abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:01:07 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29334287
Probeer het, ik hoop dat het werkt. Ik heb ze gezipped en online gezet.

Aurora - Version 2.0
Created by SJ
=========================================================
Email: aurora@fmskins.mailcan.com
=========================================================

Read the FAQ file!

Feel free to host and distribute this skin, as long as
you make sure that I am credited. PLEASE DON'T EDIT THIS
SKIN AND RE-DISTRIBUTE IT ON THE WEB WITHOUT CONTACTING
ME FIRST.

INSTALLATION:
- After extracting the aurora.zip file, should create the
following folders:

'aurora'
'aurora blue'
'aurora gs'
'aurora gs blue'
'aurora left'
'aurora left blue'
'aurora left gs'
'aurora left gs blue'

copy all 8 folders to the 'data/skins' folder in the
directory where you have installed FM 2005.

http://www.xs4all.nl/~pire/Aurora.rar

[ Bericht 88% gewijzigd door PirE op 01-08-2005 20:07:33 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29335024
Werkt niet helemaal, namen van spelers, clubs en competities worden niet getoond in de bovenste balk... Toch bedankt!

Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:28:56 #153
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29335344
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Werkt niet helemaal, namen van spelers, clubs en competities worden niet getoond in de bovenste balk... Toch bedankt!

[afbeelding]
Probeer anders deze

http://www.xs4all.nl/~pire/skins_fm_Aurorav2.zip

Heb ik van het SI-forum gehaald. Het zou hem moeten zijn.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29335875
Nope, nog niet... Zal dan wel aan mijn versie ofzo liggen...
pi_29357343
Ik ben na vier maanden (november 2008) alweer opgestapt bij Dordt. Kansloze toko, iedereen wilde weg, er was totaal geen geld, de selectie was om te janken.... Ik kon naar PSV, maar gezien mijn Feyenoord-verleden heb ik dat niet gedaan. Ben nu overgestapt naarAZ, waar ik een transferbudget heb van ruim 20 miljoen euro
pi_29357915
harmen1984
wil jij voor mij eens kijken wat adu in die periode ontwikkelt is.
ik speel het spel nu voor de 2e keer (mijn 1e spel is weg want mijn comp ging r.i.p)
1e keer bleef het een slechte speler
nu 2e keer in het 2e jaar na een blessure van 4 mnd gaat hij uitstekend
pi_29358135
Zal vanavond es kijken.... (zit op m'n werk)
pi_29358230
ok bedankt
pi_29363932
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef tijger1974 het volgende:
harmen1984
wil jij voor mij eens kijken wat adu in die periode ontwikkelt is.
ik speel het spel nu voor de 2e keer (mijn 1e spel is weg want mijn comp ging r.i.p)
1e keer bleef het een slechte speler
nu 2e keer in het 2e jaar na een blessure van 4 mnd gaat hij uitstekend
Moet je Adu zien in 2010? Heb m in mn team namelijk.
De reden dat hij zo weinig scoort, is dat hij op de vleugel staat.

Met Wolves gaat alles goed. Ik sta 8 punten voor op Arsenal, en de titel lijkt me - nu al - niet meer te kunnen ontgaan. In de wintertransferperiode heb ik een regen gekocht van hetzelfde Arsenal, een AM L, en Montolivo verkocht. Ook Fredheim Holm vertrok, waarna ik Diego voor 34M overnam van Dortmund. Voorlopig doet hij het erg goed.

[ Bericht 11% gewijzigd door EnGCatjuh op 02-08-2005 17:24:06 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29364870
adu staat links neem ik aan?
je kan hem ook rechts gebruiken
mijn voorkeur was hangend achter de spits met pijl naar voren spits spits
adu
middenveld
pi_29367255
Mja, hij staat links. Maar dat komt omdat ik Wright-Phillips heb op rechts... :/
Als AMC met pijl naar de spitsen kun je hem inderdaad ook wel goed gebruiken ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:39:40 #162
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29374155
Adu is in mijn spel niet echt goed. Ik volg hem wel (hij is net van Schalke transfervrij naar Leverkusen gegaan). Ik zit in seizoen 2008/2009.

Ik ben manager van Middlesbrough & Hull.

Boro draait fantastisch, vorig seizoen gepromoveerd naar EPL en ik sta nu op een mooie 6e plaats in de League (januari). Ik sta met 1 been in de finale van de League (leg 1 met 1-3 uit gewonnen van Fulham, moet nog thuis). Ik ben nog volop aan het bouwen aan een nieuw elftal. Na dit seizoen vertrekken er weer 3 basisspelers die hun contract niet willen verlengen (ligt aan de vorige manager) en 1 kan ik gewoon niet meer betalen (Hij is wel goed). Mijn aankopen Vonlanthen, Deco & Park Ji-Sung blinken wekelijks uit. Vonlanthen doet echt fantastische dingen voor mij. Zo scoorde hij met een solo vanaf de middenlijn (2 spelers & de keeper uitgespeeld) in de FA Cup tegen Newcastle.

Ik ben druk bezig met vervangers voor het vertrek van 1 SC, DL & MR. Ik probeer Shaun Wright-Phlilips transfervrij te halen (zal moeten worden aangezien er veel concurrentie is). Ik ben ook bezig met Milan Barros en een Deense Fullback (regen).

Mijn andere team, Hull City FC draait ook lekker na een moeizame start met veel gelijke spelen. Ik sta nu op een 7e plaats (nog net geen play-offs). Het doel was om niet te degraderen en ik wil eigenlijk niet promoveren omdat mijn team echt niet Premiershipwaardig is. Ik heb een hele smalle selectie.

Hull is ook bezig met versterkingen (vooral voor de defensie), maar dat zijn geen bekende namen. Van 2 DC loopt het contract af en beide mogen weg als ik een betere vervanger kan vinden.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om een speler, met een aflopend contract, in zijn laatste seizoen te verkopen voor veel geld. Carew gaat hier al voor niks weg (hij heeft me ook niks gekost). Varela (ik kan hem niet meer betalen) staat al maanden op de transferlist voor 3 miljoen (hij is 6 miljoen waard) maar niemand wil hem. Ik vrees dat hij straks ook transfervrij vertrek.
pi_29383659
als ik een speler echt kwijt moet dan bied ik hem aan een club die hem kan gebruiken.
het is dat op de markt zetten voor mij meestal niet effectief is.
zorg er wel voor dat hij opgesteld blijft.
werkt niet altijd maar het proberen waard
pi_29385031
Wat ik doe is de speler meteen aan het begin van het seizoen al aanbieden, als hij z'n contract meteen al niet wil verlengen.

In de Champions League heeft Wolves op het nippertje de eerste KO ronde overleeft. Tegen weer een Italiaanse tegenstander in deze ronde, werd eerst uit met 3-1 verloren (hattrick Ibrahimovic), maar thuis wist ik met 2-0 te winnen door een penalty en een eigen doelpunt.
De volgende tegenstander is het Deportivo van Robinho, Aimar en Sneijder, dat de vorige ronde Milan wist uit te schakelen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:32:46 #165
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29388031
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat ik doe is de speler meteen aan het begin van het seizoen al aanbieden, als hij z'n contract meteen al niet wil verlengen.
Dan ben ik voor deze 5 spelers al te laat. Ach ja, ik probeer het spel zoveel mogelijk als een simulatie te spelen en ik doe het dan maar het beperkte budget anders wordt het veels te makkelijk.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:19:15 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29395509
Zo, ik ben ook maar weer verder gegaan met millwall.... vorig seizoen (2006/2007) is fantastisch verlopen met de winst van de FA-Cup en de Uefa-Cup, dit seizoen acht ik de kans klein dat dit wederom haalbaar is, ik ga zoiezo voor winst in de FA-Cup en de League Cup maar de Champion League acht ik nog niet haalbaar.
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:41:39 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29396305
Zit nu in de zomer van 2011, en ik heb voor 't eerst CL gehaald met Dordt Pardo de beste man (Voetballer van 't Jaar) en dus net aan een voorrondeplek behaald door 3e te worden voor Ajax.

Daar werd Koeman rond eind april ontslagen, gesolliciteerd en werd ik ook uitgekozen, maar heb me toch maar bedacht en geprobeerd de 3e plek met Dordt te halen, wat ook is gelukt! Veel meer genoegdoening zo
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:10:36 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29400682
Groupsfase gehaald 3-2 uit verloren op Ibrox Park, maar de Rangers thuis nipt met 2-1 weten te verslaan. En nog geluk met de loting ook Ik moet tegen Werder, Banik Ostrava en Brondby Wie weet dus zelfs de knock-out fase in 't verschiet.

En dat terwijl stadion BN Bouw maar 7100 plaatsen heeft, volgens mij de CL ploeg met 't kleinste stadion ooit
pi_29404095
Met Wolves door naar de halve finales van de Champions League. Deportivo werd zowel uit als thuis verslagen met 3-0. De halve finales bestaan geheel uit Engelse clubs: Tottenham, Arsenal, Chelsea en de Wolves natuurlijk.
De tegenstander is nog niet bekend Arsenal.

[ Bericht 3% gewijzigd door EnGCatjuh op 03-08-2005 22:07:20 ]
pi_29404498
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:10 schreef twi het volgende:
Groupsfase gehaald 3-2 uit verloren op Ibrox Park, maar de Rangers thuis nipt met 2-1 weten te verslaan. En nog geluk met de loting ook Ik moet tegen Werder, Banik Ostrava en Brondby Wie weet dus zelfs de knock-out fase in 't verschiet.

En dat terwijl stadion BN Bouw maar 7100 plaatsen heeft, volgens mij de CL ploeg met 't kleinste stadion ooit
Heb jij met de data editor lopen pielen dan? Bij bij heeft GN Bouw maar 4000 plaatsen, zonder mogelijkheid tot uitbreiding.....
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:12:55 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29404815
Zo, ik ben ook doorgestroomd naar de groepsronde champions league met Millwall net stuitte ik op psv, uit stond ik na 70 minuten met 3-0 voor dus ik dacht dat het leuk zou zijn om 2 verdedigers van 16 (die mee waren door blessures en dergelijke) in het centrum te zetten, uiteindelijke stand is dus 3-5 geworden Portillo held van de dag met 4 goals, Robinho was goed voor 1 goal, groot minpunt van de wedstrijd was de blessure van 2 maanden voor Mascherano.
Bernie en ik zijn tof.
pi_29408814
ben nog niet heel ver met cambuur zit nu in het 2e jaar en ga straks beginnen met de nacompetitie.
zit in de poel met agovv/ ado/den bosch . dat moet toch wel mogelijk zijn.
adu net weer hersteld van een scheenbeenblessure (operatie en revalideren), de blessure duurde 4 mnd.

[ Bericht 0% gewijzigd door tijger1974 op 04-08-2005 08:32:05 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:20:19 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29409799
Ik ben weer een maand verder . Maar het was een behoorlijk drukke maand. Veel gezocht naar nieuwe spelers voor volgend seizoen.

De 4e ronde van de FA Cup was een succes voor mijn beide teams.
Hull - Birmingham 2-0 (en hoogste gate receipts ooit voor Hull 525k)
Swindon - Middlesbrough 0-3

De loting voor de 5e ronde is als volgt:
Middlesbrough - Man Utd
Chelsea - Hull

Niet echt een makkelijke loting dus, ik hoop dan ook op een stunt van 1 van mijn teams.

Boro had helemaal een vol programma met 2 wedstrijden om te bepalen wie er doorgaat naar de finale van de League Cup:
Middlesbrough - Fulham 5-1 (3-2 1e wedstrijd - 8-2 agg.). Ik mag dus ook dit seizoen weer naar Wembley (vorig seizone Play-off finale) . Op 22-2-2009 is Liverpool mijn tegenstander.

Ik wil me met Boro op 5 positie's versterken voor het seizoen 2009/2010. Eerste nieuwe speler is Zabaleta van San Lorenzo.
Ik kreeg totaal onverwacht een Work Permit. Hij komt per direct (ik had liever aan het eind van het seizoen gewild maar die optie kreeg ik niet). Ik had er echt niet op gerekend dat hij zou komen en de eerste aanvraag werd dan ook geweigerd, maar mijn beroep heeft geholpen en ik heb mijn nieuwe MR dus binnen. Ik kreeg bericht dat River op hem geboden had en toen heb ik ook maar een bod gedaan .

Milan Baros heeft ook getekend. Hij verkoos Boro boven Ajax. Hoop dat hij een goed koppel gaat vormen met Vonlanthen.

Nu nog 3 verdedigers. Ik ben onder andere bezig met Kromkamp, Gavrancic & 2 regens. Kromkamp is transfervrij maar zijn salariseisen zijn nogal aan de hoge kant.

Het vinden van nieuwe spelers bij Hull verloopt heel wat makkelijker, Ik heb al 2 nieuwe DC's aangetrokken die het vertrek moeten opvangen van 2 oude DC's die net niet goed genoeg zijn. Ik probeer nu nog voor iedere linie nog 1 extra speler te halen om de selectie iets groter te maken. Maar dit hangt een beetje af van hoe de rest van het seizoen verloopt. Ik doe geheel onverwacht mee in de strijd om promotie. Als ik de play-offs haal dan ziet het er goed uit, Hull is een echte Cupfighting ploeg die bijna niet te verslaan is in Cups (play-off is toch ook een soort Cup).

Hull staat op dit moment 7e in de EC, Boro staat ook 7e maar dan in de EPL.

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 03-08-2005 23:52:48 ]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:27:24 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29412522
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:04 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Heb jij met de data editor lopen pielen dan? Bij bij heeft GN Bouw maar 4000 plaatsen, zonder mogelijkheid tot uitbreiding.....
Nope, hij is 2 keer uitgebreid, inderdaad van 4113 ofzo richting de 7100. Nu overweegt 't bestuur nog een vergroting, maar toen begonnen de omwonenden te miepen over de overlast. Trieste figuren

Eerste ronde CL overleefd, als groepswinner voor Brondby (die me twee keer versloegen, andere vier wel gewonnen). Daarnaast sta ik met een wedstrijd meer gespeeld na 21 wedstrijden 1e in de competitie, alleen krijg ik wat last van het salarisplafond van 2 miljoen. Guarin en Pardo zullen zo niet behouden kunnen blijven, vermoed ik, dus ik zal van de zomer flink moeten gaan shoppen. Hopelijk als titelhouder, zodat er wat meer spelers willen komen.
pi_29424169
Het clubseizoen van 2009/2010 is voorbij. De prijzen zijn verdeeld, en niet helemaal ongunstig voor mij.
De League Cup kon ik niet meer verdedigen, in de halve finale verloor ik van de uiteindelijke winnaar Arsenal.
De competitie werd gewonnen! een paar screens:

De kampioenswedstrijd

(Tegen de minst geklopte verdediging van de Premier League...)

De eindstand

Ook de Champions League was voor mij! Eerst de halve finale tegen Arsenal:

In de andere halve finale wist Tottenham de vierde Engelse CL-deelnemer te verslaan: Chelsea.
In een volle Kuip in Rotterdam was Tottenham vervolgens de tegenstander.

Vervolgens restte nog de finale van de FA Cup. Een FA Cup waarin ik normaal nooit ver wist te komen. Maar dit jaar wist ik Chelsea en Liverpool te verslaan en mocht ik het in de finale opnemen tegen Arsenal:

De selectie en tactiek waarmee dit werd gedaan:

Voor volgend seizoen zijn Nilmar en Ronaldinho (!) transfervrij vastgelegd. Maar nu eerst het WK, wat ik zal proberen te winnen met Engeland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')