Mijn scout kwam met Hatem Ben Arfa, heb nu 16 mln. geboden voor hem.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Freddy Adu, Ibrahim Afellay of Evandro Roncatto, altijd goed
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef PirE het volgende:
Nu moet ik dus nog een linkermiddenvelder zoeken die maximaal 20 mln. GBP mag kosten, wordt lastig
Je moet pas in de winterstop een bod doen op Naldo, als hij terug is bij zijn club. Dan kost hij altijd maar heel weinig. Als je het eerder doet, kost hij inderdaad meer dan een miljoen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:26 schreef Superheld het volgende:
Waarom zijn die godvergeten naldo en dergelijke bij mij altijd duurder als 1 miljoen![]()
Iemand enig idee hoe dat kan? Dat had ik namelijk ook wel eens. Ik heb dan ook niet die nieuwste patch (die werkt niet bij mijquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
Bij mij hebben een aantal spelers bijvoorbeeld een contract lopen waar ze nog 3/4 jaar aan vast zitten en dan staat er dat hun contract niet is beschermd
Het is ook niet lastig. Maar ik had maar 2 weken voordat het seizoen begon. Ik moest dus putten uit mijn shortlist van spelers. En daar staan niet veel echt goed AML's op, waarvan er 2 unavailable waren. Ben Arfa was mijn enige kans. Mijn scouts doen al het werk bij het zoeken naar nieuwe spelers. Ik ga niet echt snel door een seizoen heen, omdat het scouten (assignen, alles doornemen) nogal veel tijd kost (soms wel 3 weken voordat ze met een rapport komen).quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg, meen je niet. Het wordt lastig.
Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik wissel van tactiek, om de simpele reden dat ik denk dat de tegenstanders en een gegeven moment doorkrijgen hoe je speelt.. En dan is het simpel om te verliezen. Gebeurde dit seizoen al weer bij mij: eerst win ik 6 wedstrijden op rij, de 7de speel ik gelijk en vanaf de 8ste verlies ik. Gelijk maar een andere tactiek gedaan.
.
Rond de 2 wedstrijden. 1ste wedstrijd is meestal gelijk verlies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:25 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan, maar ik verloor alleen maar nog meer. Na hoeveel wedstrijden zijn ze er aan gewend bij jou?
Ik ga met Middlesbrough (2009/2010) het tweede seizoen in met dezelfde tactiek (uit en thuis hetzelfde). Bij mij vorige clubs heb ik ook altijd dezelfde tactiek gebruikt. Morton (2,5 seizoen) en Hull City FC 1,5 seizoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb alle wedstrijden dezelfde tactiek gebruikt. Is het verstandig om te wisselen van tactiek? Ik heb maar 3 wedstrijden verloren. Ik heb het idee dat de spelers het juist lekker vinden om dezelfde tactiek te spelen. Wat doen jullie dus...wisselen van tactiek, of alleen maar dezelfde?
Bedankt voor de tip. Ik ga 'm eens gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:43 schreef Cart_man het volgende:
Ik houd altijd dezelfde tactiek, maar kijk wel of de tegenstander in staat is de tactiek te doorgronden, gaat het wat minder, dan voer ik enkele wijzigingen door in de instructies van spelers. In plaats van often crossing naar mixed en through balls van mixed naar often. Dat is dan wel afhankelijk van de stats die de speler op die positie heeft. Heeft hij een 8 in passing dan zal ik hem niet op often through balls zetten, omdat de kans op een mislukte pass dan groter is.
Instructies afstemmen op de mogelijkheden van spelers is voor mij tot nu toe nog de beste oplossing gebleken.
De spelers zijn niet meer allemaal basisklant trouwens, Giggs en v.d. Sar gebruik ik minder..quote:-------------------- v.d. Sar ---------------------
Bonera --- Kompany --- Ferdinand --- Heinze
------------------- v. Bommel -------------------
C. Ronaldo ------------------------------- Giggs
---- | --------------- Rooney ---------------- | ---
--- \/ ---- v. Nistelrooij ---- Tevez ---------\/ ---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |