Ik ben weer een maand verder
![]()
. Maar het was een behoorlijk drukke maand. Veel gezocht naar nieuwe spelers voor volgend seizoen.
De 4e ronde van de FA Cup was een succes voor mijn beide teams.
Hull - Birmingham 2-0 (en hoogste gate receipts ooit voor Hull 525k)
Swindon - Middlesbrough 0-3
De loting voor de 5e ronde is als volgt:
Middlesbrough - Man Utd
Chelsea - Hull
Niet echt een makkelijke loting dus, ik hoop dan ook op een stunt van 1 van mijn teams.
Boro had helemaal een vol programma met 2 wedstrijden om te bepalen wie er doorgaat naar de finale van de League Cup:
Middlesbrough - Fulham 5-1 (3-2 1e wedstrijd - 8-2 agg.). Ik mag dus ook dit seizoen weer naar Wembley (vorig seizone Play-off finale) . Op 22-2-2009 is Liverpool mijn tegenstander.
Ik wil me met Boro op 5 positie's versterken voor het seizoen 2009/2010. Eerste nieuwe speler is Zabaleta van San Lorenzo.
Ik kreeg totaal onverwacht een Work Permit. Hij komt per direct (ik had liever aan het eind van het seizoen gewild maar die optie kreeg ik niet). Ik had er echt niet op gerekend dat hij zou komen en de eerste aanvraag werd dan ook geweigerd, maar mijn beroep heeft geholpen en ik heb mijn nieuwe MR dus binnen. Ik kreeg bericht dat River op hem geboden had en toen heb ik ook maar een bod gedaan
![]()
.
Milan Baros heeft ook getekend. Hij verkoos Boro boven Ajax. Hoop dat hij een goed koppel gaat vormen met Vonlanthen.
Nu nog 3 verdedigers. Ik ben onder andere bezig met Kromkamp, Gavrancic & 2 regens. Kromkamp is transfervrij maar zijn salariseisen zijn nogal aan de hoge kant.
Het vinden van nieuwe spelers bij Hull verloopt heel wat makkelijker, Ik heb al 2 nieuwe DC's aangetrokken die het vertrek moeten opvangen van 2 oude DC's die net niet goed genoeg zijn. Ik probeer nu nog voor iedere linie nog 1 extra speler te halen om de selectie iets groter te maken. Maar dit hangt een beetje af van hoe de rest van het seizoen verloopt. Ik doe geheel onverwacht mee in de strijd om promotie. Als ik de play-offs haal dan ziet het er goed uit, Hull is een echte Cupfighting ploeg die bijna niet te verslaan is in Cups (play-off is toch ook een soort Cup).
Hull staat op dit moment 7e in de EC, Boro staat ook 7e maar dan in de EPL.
[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 03-08-2005 23:52:48 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”