Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
en ik juist een jaar of 19/20quote:Op zondag 24 juli 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
Whaha mijn vrienden zeiden al goedgekeurd. 3 jaar vind ik toch best een klein verschil. En ik wordt overal nog 16 geschat
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt inge al laten keuren door je vrienden?![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fotograaf?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Opeens heb je het.. je word fotodinges..
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurdquote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
voor een dag is met vrienden, niet met meiden van 14.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef joupee het volgende:
[..]
voor een dagalleen als ik zat ben in de kroeg.. dan kan ik dat aanhoren
![]()
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
hfquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga maar eens naar bed want ik moet morgen weer werken![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zie eerst maar ns dat het irl ook wat wordt, zou wel leuk zijn![]()
![]()
Ik ookquote:
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zei dat ik een leuke fok meid kon. Hij: hoe oud ik: 15 Hij : Foto ? ik :album Hij : Goedgekeurd![]()
![]()
Jezus wordt hier allemaal letterlijk genomen zeg![]()
(eigenlijk zitten die ook op fok , alleen niet momenteel geloof ikquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Pssst, je vergeet mattiesquote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je echte homies en steunpunten zitten natuurlijk op Fok.![]()
Voor ik het vergeet........ het hoort bij een extra lang weekend van 2 hele dagen vrij....quote:Op zondag 24 juli 2005 23:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb eindelijk een extra lang weekend, twee dagen
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleidquote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
Jett is hier toch nooit geweest ?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef joupee het volgende:
en toch vraag ik me af waar jett en maryse zijn gebleven
Kan hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je wil dat we weer aandacht schenken aan je date met Inge?![]()
Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Ja maar Maryse is lievquote:Op zondag 24 juli 2005 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jett is hier nog nooit geweest en Maryse komt om de zoveel topics even langswippen om te vragen of ze nog wat gemist heeft. Daarom wil ze ook dolgraag als eerste avatar in de rij staan.![]()
![]()
Marysequote:Op zondag 24 juli 2005 23:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hoor
Wie wil er nou weten wat er met Maryse, wie het ook zijn moge, en die andere aan de hand is![]()
Patser.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
zou fijn zijn als de aandacht ff wordt omgeleid![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:35 schreef hollander76 het volgende:
Ow god, gaat het gekwijl nu over naar Maryse![]()
Ze heeft een vriend!quote:
Ben je homo?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
Vrijdag op vakantiequote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw, als homo zijnde zou het ook wel makkelijk zijn
ik heb die 8 dagen nog in te halenquote:Op zondag 24 juli 2005 23:36 schreef hollander76 het volgende:
Men, ik word te oud voor dit heen en weer gekwijl van vrouw naar vrouw
Zei ik dat dan?quote:
En dat het uit kan is ook al wel bekend.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Jij dan?quote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Nope, zei ik niet, en ben het ook niet...... niet dat ik weet iig![]()
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..quote:Op zondag 24 juli 2005 23:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat het uit kan is ook al wel bekend.![]()
Ik wil "verkering" met haar.![]()
![]()
Tuurlijkquote:
Ik kwijl.. ik hoor erbijquote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij dan?
Ff kijken of je soms staat te kwijlen als er een vrouwelijk persoon zich meldt in dit topic
Met de filmmuziek kan het uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als ik 1 ding van tv geleerd heb..
is het wel dat je soms het lot een handje moet helpen
[afbeelding]
Yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |