quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
je kunt ook gewoon fm2005 blijven spelen dan
Beetje trieste reactie.....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
je kunt ook gewoon fm2005 blijven spelen dan
dan moeten ze alles weer extra aanpassen, wat geld en tijd kost voor wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beetje trieste reactie.....
Maar goed, het zou toch mooi zijn als je met je FM 2005 savegame verder kan in FM 2006 (dus plus alle nieuwe opties die FM 2006 gaat bieden)
Jepquote:
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je ziet wie er bij mij speler v/h jaar werd in de GGD, zegt dat ook niet alles.
Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
hehe maar scout je dan ook zelf ook echt op nieuwe spelers voor dat team, of haal je ze gewoon van die lijstjes op internet?
Dat is ook leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.
Babel is in mijn game met Dordt van Ajax naar Feyenoord gegaan. Volgens mij hebben ze dat bij Sports Interactive gewoon gedaan om mij te jennen. Escude en Obodai naar Feyenoord, Farfan en Vonlanthen naar Ajax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.
Ze konden hem gewoon een contract aanbieden terwijl dat gewoon een aantal seizoenen doorliep ik kreeg de waarde van beide spelers ervoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef magic_dreamer het volgende:
heb je het bod van arsenal en chelsea afgewezen???
anders had je beter een bedrag kunnen vragen wat ze toch niet bieden![]()
Ach, bij mijn potje met Ajax wilden Bayern München en Arsenal hem na het seizoen kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
In m'n vorige game ging Escude van Ajax naar Feyenoord, twee jaar later terug naar Ajax en daarna naar PSV. Lekker he, dat realisme
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiietwerden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiietwerden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |