna krijg ik de melding dat 't niet opgeslagen kon worden..
Heb wel sinds kort 'n ander antivirusprogramma, maar kan nix vinden waardoor 't tegengehouden zou kunnen worden.. Zal es proberen op te slaan als 't AV-programma uitstaat..
[edit] Dat werkte dus niet
Motta is een goeie goalkeeper. Kost niet zoveel als het goed is. Die haalde ik altijd met Napoli, deed het erg goed. Harbuzi is een goeie AMC, Ederson ook, Ederson speelt voor RS Futebol. Je moet alleen wel even geduld met ze hebben. Tip van een collega. Daniel Arrieta. Schijnt een Deen te zijn. Ik heb ooit met Heerenveen Hosain Kaebi gehaald, is een AMR dacht ik. Deed het ook erg goed. Marcel Majoros deed het ook onwijs goed, strooide aan de linkerkant met assists. Konrad Nowak Is best een goeie spits. Maar heeft ook even tijd nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
Guarin wist ik idd.
Nee ik zoek ook goedekope spelers. Ik zie dat ik maar 2,3 miljoen euro budget heb![]()
Ik zou Majoros proberen. Kost maar 50k als het goed is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:41 schreef Greetings het volgende:
Helaas...Adu wou niet
En ook Mokoena en Vilakazi blijken onhaalbaar.....
Enige "aankoop" tot nu toe is Pezzarossi.
Aurora GS Blue (Left)quote:
Is dat van een mailbaar formaat?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Aurora GS Blue (Left)
Heb ik van sortitoutsi maar die is down atm.
Probeer anders dezequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Werkt niet helemaal, namen van spelers, clubs en competities worden niet getoond in de bovenste balk... Toch bedankt!
[afbeelding]
Moet je Adu zien in 2010? Heb m in mn team namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef tijger1974 het volgende:
harmen1984
wil jij voor mij eens kijken wat adu in die periode ontwikkelt is.
ik speel het spel nu voor de 2e keer (mijn 1e spel is weg want mijn comp ging r.i.p)
1e keer bleef het een slechte speler
nu 2e keer in het 2e jaar na een blessure van 4 mnd gaat hij uitstekend
Dan ben ik voor deze 5 spelers al te laat. Ach ja, ik probeer het spel zoveel mogelijk als een simulatie te spelen en ik doe het dan maar het beperkte budget anders wordt het veels te makkelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ik doe is de speler meteen aan het begin van het seizoen al aanbieden, als hij z'n contract meteen al niet wil verlengen.
Heb jij met de data editor lopen pielen dan? Bij bij heeft GN Bouw maar 4000 plaatsen, zonder mogelijkheid tot uitbreiding.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef twi het volgende:
Groupsfase gehaald3-2 uit verloren op Ibrox Park, maar de Rangers thuis nipt met 2-1 weten te verslaan. En nog geluk met de loting ook
Ik moet tegen Werder, Banik Ostrava en Brondby
Wie weet dus zelfs de knock-out fase in 't verschiet.
En dat terwijl stadion BN Bouw maar 7100 plaatsen heeft, volgens mij de CL ploeg met 't kleinste stadion ooit
Nope, hij is 2 keer uitgebreid, inderdaad van 4113 ofzo richting de 7100. Nu overweegt 't bestuur nog een vergroting, maar toen begonnen de omwonenden te miepen over de overlast. Trieste figurenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Heb jij met de data editor lopen pielen dan? Bij bij heeft GN Bouw maar 4000 plaatsen, zonder mogelijkheid tot uitbreiding.....
Emmen doet het toch weer eens beter he...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Aardig gestart met ASWH:
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/1722/leukestart9sp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft Fortuna eruit gegooid en ASWH erin gezet met behulp van de editorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Emmen doet het toch weer eens beter he...
Hoe kun je trouwens met een amateurclub beginne?.
Oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij heeft Fortuna eruit gegooid en ASWH erin gezet met behulp van de editor
Zoals iemand anders idd zei, ik heb Fortuna er even uitgehaald en omgewisseld met ASWH in de editor. Leek me wel aardig, leuker dan met pakweg Fortuna alle ASWH-spelers contracteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Emmen doet het toch weer eens beter he...
Hoe kun je trouwens met een amateurclub beginne?.
Ik ben nou niet echt een expert qua instellingen etc, maar ik heb vanwege m'n gebrekkige geheugen (in een laptop, dus niet zo eenvoudig/goedkoop flink uit te breiden) een kleine DB en in Nederland alle details. Maar nu kan ik toch niet zomaar even een land "bijladen" wanneer de game al gestart is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan toch gewoon de database heel groot laden inladen en dan van een land alles inladen, Nederland ofzo?
De grootste club in mijn huidige FM2005-carriere is tot nu toe Middlesbrough (seizoen 2009/2010). Door een aantal overstappen na succesvolle runs met nog kleinere clubs ben ik daar uiteindelijk terecht gekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef trepper het volgende:
Is er ergens online een soort guide te vinden hoe je een kleine club succesvol kan maken. Het lukt me namelijk altijd alleen maar om clubs als Manchester en Arsenal enz. goed te managen. Mijn beste prestatie wat betreft een niet topclub was met Tottenham, daar ben ik 5e mee geeindigd, maar clubs uit lagere divisies managen lukt me totaal niet.
De transfers van januari 2005 zitten er volgens mij al in. De patch is uitgebracht begin maart. De patch lost vooral een boel kleine vervelende bugs op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:39 schreef R_o_N het volgende:
tot hoe ver is die 5.0.5 patch ge-updated ? zitten de laatste transfers er al in ?
Je kunt gewoon kijken op de site van Sports Interactive.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:06 schreef tijger1974 het volgende:
zou iemand voor mij een werkende link kunnen plaatsen om die patch te kunnen downloaden.
alvast bedankt.
Gewoon surfen naar de site van SI Games, en dan is hij makkelijk te vinden, maar hier is de link.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:06 schreef tijger1974 het volgende:
zou iemand voor mij een werkende link kunnen plaatsen om die patch te kunnen downloaden.
alvast bedankt.
Je moet wat doen, tijdens het spelen van FMquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:15 schreef tijger1974 het volgende:
dank je voor je moeite
Ik kijk voornamelijk op de SI-site om te zien wat ze met FM2006 gaan doen. Wat ik tot nu toe gezien heb beloofd het wederom beter te worden als FM2005quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:50 schreef mordradead het volgende:
ik haal al die onzin van www.thedugout.net ook voor cm enzo nog
Mijn scout kwam met Hatem Ben Arfa, heb nu 16 mln. geboden voor hem.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Freddy Adu, Ibrahim Afellay of Evandro Roncatto, altijd goed
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef PirE het volgende:
Nu moet ik dus nog een linkermiddenvelder zoeken die maximaal 20 mln. GBP mag kosten, wordt lastig
Je moet pas in de winterstop een bod doen op Naldo, als hij terug is bij zijn club. Dan kost hij altijd maar heel weinig. Als je het eerder doet, kost hij inderdaad meer dan een miljoen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:26 schreef Superheld het volgende:
Waarom zijn die godvergeten naldo en dergelijke bij mij altijd duurder als 1 miljoen![]()
Iemand enig idee hoe dat kan? Dat had ik namelijk ook wel eens. Ik heb dan ook niet die nieuwste patch (die werkt niet bij mijquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
Bij mij hebben een aantal spelers bijvoorbeeld een contract lopen waar ze nog 3/4 jaar aan vast zitten en dan staat er dat hun contract niet is beschermd
Het is ook niet lastig. Maar ik had maar 2 weken voordat het seizoen begon. Ik moest dus putten uit mijn shortlist van spelers. En daar staan niet veel echt goed AML's op, waarvan er 2 unavailable waren. Ben Arfa was mijn enige kans. Mijn scouts doen al het werk bij het zoeken naar nieuwe spelers. Ik ga niet echt snel door een seizoen heen, omdat het scouten (assignen, alles doornemen) nogal veel tijd kost (soms wel 3 weken voordat ze met een rapport komen).quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg, meen je niet. Het wordt lastig.
Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt.. En dan is het simpel om te verliezen. Gebeurde dit seizoen al weer bij mij: eerst win ik 6 wedstrijden op rij, de 7de speel ik gelijk en vanaf de 8ste verlies ik. Gelijk maar een andere tactiek gedaan.
.
Rond de 2 wedstrijden. 1ste wedstrijd is meestal gelijk verlies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?
Ik ga met Middlesbrough (2009/2010) het tweede seizoen in met dezelfde tactiek (uit en thuis hetzelfde). Bij mij vorige clubs heb ik ook altijd dezelfde tactiek gebruikt. Morton (2,5 seizoen) en Hull City FC 1,5 seizoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
Bedankt voor de tip. Ik ga 'm eens gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik houd altijd dezelfde tactiek, maar kijk wel of de tegenstander in staat is de tactiek te doorgronden, gaat het wat minder, dan voer ik enkele wijzigingen door in de instructies van spelers. In plaats van often crossing naar mixed en through balls van mixed naar often. Dat is dan wel afhankelijk van de stats die de speler op die positie heeft. Heeft hij een 8 in passing dan zal ik hem niet op often through balls zetten, omdat de kans op een mislukte pass dan groter is.
Instructies afstemmen op de mogelijkheden van spelers is voor mij tot nu toe nog de beste oplossing gebleken.
De spelers zijn niet meer allemaal basisklant trouwens, Giggs en v.d. Sar gebruik ik minder..quote:-------------------- v.d. Sar ---------------------
Bonera --- Kompany --- Ferdinand --- Heinze
------------------- v. Bommel -------------------
C. Ronaldo ------------------------------- Giggs
---- | --------------- Rooney ---------------- | ---
--- \/ ---- v. Nistelrooij ---- Tevez ---------\/ ---
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
je kunt ook gewoon fm2005 blijven spelen dan
Beetje trieste reactie.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
je kunt ook gewoon fm2005 blijven spelen dan
dan moeten ze alles weer extra aanpassen, wat geld en tijd kost voor wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie.....
Maar goed, het zou toch mooi zijn als je met je FM 2005 savegame verder kan in FM 2006 (dus plus alle nieuwe opties die FM 2006 gaat bieden)
Jepquote:
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je ziet wie er bij mij speler v/h jaar werd in de GGD, zegt dat ook niet alles.
Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
hehe maar scout je dan ook zelf ook echt op nieuwe spelers voor dat team, of haal je ze gewoon van die lijstjes op internet?
Dat is ook leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.
Babel is in mijn game met Dordt van Ajax naar Feyenoord gegaan. Volgens mij hebben ze dat bij Sports Interactive gewoon gedaan om mij te jennen. Escude en Obodai naar Feyenoord, Farfan en Vonlanthen naar Ajax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.
Ze konden hem gewoon een contract aanbieden terwijl dat gewoon een aantal seizoenen doorliep ik kreeg de waarde van beide spelers ervoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef magic_dreamer het volgende:
heb je het bod van arsenal en chelsea afgewezen???
anders had je beter een bedrag kunnen vragen wat ze toch niet bieden![]()
Ach, bij mijn potje met Ajax wilden Bayern München en Arsenal hem na het seizoen kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
In m'n vorige game ging Escude van Ajax naar Feyenoord, twee jaar later terug naar Ajax en daarna naar PSV. Lekker he, dat realisme
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiietwerden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiietwerden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |