Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Ja maar Maryse is lievquote:Op zondag 24 juli 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.![]()
![]()
Marysequote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Patser.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:35 schreef hollander76 het volgende:
Ow god, gaat het gekwijl nu over naar Maryse![]()
Ze heeft een vriend!quote:
Ben je homo?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
Vrijdag op vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
ik heb die 8 dagen nog in te halenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw
Zei ik dat dan?quote:
En dat het uit kan is ook al wel bekend.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Jij dan?quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat het uit kan is ook al wel bekend.![]()
Ik wil "verkering" met haar.![]()
![]()
Tuurlijkquote:
Ik kwijl.. ik hoor erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij dan?
Ff kijken of je soms staat te kwijlen als er een vrouwelijk persoon zich meldt in dit topic
Met de filmmuziek kan het uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..
is het wel dat je soms het lot een handje moet helpen
[afbeelding]
Yeahquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Yeah
[afbeelding]
En anders kan je nu kwijlen op Freddie
Ciao!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens gaan.. hond uitlaten enzow..
dus Ciao![]()
waarschijnlijk kom ik nog terug vannacht maar ik hoop het niet.. want ik zit hier al de hele dag
tot morgenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens gaan.. hond uitlaten enzow..
dus Ciao![]()
waarschijnlijk kom ik nog terug vannacht maar ik hoop het niet.. want ik zit hier al de hele dag
Er zijn zondagen dat ik niet achter de pc moet gaan zitten, uberhaupt moet ik dan niet gaan zitten, maar eerder uit het raam blijven hangenquote:
Het is vakantie. Een grote FOK!-vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 23:54 schreef hollander76 het volgende:tot morgen Gabry, maandag....... weer een FOKdag
Hou op, dat trek ik niet hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Het is vakantie. Een grote FOK!-vakantie
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Het regent hier weer.
HIer is het droog, alhoewel het moet regenen volgens ForcastFox in De BIltquote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Het regent hier weer.
De wie in De Bilt?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
HIer is het droog, alhoewel het moet regenen volgens ForcastFox in De BIlt
ForecastFox, de weersupdate van FireFoxquote:
Hier is ook geen ruk te doen, ik zit nu ook de godganse dag op Fok!. Er moet echt nog wat gebeuren want om zo elke dag van mn vakantie door te brengen zie ik niet naar uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hou op, dat trek ik niet hoor
Als je mijn postings ziet van voor PUB, en daarna.......
EN dan heb ik ook nog een ander forum waar ik onverminderd door post
Tis een drama, geen ruk te doen en ook nog een bijbaan![]()
Diepvriesreperateur. In de Donald Duck van deze week stond ook zo'n geweldig beroep: Friturist.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:02 schreef joupee het volgende:
hier ist nu ook eindelijk droog... vant weekend in duitsland schitterend weer gehad, het zonnetje en warm en dan kom je terug in nederland en alleen maar regen tot nu toe ongeveer...
maar ik ga ook de slaap vatten morgen al een diepvriesreperateur (wat een beroep) om 10 uur op de stoep![]()
mensjes slaap lekker en tot morgen he![]()
Je moet toch wat te vertellen hebben als je weer terug op school bent...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Hier is ook geen ruk te doen, ik zit nu ook de godganse dag op Fok!. Er moet echt nog wat gebeuren want om zo elke dag van mn vakantie door te brengen zie ik niet naar uit.![]()
mijn favoriet blijft putjes-schepper-op-zeequote:Op maandag 25 juli 2005 00:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Diepvriesreperateur. In de Donald Duck van deze week stond ook zo'n geweldig beroep: Friturist.
Naja, slaap lkkr.. Ik ga ook s naar bed. Doeidoei.
Hoe laat ga jij het maken vandaag?quote:
ik weet nog niet..ben nogal duizelig en moe dus niet te laat denk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij het maken vandaag?
Dat vraag ik me ook af, dan slaap ik tenminste met een gerust hart. Vind mensen die verslaafd zijn namelijk zielig.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe laat ga jij het maken vandaag?
Verslaafd aan wat?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, dan slaap ik tenminste met een gerust hart. Vind mensen die verslaafd zijn namelijk zielig.
Jij snapt me. Mn post was dan ook een verkapte: ik-vind-Imberr-eigenlijk-maar-verslaafd-aan-fok-en-dus-een-beetje-heel-klein-beetje-zielig-postquote:
Ga je niet op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Tjah, je moet wat hè, in een hele lange saaie vakantie
precies jaquote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef brainster het volgende:
[..]
Tjah, je moet wat hè, in een hele lange saaie vakantie
School is bagger.quote:
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.quote:
Doe jij mbo?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.
Gezeik op middelbaar. meneer meneer mag ik naar de wc![]()
Je hebt van die mensen...quote:
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja middelbbaar zou ik er ook geen zin in hebben. maar nu leuke opleiden.
Gezeik op middelbaar. meneer meneer mag ik naar de wc![]()
ik ga eindelijk naar havo3quote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.
Havo 3....quote:Op maandag 25 juli 2005 00:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga eindelijk naar havo3![]()
omgdas nog steeds onderbouw
![]()
![]()
Grafish lyceum Rotterdamquote:Op maandag 25 juli 2005 00:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je dan? Ik ga nu naar Atheneum 4 maar ben altijd met hakken over de sloot overgegaan.
ja erg hequote:Op maandag 25 juli 2005 00:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Havo 3....toen gingen wij op schoolreisje naar Parijs...
![]()
klas was oke! maar je wordt op middelbaar echt kleingehoudenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:22 schreef Petertjuhh het volgende:
Altijd leuke klassen gehad, maar toch houd ik van vakanties.
Eensch.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
klas was oke! maar je wordt op middelbaar echt kleingehouden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |