quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Eix het volgende:
[..]
T zal wel wat geven als jullie elkaar niet eens kunnen verstaan.
Het vreemde is, ik woon tegen Utrecht aan, maar ik kan echt geen plat Utrechts praten..... ik heb meer een Haags (heel klein beetje maar) accentquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentwel een beetje blijkbaar maar niet zo erg als je op tv hoort
![]()
![]()
en dan een dubbele tong..? ook leukquote:Op zondag 24 juli 2005 21:58 schreef Gabry het volgende:
Ik heb helemaal geen accent...... behalve als ik enthousiast word
Ja vreselijk.quote:
*vind dat zijn avatar er ook wel een plaatsje mag krijgenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:59 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik moet zometeen gaan werken.
Waarom staat mijn avatar nog niet in de OP![]()
![]()
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaanquote:
wtf?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaan
En voor mij niet met droge ogen aan te horen![]()
Ik heb ook een limburger in mn klas...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Een Rotterrrdammerrr is tenminste nog vrij hard qua uitspraak, dat zachte gekweil wat er in Limbabwe/ Brabant geproduceerd wordt is werkelijk niet te verstaan
En voor mij niet met droge ogen aan te horen![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb ook een limburger in mn klas...
ik vind et altijd net klinken alsof ze geil is![]()
Niks mis mee![]()
Hehe ik woon dan wel niet in Rotterdam maar in een gemeente ervanquote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
feestRotterdam is wel oke! . Je moet ff weten welke buurten je moet wijken
![]()
Jij kan het dus welquote:
Ik ben er nog nooit geweest.quote:
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he 'quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he '![]()
Rotterdam is zeker okequote:Op zondag 24 juli 2005 22:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
feestRotterdam is wel oke! . Je moet ff weten welke buurten je moet wijken
![]()
Ik krijg me haar meestal 2 dage niet meer in model na et te hebben gewasse met Andrelonquote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized heeft zich gedoucht met Andrelon Volume + voor slap en futloos haar maar heeft geen slap en futloos haar maar het rook alleen zo lekker
Niks bijzonders geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:06 schreef woeeiiii het volgende:
Wat gaat er gebeuren eigenlijk?
Das dus dat hele erge accent waar ik t over had en wat ik dus niet hebquote:Op zondag 24 juli 2005 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb 3 jaar lang een Limburgse wiskundeleraar gehad, 'de wochtel van zesendechtig is zes he '![]()
Bij mij ligt t eraan of ik t wil. Als zo'n telefoondoos me opbelt voor een of ander vaag abbotje wat ik niet mot ga ik lkkr Limburgs lullen, maar als t moet kan ik ook gewoon Nederlands praten.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef DaMook het volgende:
Ik praat ook vrij plat (Brabants/Valkenswaards) zeggen meerdere mensen , moet kunnen vind ik, het is ook niet dat ik onverstaanbaar ben voor mensen van buiten brabant (totaal niet zelfs).
Maare nu je met BoBNL gaatquote:Op zondag 24 juli 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das dus dat hele erge accent waar ik t over had en wat ik dus niet heb
Wat leuk voor zequote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Schumacherzegt:
BobNL gaat daten met Imberr
Hoor ik net.
Ja dude.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:12 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Schumacherzegt:
BobNL gaat daten met Imberr
Hoor ik net.
doe ik dat dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maare nu je met BoBNL gaat
Ben ik zeker niet meer liev ?
ik al meer dan 24 uurquote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef hollander76 het volgende:
BTW voor the record, ik ben al........ 13 uur wakker![]()
Dude, het gaat nergens over dus dat leest lekker doorquote:
Nou ja dat je hem gaat ontmoeten bedoel ik dan hequote:Op zondag 24 juli 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
doe ik dat dan?
en jij bent wel nog liev hoor![]()
Ik praat het vaak door elkaarquote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij mij ligt t eraan of ik t wil. Als zo'n telefoondoos me opbelt voor een of ander vaag abbotje wat ik niet mot ga ik lkkr Limburgs lullen, maar als t moet kan ik ook gewoon Nederlands praten.![]()
Jij kiest ervoor, om na 5 uur slaap wakker gemaakt te worden door je ouders die vertrekken is alles behalve leuk, en ff vriendelijk helpen pakken om half 8 's morgens is helemaal not donequote:
Afgewerkt, dat klinkt mij in de oren alsof je een heel goedkope slet bentquote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik praat het vaak door elkaarDan praat ik gewoon Nederlands, maar sommige brabantse woorden die bij mij zo standaard zijn schieten er dan tussendoor.
Zo zeg ik altijd "Ik ben afgewerkt" Dat schijnen niet Brabo's niet te snappenDus op het forum zeg ik voortaan maar "Ik ben klaar met werken"
en zo zijn er nog meer dingen (ons pap en ons mam = mijn pa/vader en mijn ma/moeder).
En nu ga ik (helaas) werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |