quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef brainster het volgende:Het gaat gebeuren!
Wat gaat er gebeuren?
Krijgen we een Fok!Stelletje?quote:
Oh sorryquote:Op zondag 24 juli 2005 21:11 schreef Gabry het volgende:
[..]
pff ik probeerde alleen maar interese te tonen![]()
Geeft niet, maar nu moet je wel wat meer op de details ingaanquote:
Vraag maar aan Bobquote:Op zondag 24 juli 2005 21:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geeft niet, maar nu moet je wel wat meer op de details ingaan![]()
Eensch. Eerst mensen lekker maken met een TT en dan vervolgens er niks over kwijt willen.quote:
Ja Bobquote:Op zondag 24 juli 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eensch. Eerst mensen lekker maken met een TT en dan vervolgens er niks over kwijt willen.![]()
Op een kilometer afstandquote:Op zondag 24 juli 2005 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach hij gaat daten met Imberr
Dat ziet een blinde zelfs
Dude, het is half 10.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
* RoOoYtJuH gaat te bed! morgen werken
slaap lekker allemaal!
Volgens mij is dat hier heel normaal ofnie?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach hij gaat daten met Imberr
Dat ziet een blinde zelfs
Wat? Fok!Dating?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier heel normaal ofnie?![]()
ken er al 5 met een relatie via fokquote:Op zondag 24 juli 2005 21:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Tussen een Limburgse puber en een Rotterdammer?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dimme jijquote:Op zondag 24 juli 2005 21:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tussen een Limburgse puber en een Rotterdammer?
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vaker gebeurdhopelijk
![]()
* Jaguarized ziet dat hollander76 zelf graag iets met Imberr wil....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tussen een Limburgse puber en een Rotterdammer?
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het vaker gebeurdhopelijk
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized ziet dat hollander76 zelf graag iets met Imberr wil....![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Straks wil ik nog wat met BobNL, het wordt steeds gekker![]()
Het gaat ook nog gebeuren, dat jullie elkaar ontmoeten......?quote:
Daar heb je toch een cam voor?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het gaat ook nog gebeuren, dat jullie elkaar ontmoeten......?
Niet als jij met Imberr gaat datenquote:
Dan komt et op kazaaquote:Op zondag 24 juli 2005 21:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Niet als jij met Imberr gaat daten![]()
![]()
![]()
Jij ook alquote:
als ik mag van mijn moeder wel jaquote:Op zondag 24 juli 2005 21:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het gaat ook nog gebeuren, dat jullie elkaar ontmoeten......?
Pubers hebben wel een erg creative geestquote:Op zondag 24 juli 2005 21:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een big-cam-hug dusquote:
Mietje, een echte man drinkt bierquote:
Dan neem ik nog een biertje, en zet ik die fles Smirnoff Ice eens koudquote:
Ik moet telkens naar beneden lopenquote:
Het internetcafe gaat sluiten?quote:
alleen thuis.. dat is echt zo ideaalquote:Op zondag 24 juli 2005 21:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik moet telkens naar beneden lopen![]()
Maar er staan nog wel 8 kratten Brand, dus 4 echte kratten van 24 flesjes, een restje Dommelsch en nog een krat Alfa.......... ik kom deze week zonder ouders wel door![]()
ik ook !!quote:
Wij pimpen de shit met die Daddy Cool t-shirtsquote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef woeeiiii het volgende:
Daddy cooohoool!
Nieuwe vriendin....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook !!is echt 1 van de dingen die nog missen !
en een ijsemmer, ijsklontjes mashiene, rek voor pakken sap om te mixen, nieuwe tv, nieuw bed, nieuw buro, tablet pc, stroboscoop en zo verder
oftewel een compleet nieuwe kamer met alles derop en deraan ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
en een ijsemmer, ijsklontjes mashiene, rek voor pakken sap om te mixen, nieuwe tv, nieuw bed, nieuw buro, tablet pc, stroboscoop en zo verder
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
zijn nl is idd niet echt geweldig neequote:Op zondag 24 juli 2005 21:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men, wat een spelling
![]()
Ik moet zeggen, voor mijn kleine kamer ben ik goed voorzien qua pc/tv/audio![]()
Ik heb het nu opstaanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wij pimpen de shit met die Daddy Cool t-shirts
waar zie jij dat staanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men, wat een spelling
![]()
Ik moet zeggen, voor mijn kleine kamer ben ik goed voorzien qua pc/tv/audio![]()
Maar jij msnt vaak met hem, ik niet........ goddankquote:Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
zijn nl is idd niet echt geweldig neewas ik ook allang achter
![]()
Jaloers typjequote:Op zondag 24 juli 2005 21:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn d's en t's!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar jij msnt vaak met hem, ik niet........ goddank![]()
Bijna ge-edit voordat ik op quote drukte, net een halve seconde te laatquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
zijn d's en t's!![]()
echt geweldig..ik de hele tijd verbeteren enzo
![]()
![]()
Je moest eens weten hoe ik op Limburgse pubers valquote:
Der gebeurd hier ook geen zakquote:
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentquote:Op zondag 24 juli 2005 21:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik op Limburgse pubers val
Ik moet echt altijd lachen als ik dat accent hoor, of versta..... en dat laatste komt zelden voor![]()
Ja d8 breng er wat leven inquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Der gebeurd hier ook geen zak
Tis lkkr druk nu![]()
T zal wel wat geven als jullie elkaar niet eens kunnen verstaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentwel een beetje blijkbaar maar niet zo erg als je op tv hoort
![]()
![]()
Dat is zo plat.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
Amsterdams vink ook zoeen leuk accent trouwens
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Eix het volgende:
[..]
T zal wel wat geven als jullie elkaar niet eens kunnen verstaan.
Het vreemde is, ik woon tegen Utrecht aan, maar ik kan echt geen plat Utrechts praten..... ik heb meer een Haags (heel klein beetje maar) accentquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentwel een beetje blijkbaar maar niet zo erg als je op tv hoort
![]()
![]()
en dan een dubbele tong..? ook leukquote:Op zondag 24 juli 2005 21:58 schreef Gabry het volgende:
Ik heb helemaal geen accent...... behalve als ik enthousiast word
Ja vreselijk.quote:
*vind dat zijn avatar er ook wel een plaatsje mag krijgenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:59 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik moet zometeen gaan werken.
Waarom staat mijn avatar nog niet in de OP![]()
![]()
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaanquote:
wtf?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaan
En voor mij niet met droge ogen aan te horen![]()
Ik heb ook een limburger in mn klas...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaan
En voor mij niet met droge ogen aan te horen![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb ook een limburger in mn klas...
ik vind et altijd net klinken alsof ze geil is![]()
Niks mis mee![]()
Hehe ik woon dan wel niet in Rotterdam maar in een gemeente ervanquote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
feestRotterdam is wel oke! . Je moet ff weten welke buurten je moet wijken
![]()
Jij kan het dus welquote:
Ik ben er nog nooit geweest.quote:
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he 'quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he '![]()
Rotterdam is zeker okequote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
feestRotterdam is wel oke! . Je moet ff weten welke buurten je moet wijken
![]()
Ik krijg me haar meestal 2 dage niet meer in model na et te hebben gewasse met Andrelonquote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft zich gedoucht met Andrelon Volume + voor slap en futloos haar maar heeft geen slap en futloos haar maar het rook alleen zo lekker
Niks bijzonders geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef woeeiiii het volgende:
Wat gaat er gebeuren eigenlijk?
Das dus dat hele erge accent waar ik t over had en wat ik dus niet hebquote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he '![]()
Bij mij ligt t eraan of ik t wil. Als zo'n telefoondoos me opbelt voor een of ander vaag abbotje wat ik niet mot ga ik lkkr Limburgs lullen, maar als t moet kan ik ook gewoon Nederlands praten.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef DaMook het volgende:
Ik praat ook vrij plat (Brabants/Valkenswaards) zeggen meerdere mensen , moet kunnen vind ik, het is ook niet dat ik onverstaanbaar ben voor mensen van buiten brabant (totaal niet zelfs).
Maare nu je met BoBNL gaatquote:Op zondag 24 juli 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das dus dat hele erge accent waar ik t over had en wat ik dus niet heb
Wat leuk voor zequote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Schumacherzegt:
BobNL gaat daten met Imberr
Hoor ik net.
Ja dude.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Schumacherzegt:
BobNL gaat daten met Imberr
Hoor ik net.
doe ik dat dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maare nu je met BoBNL gaat
Ben ik zeker niet meer liev ?
ik al meer dan 24 uurquote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef hollander76 het volgende:
BTW voor the record, ik ben al........ 13 uur wakker![]()
Dude, het gaat nergens over dus dat leest lekker doorquote:
Nou ja dat je hem gaat ontmoeten bedoel ik dan hequote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
doe ik dat dan?
en jij bent wel nog liev hoor![]()
Ik praat het vaak door elkaarquote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij mij ligt t eraan of ik t wil. Als zo'n telefoondoos me opbelt voor een of ander vaag abbotje wat ik niet mot ga ik lkkr Limburgs lullen, maar als t moet kan ik ook gewoon Nederlands praten.![]()
Jij kiest ervoor, om na 5 uur slaap wakker gemaakt te worden door je ouders die vertrekken is alles behalve leuk, en ff vriendelijk helpen pakken om half 8 's morgens is helemaal not donequote:
Afgewerkt, dat klinkt mij in de oren alsof je een heel goedkope slet bentquote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik praat het vaak door elkaarDan praat ik gewoon Nederlands, maar sommige brabantse woorden die bij mij zo standaard zijn schieten er dan tussendoor.
Zo zeg ik altijd "Ik ben afgewerkt" Dat schijnen niet Brabo's niet te snappenDus op het forum zeg ik voortaan maar "Ik ben klaar met werken"
en zo zijn er nog meer dingen (ons pap en ons mam = mijn pa/vader en mijn ma/moeder).
En nu ga ik (helaas) werken![]()
Ff doppen en weer eentje afgewerktquote:
Heb ik ook last van. Laatst gaf t-mobile zeik met opwaarderen waardoor ik de klantenservice moest opbellen. Vervolgens die 16 nummers moeten oplezen, 2 keer ofzo àch gezegt ipv acht.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik praat het vaak door elkaarDan praat ik gewoon Nederlands, maar sommige brabantse woorden die bij mij zo standaard zijn schieten er dan tussendoor.
Zo zeg ik altijd "Ik ben afgewerkt" Dat schijnen niet Brabo's niet te snappenDus op het forum zeg ik voortaan maar "Ik ben klaar met werken"
en zo zijn er nog meer dingen (ons pap en ons mam = mijn pa/vader en mijn ma/moeder).
En nu ga ik (helaas) werken![]()
Ik werk ook hard aan die ranzige dozenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ff doppen en weer eentje afgewerkt![]()
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:
quote:
quote:
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoetenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoeten![]()
![]()
.
En Bob.... jij ook natuurlijk![]()
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
hier begint t ook weer stil te worden he..
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenals huisman heb ik het er maar druk mee
![]()
Allemaal op vakantie, dus het is een week van ultieme rustquote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef joupee het volgende:
[..]
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?![]()
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef joupee het volgende:
een buurtfeestje kan ook.. of niet teveel vrouwelijk schoon in de buurt?
slechte zaak danquote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Moet maar dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Nee volgens mij niet..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:00 schreef brainster het volgende:
Hallo mensen
Heb ik nog wat gemist, behalve het feit dat Imberr en Bob gaan daten?
Nou.......quote:
Moet je der ns een gesprek meebeginnenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe ik zou ook passenal die wannebe volwassen troep
![]()
ik ga er geen gesprek mee aan..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je der ns een gesprek meebeginnen
Dan weet je waar je aan toe bent, wannabe volwassen troep.......[afbeelding] gewoon nog een klein kind![]()
Thanks ! wordt vast wel gezelligquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoeten![]()
![]()
.
En Bob.... jij ook natuurlijk![]()
C00l, bij ligt de grens persoonlijk wel op 16 +, maar mocht er nou een leuke 15 jarige zijn......quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Gabry het volgende:
Toen ik mijn vorige vriendin voor et eerst ontmoete was ze 15..
en toen ik het een uur later nog een keer vroeg was ze 16..
Daarna heb ik et nooit meer gevraagt![]()
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'damquote:
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'dam![]()
veto waarop?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:15 schreef Gabry het volgende:
Laat me raden.. ik fok niet lang genoeg voor een veto?
hier ligt de grens ook op 16+ of een aantrekkelijke maar toch verstandige 15+.. al dat onzinnig gewauwel hele dagen.. kan ik niet aanhorenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
C00l, bij ligt de grens persoonlijk wel op 16 +, maar mocht er nou een leuke 15 jarige zijn......
NEway, heb daar nog wel een mooi verhaal over..... PUB-opa verteld, een vriend van me zit op scouting, en die groep begint op 16 +, dus hij had daar een vriendinnetje uit die groep die zij 16 of 17 (weet niet meer) te zijn. Dus hij op school tegen mij en anderen vertellen, ja ik heb een vriendin van 16/17 enzovoorts........
Vanaf dag 1 waren er al twijfels want niemand had haar ooit gezien, totdat ene Vincent ten tonele kwam en beweerde dat die vriendin 14 wasDie gozer over de zeik, hij dacht toch echt dat zijn vriendinnetje 16 of 17 was. Hij had het aan een goede vriendin van haar gevraagd........ ' ja ze is echt 16/17' Daarna toch eens gecheckt bij die vriendin zelf, bleek ze toch echt 14 te zijn
Een gozer van 18 zeg ik je, die altijd loopt te zeiken als een ander met een jonger meisje aankomt zetten
Mwah, een je had er bij moeten zijn moment, van de PUB-opa![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:15 schreef Gabry het volgende:
Laat me raden.. ik fok niet lang genoeg voor een veto?
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik vanquote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef joupee het volgende:
[..]
hier ligt de grens ook op 16+ of een aantrekkelijke maar toch verstandige 15+.. al dat onzinnig gewauwel hele dagen.. kan ik niet aanhoren
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'dam![]()
aka stalker?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee. Je mag wel panorama fotograaf spelen
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee. Je mag wel panorama fotograaf spelen
![]()
Moet je engelse proberen..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik van
voor een dagquote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik van
Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
en ik juist een jaar of 19/20quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fotograaf?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Opeens heb je het.. je word fotodinges..
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
voor een dag is met vrienden, niet met meiden van 14.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef joupee het volgende:
[..]
voor een dagalleen als ik zat ben in de kroeg.. dan kan ik dat aanhoren
![]()
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
hfquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga maar eens naar bed want ik moet morgen weer werken![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijn![]()
![]()
Ik ookquote:
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
(eigenlijk zitten die ook op fok , alleen niet momenteel geloof ikquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Pssst, je vergeet mattiesquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Voor ik het vergeet........ het hoort bij een extra lang weekend van 2 hele dagen vrij....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb eindelijk een extra lang weekend, twee dagen
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleidquote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
Jett is hier toch nooit geweest ?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Kan hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?![]()
Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Ja maar Maryse is lievquote:Op zondag 24 juli 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.![]()
![]()
Marysequote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Patser.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:35 schreef hollander76 het volgende:
Ow god, gaat het gekwijl nu over naar Maryse![]()
Ze heeft een vriend!quote:
Ben je homo?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
Vrijdag op vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
ik heb die 8 dagen nog in te halenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw
Zei ik dat dan?quote:
En dat het uit kan is ook al wel bekend.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Jij dan?quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat het uit kan is ook al wel bekend.![]()
Ik wil "verkering" met haar.![]()
![]()
Tuurlijkquote:
Ik kwijl.. ik hoor erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij dan?
Ff kijken of je soms staat te kwijlen als er een vrouwelijk persoon zich meldt in dit topic
Met de filmmuziek kan het uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..
is het wel dat je soms het lot een handje moet helpen
[afbeelding]
Yeahquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Yeah
[afbeelding]
En anders kan je nu kwijlen op Freddie
Ciao!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens gaan.. hond uitlaten enzow..
dus Ciao![]()
waarschijnlijk kom ik nog terug vannacht maar ik hoop het niet.. want ik zit hier al de hele dag
tot morgenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens gaan.. hond uitlaten enzow..
dus Ciao![]()
waarschijnlijk kom ik nog terug vannacht maar ik hoop het niet.. want ik zit hier al de hele dag
Er zijn zondagen dat ik niet achter de pc moet gaan zitten, uberhaupt moet ik dan niet gaan zitten, maar eerder uit het raam blijven hangenquote:
Het is vakantie. Een grote FOK!-vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 23:54 schreef hollander76 het volgende:tot morgen Gabry, maandag....... weer een FOKdag
Hou op, dat trek ik niet hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Het is vakantie. Een grote FOK!-vakantie
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Het regent hier weer.
HIer is het droog, alhoewel het moet regenen volgens ForcastFox in De BIltquote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Het regent hier weer.
De wie in De Bilt?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
HIer is het droog, alhoewel het moet regenen volgens ForcastFox in De BIlt
ForecastFox, de weersupdate van FireFoxquote:
Hier is ook geen ruk te doen, ik zit nu ook de godganse dag op Fok!. Er moet echt nog wat gebeuren want om zo elke dag van mn vakantie door te brengen zie ik niet naar uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hou op, dat trek ik niet hoor
Als je mijn postings ziet van voor PUB, en daarna.......
EN dan heb ik ook nog een ander forum waar ik onverminderd door post
Tis een drama, geen ruk te doen en ook nog een bijbaan![]()
Diepvriesreperateur. In de Donald Duck van deze week stond ook zo'n geweldig beroep: Friturist.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:02 schreef joupee het volgende:
hier ist nu ook eindelijk droog... vant weekend in duitsland schitterend weer gehad, het zonnetje en warm en dan kom je terug in nederland en alleen maar regen tot nu toe ongeveer...
maar ik ga ook de slaap vatten morgen al een diepvriesreperateur (wat een beroep) om 10 uur op de stoep![]()
mensjes slaap lekker en tot morgen he![]()
Je moet toch wat te vertellen hebben als je weer terug op school bent...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier is ook geen ruk te doen, ik zit nu ook de godganse dag op Fok!. Er moet echt nog wat gebeuren want om zo elke dag van mn vakantie door te brengen zie ik niet naar uit.![]()
mijn favoriet blijft putjes-schepper-op-zeequote:Op maandag 25 juli 2005 00:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Diepvriesreperateur. In de Donald Duck van deze week stond ook zo'n geweldig beroep: Friturist.
Naja, slaap lkkr.. Ik ga ook s naar bed. Doeidoei.
Hoe laat ga jij het maken vandaag?quote:
ik weet nog niet..ben nogal duizelig en moe dus niet te laat denk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij het maken vandaag?
Dat vraag ik me ook af, dan slaap ik tenminste met een gerust hart. Vind mensen die verslaafd zijn namelijk zielig.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij het maken vandaag?
Verslaafd aan wat?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dan slaap ik tenminste met een gerust hart. Vind mensen die verslaafd zijn namelijk zielig.
Jij snapt me. Mn post was dan ook een verkapte: ik-vind-Imberr-eigenlijk-maar-verslaafd-aan-fok-en-dus-een-beetje-heel-klein-beetje-zielig-postquote:
Ga je niet op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Tjah, je moet wat hè, in een hele lange saaie vakantie
precies jaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Tjah, je moet wat hè, in een hele lange saaie vakantie
School is bagger.quote:
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.quote:
Doe jij mbo?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.
Gezeik op middelbaar. meneer meneer mag ik naar de wc![]()
Je hebt van die mensen...quote:
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.
Gezeik op middelbaar. meneer meneer mag ik naar de wc![]()
ik ga eindelijk naar havo3quote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.
Havo 3....quote:Op maandag 25 juli 2005 00:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga eindelijk naar havo3![]()
omgdas nog steeds onderbouw
![]()
![]()
Grafish lyceum Rotterdamquote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.
ja erg hequote:Op maandag 25 juli 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Havo 3....toen gingen wij op schoolreisje naar Parijs...
![]()
klas was oke! maar je wordt op middelbaar echt kleingehoudenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Altijd leuke klassen gehad, maar toch houd ik van vakanties.
Eensch.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
klas was oke! maar je wordt op middelbaar echt kleingehouden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |