abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:44:02 #251
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29541392
Zo, bij mij zit het seizoen 2006/2007 er weer op, in dit seizoen waren de hoogtepunten de kwart finale in de champions League en het feit dat ik (Millwall) 2e ben geworden in de premier league. Adrianinho die nog een contract tot 2010 is zonder onderhandeling naar Arsenal gegaan voor 15miljoen euro, ik kon niet aangeven of de transfer doorging of niet ondanks dat hij geen clausule had maarja ik speel nu met een middenvelder minder en een spits meer aangezien Kerzhakov het fantastisch heeft gedaan in de 2e seizoenshelft (hij kwam in de winterstop) door in 16(2) wedstrijden 21 goals te maken
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 04:44:39 #252
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_29553161
Hey allemaal, sinds gister heb ik FM er weer eens opgezet en gelijk die fmfinland data update eroverhen gegooid. Spelletje met PSV begonnen ( uiteraard ).
Ik laat nog wel weten hoe het loopt in ieder geval heb ik de supercup gewonnen van Ajax met 2-1
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_29561930
moet je trouwens alle updates hebben voor 5.05\? of kan je m in 1 keer er overheen gooien?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_29562133
ik heb geen enkele update ervoor gehad, en in 1 keer 5.05 erop gegooid.
ging prima.
alleen startte het programma op in een andere taal (tsjechisch geloof ik), maar je kan de skin gewoon weer veranderen naar het nederlands of engels.
je kan gewoon verder spelen waaar je gebleven was, succes
pi_29562252
dank

duurt alleen wel godvergeten lang voor die update er is ... iemand toevallig een mirrortje die van SI is echt een ramp
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:19:54 #256
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29562526
Met mijn game az heb ik het in mijn 1ste seizoen goed gedaan 2e geworden, 8ste finale uefa cup en verloren in de ac finale van ajax die gewoon weg super was in het hele seizoen.
In het 2de seizoen 6de geworden (zeer teleurgesteld), halve finale uefa cup en halve finale ac ( weer verloren van ajax.
Maar ben in het 3de seizoen goed begonnen en heb direct de inter-toto gewonnen, moest in de finale tegen groningen in 2 wedstrijden overall 4-1 gewonnen.
En heb er dit keer vertrouwen in om kampioen te worden en de uefa cup te winnen maar het seizoen duurt lang en zal op het einde van het seizoen wel weer een hele ziekenboeg hebben, gelukkig heb ik meer spelers in mijn 1ste dan de afgelopen 2 seizoenen dan maar een x aantal ongelukkige spelers.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:37:05 #258
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_29562667
tvp-tje
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:38:52 #259
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29562693
ik heb de eerste 6 wedstrijden in de competitie allemaal gewonnen ook ben ik aangenomen als manager voor het nationale elftal van Engeland, met het jongste (-19) team heb ik al de europese kampioenschappen gewonnen, met -21 en het "normale" elftal moet ik me kwalificeren voor het WK, eerste wedstrijd moesten beide teams tegen Monaco waar ik respectievelijk met 4-0 en 5-0 van heb gewonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_29563471
Ik kan niet wachten op FM 2006, alleen jammer dat save games niet compatible zijn dan kon je gewoon met je FM 2005 savegame verder in FM 2006
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:42:29 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29563564
je kunt ook gewoon fm2005 blijven spelen dan
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:43:35 #262
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29563594
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29563626
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef mordradead het volgende:
Beetje trieste reactie.....

Maar goed, het zou toch mooi zijn als je met je FM 2005 savegame verder kan in FM 2006 (dus plus alle nieuwe opties die FM 2006 gaat bieden)
pi_29569692
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Beetje trieste reactie.....

Maar goed, het zou toch mooi zijn als je met je FM 2005 savegame verder kan in FM 2006 (dus plus alle nieuwe opties die FM 2006 gaat bieden)
dan moeten ze alles weer extra aanpassen, wat geld en tijd kost voor wat?
voor een paar weken dat je echt nog met zon game wilt spelen.
pi_29580569
Mijn eerste seizoen in een nieuwe game met AGOVV kreeg een raar einde. Een wedstrijd voor het einde werd namelijk de coach van de nummer laatst, Sparta, ontslagen, en ik besloot me daar als coach aan te bieden. Dit omdat Sparta een betere reputatie heeft en dus betere spelers aan kan trekken, ook al werd AGOVV eerste (met AGOVV wou alleen een reserve van Zwolle komen... :S). Bovendien zouden ze nooit kunnen overleven in de HCE.

AGOVV werd uiteindelijk eerste, Sparta dus laatste. Maar volgend seizoen zullen ze er staan.

Geen screens dus, omdat het team van Sparta nog niet zo veel veranderd is enzo.

Wel even de transfervrije aankopen met Sparta:

- Rômulo F LC
- Daniel Rijaard D/DM R
- Michael Buskermolen D/DM C
- Kevin Begois GK
- Sven Vandenbroeck DM C
- Mark Zegers GK (door vorige coach gehaald :x)
- Ivan Tsvetkov F C
- Steve Olfers D C
- Mark-Jan Fledderus M L
- Didier Martel F RC

komen!

Het via de nacompetitie gepromoveerde Helmond raakt allebei zn spitsen kwijt aan mij!
Ook Heracles promoveerde.

Levchenko vertrekt voor 100K naar FC Moskow.

RBC, Den Bosch en FC Twente mogen het tegen mij op gaan nemen komend seizoen, want die zijn gedegradeerd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29585793
Ben halfweg met ASWH en het gaat best lekker:

Speciaal voor pekel dit leuke screenshot:

En dan nog deze leuke award:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29586018
Ik ben in m'n tweede seizoen op het hoogste niveau (2010-2011) 12e geworden met Rushden. 29 punten boven de degradatiestreep. Lars Iver Strand is m'n belangrijkste pion, verder moet ik het hebben van m'n sterke middenveld (Matuzalem, Andreasen en Guarin). Voor volgend seizoen heb ik Van Persie gecontracteerd en wil ik voor plek 8 gaan.

Ik heb inmiddels wel een ruim budget (16 miljoen) maar ik kan maar 7.500 k per week aanbieden aan spelers. Velen willen daarom niet komen dus moet ik inventief zijn.

M'n team komt er ongeveer zo uit te zie: (misschien komen er nog spelers bij) Robinson, Drury, Rozehnal, Kroldrup, Rogerio, Matuzalem, Andreasen, Guarin, Harbuzi, Van Persie, Auer (of Frei of Rosenberg)

Nu ga ik weer eens met FC Vaduz verder, kijken of ik Basel en Sion achter me kan laten in de hoogste klasse.
That's all folks!
pi_29607053
Niet goed voor je hart:

Maar wel door in de CL
pi_29607831
Eddy Putter bij Ajax?
www.thuisuiteten.nl
pi_29607914
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:28 schreef methodmich het volgende:
Eddy Putter bij Ajax?
Jep

Had hem gehaald voor Ajax 2 om dat team een leuke spits te geven, daar deed ie het goed en moest uit nood naar Ajax 1 en ook daar deed ie het goed. Nu stond ie er fout in, had eigenlijk Sonck moeten zijn die ik rust had gegeven in de wedstrijd hiervoor.

Maar net nog een potje tegen ADO gespeeld en Putter maakt er gewoon 2
pi_29609113
Nou ja, als je ziet wie er bij mij speler v/h jaar werd in de GGD, zegt dat ook niet alles.
www.thuisuiteten.nl
pi_29609838
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je ziet wie er bij mij speler v/h jaar werd in de GGD, zegt dat ook niet alles.
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.

Ik speel liever met onbendere spelers die goed worden dan van een heel elftal met spelers waarvan bekend is dat ze goed worden.
pi_29609924
Ik speel gewoon met mijn favoriete club, dat is ook leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_29609993
hehe maar scout je dan ook zelf ook echt op nieuwe spelers voor dat team, of haal je ze gewoon van die lijstjes op internet?
pi_29627521
Ik ga denk ik maar eens met Heracles beginnen
pi_29629458
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
hehe maar scout je dan ook zelf ook echt op nieuwe spelers voor dat team, of haal je ze gewoon van die lijstjes op internet?
Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:30:41 #277
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29631665
Na een succesvol 1e seizoen met Sevilla (voorronde CL) zag ik plotseling dat mijn favoriete club in Italie (Atalanta) gedegradeerd was naar de Serie B. Dat kon ik natuurlijk niet over mijn hart krijgen en nam de leiding over Atalanta. Gelukkig was de selectie nog redelijk intact maar naar mijn mening te zwak voor een zekere promotie. Maar helaas willen maar vrij weinig goede spelers naar de Serie B verkassen. Dus wat mindere spelers maar voor 1 jaar vastleggen. De volgende spelers zijn wel gekomen
- Edgar Barreto
- Amoroso
- Savio
- Corrado Colombo
- Kewullay Conteh

Nu maar toewerken naar de competitie
pi_29632146
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik speel gewoon met de ASWH-selectie en heb alleen maar 15 tot 17-jarige buitenlanders aangetrokken voor mijn onder 18 elftal, die allemaal gratis zijn. Heb geen geld.
Dat is ook leuk . Ik trek bij Ajax weinig spelers boven de 23 aan. Wil een goede jeugd opbouwen waar ik later weer kan uitputten
pi_29636876
dit seizoen (06/07) ging het wel lekker met az.
We begonnen het seizoen direct al met een klein prijsje door de inter toto te winnen.
Daarna bleef het gewoon lekker gaan en dat resulteerde in de dubbel en jammer genoeg verliezend finalist van de uefa cup.

Maar het zal volgend seizoen wel zwaar gaan worden mijn topscorer aghahowa gaat voor 8,5 miljoen weg naar feyenoord en mijn speler met de meeste assist gaat weg voor 9 miljoen naar ajax.

Ik ga dit seizoen proberen een geheel nieuwe tacktiek te ontwikkelen en wil gewoon weer de dubbel pakken en de 2 ronde cl halen.
Verder wil ik ook nog een nationale team coachen hopen dat dat lukt mijn rep is op het moment continentaal maar was heel even wereldklasse en ben bang dat ie terugzakt naar nationaal.

Enige echte minpunt van afgelopen seizoen is dat mijn stadion niet word uitgebreidt en daardoor ga ik misschien weg naar een andere club in Engeland of Spanje

edit:
Nu heb ik ook mathis voor maar 775 000 en mabizela voor 4 miljoen verkocht het moet maar ze willen beide weg en anders vang ik er geen geld meer voor net als landzaat heeft nog maar een een-jarig contract en niemand wilt hem hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door magic_dreamer op 14-08-2005 20:36:29 ]
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:52:03 #280
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29653684
ik word schijtziek van het feit dat spelers die nog een jaar of 3 een contract hebben "gewoon" weg mogen voor hun waarde, er staat dan onder dat hun contract verdomme niet is beschermt... zo zijn Adrianinho en nu ook Pander vertrokken voor 4 euro en een half glas bier ik word er gewoon pissed van... Lastuvka en Kompany zijn boos van me omdat ze niet naar Chelsea en Arsenal mogen vertrekken de prijs van glorie zeker, dikke vinger
Bernie en ik zijn tof.
pi_29654052
heb je het bod van arsenal en chelsea afgewezen???
anders had je beter een bedrag kunnen vragen wat ze toch niet bieden
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:47:18 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29656849
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb wel meer gehad dat soort spelers het heel goed gaan doen, al is en blijft het een bankzittertje (ook lang niet altijd) bij mij. Sonck, Curth en Afonso (jawel) zijn net iets beter. Babel en Kieft heeft ie wel achter zich weten te laten.
Babel is in mijn game met Dordt van Ajax naar Feyenoord gegaan. Volgens mij hebben ze dat bij Sports Interactive gewoon gedaan om mij te jennen. Escude en Obodai naar Feyenoord, Farfan en Vonlanthen naar Ajax.

In m'n vorige game ging Escude van Ajax naar Feyenoord, twee jaar later terug naar Ajax en daarna naar PSV. Lekker he, dat realisme
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:01:20 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29659021
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:04 schreef magic_dreamer het volgende:
heb je het bod van arsenal en chelsea afgewezen???
anders had je beter een bedrag kunnen vragen wat ze toch niet bieden
Ze konden hem gewoon een contract aanbieden terwijl dat gewoon een aantal seizoenen doorliep ik kreeg de waarde van beide spelers ervoor
Bernie en ik zijn tof.
pi_29664321
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef twi het volgende:

[..]

In m'n vorige game ging Escude van Ajax naar Feyenoord, twee jaar later terug naar Ajax en daarna naar PSV. Lekker he, dat realisme
Ach, bij mijn potje met Ajax wilden Bayern München en Arsenal hem na het seizoen kopen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:33:52 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29668111
Het voordeel van een Worldclass reputatie bij een kleinere club is wel lekker. Gewoon manager die je niet mag onder druk zetten door te melden dat je wel interesse in hun baan hebt. Net gedaan bij de manager van Man. Utd. . Kijken of hij ontslagen wordt. Ik ben in ieder geval favoriet voor de baan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29668410
Met mijn 3de seizoen met AS Roma de titel gewonnen en UEFA CUP

Nu ga ik voor de CL
Montella is bij mij nog altijd in topvorm
Elk jaar nog topscoorder geworden in de competitie
pi_29668450
Ow en Super cup is ook al binnen weer
Elk jaar heb ik hem gewonnen

Net gewonnen van Juve met 0-4
Montella , Miccoli , Cassano en van Bommel scoorden
Heb van Bommel net eventjes gekocht.
pi_29669007
Ja, waarom ook niet. Geld zat..

Ben met Sparta bijna kampioen van de GGD hier. Uitgebreid verslag komt later
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29669075
Ik had geld teveel en ik denk eventjes met kwaliteit het middenveld uitbreiden
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:03:34 #290
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_29674319
Na een jaartje gekampeert te hebben in de Serie B heb ik Atalanta weer terug geholpen naar de Serie A. Helaas zorgt een zeer beperkt salarisbudget en weinig interesse van spelers om naar een nu nog Serie B clubje te komen. Gelukkig nog wel wat versterkingen aan kunnen trekken in de personen van Kone. vd Sar, Tainio, Grosso en Tymoschuk. Overleven wordt dus weer lastig
pi_29674623
Ik wens je in ieder geval succes !
Atalanta heeft het bij mij goed gedaan.

Zelf de CL gehaald en nu spelen ze weer. UEFA CUP
pi_29676205
Ik ben dit seizoen aangesteld als coach van Nigeria.
Doelstelling voor de afrika cup van 2008 was om hem te winnen.
En het is me nog gelukt ook!
Het ging gewoon heerlijk heb 11x gescoord er 0 treffers tegen gehad.
Mijn nieuwe tacktiek werkt uitstekend met nigeria beter zelfs dan met AZ maar dat kan ook wel komen door martins
Nu wil ik met hun het wk winnen of Nederland moet geen coach meer hebben dan bied ik me daar aan.
pi_29676668
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiiet werden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
pi_29677145
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
Hmm ik zat in 2017 met Arsenal. Kreeg ik opeens het bericht van de voorzitter dat ik geen spelers van wereldformaat had aangetrokken. Dus besloot hij dat zelf te doen. Hij kocht 2 spelers voor totaal 80 miljoen euro. Transferbudget had ik niet meer. En die 80 miljoen moesten natuurlijk wel betaald worden. Gevolg: Arsenal faiiet werden vlak voor het einde van de competitie 9 punten in mindering gebracht. En ik stond eerste. Daarna stond ik 5de.
Hoi.
pi_29677226
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef pekel het volgende:

[..]

pi_29677236
Weet iemand nog die link dat een club voor je uitkiest?
pi_29677430
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Knoekie het volgende:
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:29:33 #298
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_29677768
Ik heb het spel ook maar weer uit de kast getrokken.
Ik sta na 14 wedstrijden aan kop met 5 punten voorsprong op AZ en 6 punten op Ajax. Ik heb Ajax nog niet gehad dus ik moet nog vol aan de bak. Kijken of alles goed blijft gaan. Ohja, ik speel met Feyenoord. Heb 2 aankopen gedaan: Freddy Adu en Paul de Lange. Op dit moment ben ik aan het scouten voor een degelijke centrale verdediger.

Er is toch een punt waar ik me weer (nog steeds) over verbaas: het is altijd de uitspelende ploeg die in de eerste helft af mag trappen. Erg vreemd.

Heeft iemand een idee of FM2006 veel beter zal worden dan FM2005? Is het de moeite waard om die ook aan te schaffen?
pi_29679746
Montella is weer los

Net 1 wedstrijdje gespeeld en met 5-0 gewonnen van Bologna
doelpunten van : Tommasi , Totti en 3 maal Montella !!
pi_29681212
ik zat zo een beetje door dit topic heen te lezen,

maar euhm, wat de neuk is een regen

kan iemand mij dat vertellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')