Klopt, maar 't is zo jammer dat met een kleine DB de meeste U23/21/19 elftallen van nationale teams meestal leeg zijn, evenaals de Zuid-Amerikaanse games. Zelfs Duitsland had geen enkele speler in het nationale (normale!) elftal in mijn game. Dus eigenlijk heb ik een heel beperkt zoekgebied voor nieuwe spelers. En met attribute masking aan en pedofiele scouts ga ik waarschijnlijk dus gewoon m'n volgende game in een land met wat meer competitieniveaus starten met attribute masking off.
Gelukkig schijnt in 5.0.5 de bug dat topspelers door de scouts niet goed genoeg worden bevonden en je ze daardoor geen goed salaris aan kunt bieden verholpen.
Nog een vraagje over het salaris. Ik kan bijvoorbeeld Pardo 2.5 miljoen per jaar geven, maar Guarin gaat maar tot 1.9 miljoen, terwijl die meer goals, betere stats etc. heeft. Oke, Pardo is vaker MoM, en Pardo is zeer goed, maar je moet key players toch altijd een ongeveer gelijk salaris kunnen bieden?
Mijn budget voor 't salaris is 53 miljoen, en ik besteed er 19 miljoen aan, maar nog kan ik veel spelers maar 500.000 bieden. Zo zijn mij onder andere Fawcett, Barreto en nog wat potentiele toppers door de neus geboord
![]()
Ook kon ik mijn topscorer van het seizoen ervoor (Lupoli met iets van 25 goals) maar 725.000 bieden aan salaris, natuurlijk veel te weinig als 'ie al 9 ton verdient....