Patch kan je gewoon installeren, hij is savegame-compatible. Maar je moet wel een nieuw spel starten als je van alle verbeteringen gebruik wil maken.
Update van mijn game:
Boro staat ineens vierde (Villa verloor weer eens
![]()
) na een fantastiche 0-6 overwinning bij Leeds United
![]()
. Ik koop er niks voor omdat Engeland op dit moment 3 CL-plaatsen heeft. Tottenham staat nog 3 punten voor mij, maar daar zit op dit moment geen manager omdat die net overgestapt is naar Liverpool. Alles kan nog in de laatste paar wedstrijden, ik moet nog wel even uit naar Chelsea
![]()
. Met een 4e plaats ben ik overigens dik tevreden. Ik verlies na dit seizoen 5 basisspelers die ik moet vervangen en CL-voetbal komt gewoon te vroeg voor dit team.
Championship is echt ongelooflijk spannend. Vorige week stond ik nog 7e en had ik de hoop op promotie al min of meer opgegeven, ik sta nu ineens 3e
![]()
(op doelsaldo). Met de 0-3 overwinning in en tegen Bristol kom ik gelijk in punten. Op dit moment zijn er nog 6 ploegen verwikkeld in de strijd voor een plaats in de play-offs. W.B.A. & Southampton zijn zo goed als zeker van promotie.
![]()
Als ik promoveer kan ik mijn elftal bij elkaar houden, anders zal ik keuzes moeten gaan maken. Het contract van 8 basisspelers loopt in 2010 af en ze willen allemaal meer geld, wat ik niet heb op het moment.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”