Emmen doet het toch weer eens beter he...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Aardig gestart met ASWH:
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/1722/leukestart9sp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft Fortuna eruit gegooid en ASWH erin gezet met behulp van de editorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Emmen doet het toch weer eens beter he...
Hoe kun je trouwens met een amateurclub beginne?.
Oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij heeft Fortuna eruit gegooid en ASWH erin gezet met behulp van de editor
Zoals iemand anders idd zei, ik heb Fortuna er even uitgehaald en omgewisseld met ASWH in de editor. Leek me wel aardig, leuker dan met pakweg Fortuna alle ASWH-spelers contracteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Emmen doet het toch weer eens beter he...
Hoe kun je trouwens met een amateurclub beginne?.
Ik ben nou niet echt een expert qua instellingen etc, maar ik heb vanwege m'n gebrekkige geheugen (in een laptop, dus niet zo eenvoudig/goedkoop flink uit te breiden) een kleine DB en in Nederland alle details. Maar nu kan ik toch niet zomaar even een land "bijladen" wanneer de game al gestart is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
Je kan toch gewoon de database heel groot laden inladen en dan van een land alles inladen, Nederland ofzo?
De grootste club in mijn huidige FM2005-carriere is tot nu toe Middlesbrough (seizoen 2009/2010). Door een aantal overstappen na succesvolle runs met nog kleinere clubs ben ik daar uiteindelijk terecht gekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef trepper het volgende:
Is er ergens online een soort guide te vinden hoe je een kleine club succesvol kan maken. Het lukt me namelijk altijd alleen maar om clubs als Manchester en Arsenal enz. goed te managen. Mijn beste prestatie wat betreft een niet topclub was met Tottenham, daar ben ik 5e mee geeindigd, maar clubs uit lagere divisies managen lukt me totaal niet.
De transfers van januari 2005 zitten er volgens mij al in. De patch is uitgebracht begin maart. De patch lost vooral een boel kleine vervelende bugs op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:39 schreef R_o_N het volgende:
tot hoe ver is die 5.0.5 patch ge-updated ? zitten de laatste transfers er al in ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |