De eerste twee competitiewedstrijden gingen verloren. De eerste wedstrijd, tegen Liverpool, was ik beter, maar wist ik niet te scoren. Het werd 1-0 voor de Reds. De tweede tegenstander, Arsenal, was ongeveer gelijkwaardig. Deze wedstrijd eindigde in 2-1. Het doelpunt voor de Wolves werd gemaakt door Mosquera.
Wisla - Wolves: 1-2
Riquelme, D'AlessandroDe loting voor de Champions League pouleronde is zeer gunstig: Panathinaikos, Dinamo Kiev en CSKA Moscow zijn de tegenstanders. Winst in de poule lijkt makkelijk te doen.
De daaropvolgende competitiewedstrijd, tegen Middlesbrough, werd met 2-0 gewonnen door goals van Éwerthon en Mascherano. Akinfeev heeft eindelijk een werkvergunning gekregen en heeft zich transfervrij bij het team gevoegd. Hij wordt de nieuwe 2e doelman, Lobont mag vertrekken.
EDIT: Leeds werd met 3-0 verslagen. Verder nog wat transfers:
- Mitea voor 29M naar Chelsea
- Lobont voor 5M naar Middlesbrough
- Miccoli voor 22M naar Wolves
- Dédé voor 10.5M naar Wolves
EDIT: En onder leiding van James Beattie heb ik me op Wembley geplaatst voor het WK van 2010. Rivaal Denemarken staat 7 punten achter, met nog 2 wedstrijden te gaan.
![]()
Gezien het aantal schoten op doel had de overwinning eigenlijk groter moeten zijn. Maar dat maakt natuurlijk niet uit.
[ Bericht 16% gewijzigd door EnGCatjuh op 26-07-2005 17:34:09 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg