Je neemt me de woorden uit de mond.quote:
quote:
quote:
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoetenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoeten![]()
![]()
.
En Bob.... jij ook natuurlijk![]()
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:44 schreef Imberr het volgende:
hier begint t ook weer stil te worden he..
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik was ff het huis nachtklaar maken, kattenbakken legen, eten geven.... deuren op slot, en mijn lege flesje opbergenals huisman heb ik het er maar druk mee
![]()
Allemaal op vakantie, dus het is een week van ultieme rustquote:Op zondag 24 juli 2005 22:50 schreef joupee het volgende:
[..]
ik blijf erbij.. weekje zonder ouders is ideaal... waar zijn je vrienden trouwens?![]()
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vindenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:53 schreef joupee het volgende:
een buurtfeestje kan ook.. of niet teveel vrouwelijk schoon in de buurt?
slechte zaak danquote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Moet maar dan..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je op 14 en jonger valt dan is er nog wel wat te vinden![]()
![]()
Maar anders is het niet veel soeps![]()
Nee volgens mij niet..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:00 schreef brainster het volgende:
Hallo mensen
Heb ik nog wat gemist, behalve het feit dat Imberr en Bob gaan daten?
Nou.......quote:
Moet je der ns een gesprek meebeginnenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:02 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe ik zou ook passenal die wannebe volwassen troep
![]()
ik ga er geen gesprek mee aan..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Moet je der ns een gesprek meebeginnen
Dan weet je waar je aan toe bent, wannabe volwassen troep.......[afbeelding] gewoon nog een klein kind![]()
Thanks ! wordt vast wel gezelligquote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Imberr........ have fun met Bob als je hem gaat ontmoeten![]()
![]()
.
En Bob.... jij ook natuurlijk![]()
C00l, bij ligt de grens persoonlijk wel op 16 +, maar mocht er nou een leuke 15 jarige zijn......quote:Op zondag 24 juli 2005 23:05 schreef Gabry het volgende:
Toen ik mijn vorige vriendin voor et eerst ontmoete was ze 15..
en toen ik het een uur later nog een keer vroeg was ze 16..
Daarna heb ik et nooit meer gevraagt![]()
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'damquote:
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'dam![]()
veto waarop?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:15 schreef Gabry het volgende:
Laat me raden.. ik fok niet lang genoeg voor een veto?
hier ligt de grens ook op 16+ of een aantrekkelijke maar toch verstandige 15+.. al dat onzinnig gewauwel hele dagen.. kan ik niet aanhorenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
C00l, bij ligt de grens persoonlijk wel op 16 +, maar mocht er nou een leuke 15 jarige zijn......
NEway, heb daar nog wel een mooi verhaal over..... PUB-opa verteld, een vriend van me zit op scouting, en die groep begint op 16 +, dus hij had daar een vriendinnetje uit die groep die zij 16 of 17 (weet niet meer) te zijn. Dus hij op school tegen mij en anderen vertellen, ja ik heb een vriendin van 16/17 enzovoorts........
Vanaf dag 1 waren er al twijfels want niemand had haar ooit gezien, totdat ene Vincent ten tonele kwam en beweerde dat die vriendin 14 wasDie gozer over de zeik, hij dacht toch echt dat zijn vriendinnetje 16 of 17 was. Hij had het aan een goede vriendin van haar gevraagd........ ' ja ze is echt 16/17' Daarna toch eens gecheckt bij die vriendin zelf, bleek ze toch echt 14 te zijn
Een gozer van 18 zeg ik je, die altijd loopt te zeiken als een ander met een jonger meisje aankomt zetten
Mwah, een je had er bij moeten zijn moment, van de PUB-opa![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:15 schreef Gabry het volgende:
Laat me raden.. ik fok niet lang genoeg voor een veto?
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik vanquote:Op zondag 24 juli 2005 23:17 schreef joupee het volgende:
[..]
hier ligt de grens ook op 16+ of een aantrekkelijke maar toch verstandige 15+.. al dat onzinnig gewauwel hele dagen.. kan ik niet aanhoren
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, anders ben je voor jan met de korte lul naar Limbabwe gegaan, of zij naar R'dam![]()
aka stalker?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee. Je mag wel panorama fotograaf spelen
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee. Je mag wel panorama fotograaf spelen
![]()
Moet je engelse proberen..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik van
voor een dagquote:Op zondag 24 juli 2005 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak met vrouwen, mensen in het algemeen...... leuk voor een dag, maar als ik er 24/7 mee moet uitzitten komt er gezeik van
Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
en ik juist een jaar of 19/20quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |