abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:39:46 #226
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29490412
Potverdorie.

Neville is net naar Everton gegaan en ik heb Park net verkocht aan Manchester United. Manchester heeft alleen iets meer moeten betalen voor de diensten van de Koreaan (GBP 17,5 mln. ).

Ik wilde Beasley als vervanger halen, maar die klootzakken van Crystal Palace hebben hem net vastgelegd. Ze hebben Salomon Kalou ook al voor mijn neus weggekaapt....

Nu moet ik dus nog een linkermiddenvelder zoeken die maximaal 20 mln. GBP mag kosten, wordt lastig
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29490564
Freddy Adu, Ibrahim Afellay of Evandro Roncatto, altijd goed
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:03:03 #228
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29490741
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Freddy Adu, Ibrahim Afellay of Evandro Roncatto, altijd goed
Mijn scout kwam met Hatem Ben Arfa, heb nu 16 mln. geboden voor hem.

Hoppa Ben Arfa is binnen. Hij kost wel 65k per week, maar de supporters zijn er blij mee. De Chairman is ook erg tevreden, de Commercial manager ook. Iedereen is blij in Middlesbrough

[ Bericht 15% gewijzigd door PirE op 07-08-2005 20:47:32 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:53:13 #229
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29491439
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef PirE het volgende:
Nu moet ik dus nog een linkermiddenvelder zoeken die maximaal 20 mln. GBP mag kosten, wordt lastig

Komop zeg, meen je niet. Het wordt lastig.
A.M.A.B
pi_29500966
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:26 schreef Superheld het volgende:
Waarom zijn die godvergeten naldo en dergelijke bij mij altijd duurder als 1 miljoen
Je moet pas in de winterstop een bod doen op Naldo, als hij terug is bij zijn club. Dan kost hij altijd maar heel weinig. Als je het eerder doet, kost hij inderdaad meer dan een miljoen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:26:05 #231
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29501073
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
Bij mij hebben een aantal spelers bijvoorbeeld een contract lopen waar ze nog 3/4 jaar aan vast zitten en dan staat er dat hun contract niet is beschermd
Iemand enig idee hoe dat kan? Dat had ik namelijk ook wel eens. Ik heb dan ook niet die nieuwste patch (die werkt niet bij mij ) .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29501237
Volgens mij gebeurt dat bij oudere spelers, daarbij krijgt het contract eerder een onbschermde status dan bij jongere spelers.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:45:37 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29501898
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Komop zeg, meen je niet. Het wordt lastig.
Het is ook niet lastig. Maar ik had maar 2 weken voordat het seizoen begon. Ik moest dus putten uit mijn shortlist van spelers. En daar staan niet veel echt goed AML's op, waarvan er 2 unavailable waren. Ben Arfa was mijn enige kans. Mijn scouts doen al het werk bij het zoeken naar nieuwe spelers. Ik ga niet echt snel door een seizoen heen, omdat het scouten (assignen, alles doornemen) nogal veel tijd kost (soms wel 3 weken voordat ze met een rapport komen).

Mijn regels voor het vinden van spelers.
- Search gebruik ik niet, alleen voor de namen van wie je mag verwachten dat iedere manager ze kent. Een Robben, Shevchenko, Deco etc.
- Van clubs die CL-spelen mag je verwachten dat iedere manager wel weet wie daar speelt (die kan ik dus zo bekijken en daarna een speler van dat team scouten), zo ben ik bv. aan Alex gekomen die transfervrij overkomt.
- Voor jong talent ben ik afhankelijk van de jeugdopleiding en waar mijn jeugdscout mee komt.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:42:23 #234
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29504741
man man man, nadat op fantastische wijze de club die mij uit de fa en league cup (Arsenal) heeft gestoten en mijn team ze op magnifieke wijze in de eerste ronde van de champions league uit heeft weten te schakelen stuit ik op AC-Milan. Normaal geen probleem natuurlijk maar dit keer wel want Akram, Adrianinho en Robinho hadden interlandverplichtingen, Portillo, Pander en Naldo waren geblesseerd en Kerzhakov en Kompany waren niet speelgerechtigd hierdoor speelden er een aantal jeugdspelers mee in de basis wat opzich natuurlijk niet erg is maar voor zo'n grote wedstrijd wel, bij deze is mijn reeks van 10wedstrijden op rij gewonnen ook kapot, Lastukva heeft er 2 doorgelaten en 9379328 ballen gehouden dus ik hoop dat ik het nog recht kan zetten
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 8 augustus 2005 @ 19:02:10 #235
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_29505932
Maar is begonnen met de bulgaren van CSKA Sofia. Loopt wat geinig grut rond als Hazurov en Gargorov. Eerste seizoen op 2 punten van de nr 1 2de geworden in de competitie. In de beker was de 3de ronde het eindstation door dat ik die bijna onverslaanbare nr 1 lootte. In de Uefa Cup overleefde ik vrij makkelijk de kwalificatie ronde maar in de 1ste ronde bleek Hearts te sterk
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_29507909
Gargorov is een geweldige speler
pi_29516476
Ik speel met AZ. Ben aan het einde van 2de seizoen. Eerste seizoen was mijn doel 5 of hoger eindigen. Maar ik werd 9de. Doelstelling was behaald voor Scheringa, maar ik heb echt zoveel verloren, dat was niet normaal.

2de seizoen met AZ. En ik ben kampioen geworden, met nog 3 wedstrijden te gaan, was ik al niet meer in te halen voor PSV. Laatste 3 wedstrijden heb ik door jeugspelers laten spelen.
Sterspelers waren Fredheim Holm, Morales, Kieran Richardson, Adil Ramzi, Naldo. Jeugspelers die zijn doorgebroken waren Olivier ter Horst, en Freddy Adu en Freddy Guarin. Geen 1 van de eigen jeugd, die heb ik allemaal ontslagen.
Zal ff kijken of ik vanavond wat screenshots kan posten. In ieder geval van Holm, en Kieran Richardson...had nooit verwacht dat die zo goed zouden zijn.
pi_29518250
Ik ben met het 2de seizoen met Emmen 9de geeindigd in de Eredivisie. Net geen Europees voetbal, ietwat teleurstellend. Bleek toch niet met de groten mee te kunnen (PSV 1-7, Ajax 1-6) maar Feyenoord paste wel bij me: 1-0 gewonnen.

In de beker werd het uiteindelijk 1 fiasco. De eerste 2 rondes had ik vrijstelling, toen won ik van Roda JC gemakkelijk met 2-0. Maar toen kwam het, onderuit tegen Den Bosch in de kwartfinale. . Ik denk dat ik in die periode ietsjes te lang met dezelfde tactiek gespeeld heb. . Maar uiteindelijk toch best tevreden. Elke wedstrijd bijna uitverkocht (op 2 na ofzo). Dus toch een goed seizoen. . Volgend seizoen uiteraard Europees voetbal halen, minstens.
Hoi.
pi_29518430
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
pi_29518564
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt. . En dan is het simpel om te verliezen. Gebeurde dit seizoen al weer bij mij: eerst win ik 6 wedstrijden op rij, de 7de speel ik gelijk en vanaf de 8ste verlies ik. Gelijk maar een andere tactiek gedaan. .
Hoi.
pi_29518700
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:14 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt. . En dan is het simpel om te verliezen. Gebeurde dit seizoen al weer bij mij: eerst win ik 6 wedstrijden op rij, de 7de speel ik gelijk en vanaf de 8ste verlies ik. Gelijk maar een andere tactiek gedaan. .
Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?
pi_29518722
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:25 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?
Rond de 2 wedstrijden. 1ste wedstrijd is meestal gelijk verlies. .
Hoi.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:41:18 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29518914
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik ga met Middlesbrough (2009/2010) het tweede seizoen in met dezelfde tactiek (uit en thuis hetzelfde). Bij mij vorige clubs heb ik ook altijd dezelfde tactiek gebruikt. Morton (2,5 seizoen) en Hull City FC 1,5 seizoen.

Ik ben toen met een andere manager (nieuwe user) doorgegaan met Hull en Boro en daar heb ik ook weer dezelfde tactiek gebruikt in mijn eerste seizoen in het Championship. Hull speelt nu voor het 1e jaar in de EPL en ik gebruik nu een andere tactiek (meer gericht op verdedigen). Oefencampagne ging goed met die tactiek, weinig goals tegen, maar scoren ging ook moeilijker. In de competitie heb ik nu 3x verloren (Liverpool, Boro & nog een club) en 1x gewonnen (Blackburn thuis). Op zich nog een redelijke start aangezien ik totaal geen Premiership waardige selectie heb. Ik heb 3 spelers die op EPL-niveau mee kunnen komen, voor de rest zijn het goede spelers voor het Championship.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:43:34 #244
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29518945
Ik houd altijd dezelfde tactiek, maar kijk wel of de tegenstander in staat is de tactiek te doorgronden, gaat het wat minder, dan voer ik enkele wijzigingen door in de instructies van spelers. In plaats van often crossing naar mixed en through balls van mixed naar often. Dat is dan wel afhankelijk van de stats die de speler op die positie heeft. Heeft hij een 8 in passing dan zal ik hem niet op often through balls zetten, omdat de kans op een mislukte pass dan groter is.

Instructies afstemmen op de mogelijkheden van spelers is voor mij tot nu toe nog de beste oplossing gebleken.
A.M.A.B
pi_29518998
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik houd altijd dezelfde tactiek, maar kijk wel of de tegenstander in staat is de tactiek te doorgronden, gaat het wat minder, dan voer ik enkele wijzigingen door in de instructies van spelers. In plaats van often crossing naar mixed en through balls van mixed naar often. Dat is dan wel afhankelijk van de stats die de speler op die positie heeft. Heeft hij een 8 in passing dan zal ik hem niet op often through balls zetten, omdat de kans op een mislukte pass dan groter is.

Instructies afstemmen op de mogelijkheden van spelers is voor mij tot nu toe nog de beste oplossing gebleken.
Bedankt voor de tip. Ik ga 'm eens gebruiken. .
Hoi.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:04:26 #246
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29537490
ik speel altijd hetzelfde want zoals mijn vriend Verbeek zegt: "We gaan uit van onze eigen kracht"
Bernie en ik zijn tof.
pi_29540709
Ik heb 2 varianten, 'n defensieve opstelling met 5 verdedigers (waarvan de vleugels 'n pijl naar voren) 3 middenvelders (waarvan de middelste 'n pijl naar achteren) en 2 centrumspitsen (beiden met pijl naar de buitenkant). Deze formatie gebruik ik om de zgn. "big clubs" mee te bestrijden.

De aanvallende variant heb ik 'n tijd terug gepost:
quote:
-------------------- v.d. Sar ---------------------
Bonera --- Kompany --- Ferdinand --- Heinze
------------------- v. Bommel -------------------
C. Ronaldo ------------------------------- Giggs
---- | --------------- Rooney ---------------- | ---
--- \/ ---- v. Nistelrooij ---- Tevez ---------\/ ---
De spelers zijn niet meer allemaal basisklant trouwens, Giggs en v.d. Sar gebruik ik minder..
pi_29540858
Rivaldo naar Emmen. (En ja, echt zonder vals spelen!!!)
Hoi.
pi_29540919
Als scout of zo?
pi_29541194
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als scout of zo?
Als spits. .
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties