Chuzzle.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat zijn we stil?
Kheb t net afgezet omdat k nu weer QAF ga kiekenquote:
Vooral de zen mode is verslavend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb t net afgezet omdat k nu weer QAF ga kieken
Ik vind je verhalen echt super... ze lezen goed. En juist die momenten zijn toch spannend om te lezen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Ik kan de seks ook overslaan natuurlijk... Anders lijkt het net of al mijn verhalen alleen daar om draaien... maar ik heb gister toevallig een stuk uit een boek gelezen waar de schrijfster dat inderdaad deed, dat je er net inkwam en dat de hele vrijpartij in drie zinnen wordt samengevat na een uitgebreid voorspel, en ik vond dat toch onbevredigend (pun intended). Alsof het niet mag, zegmaar.
Maar seks en relaties is toch zo'n beetje waar het in ieders leven om draait? Natuurlijk overkomt Arthur ook andere dingen, het is toevallig nu drie van de vier verhalen met seks erin, die andere heb ik nog niet geschreven, dus je krijgt nou een beetje een vertekend beeld...
Wat denken jullie?
ik zou niet weten hoequote:
Jahquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God wat is t leuk om naar exen te kijken en denken: Ben k blij dat k van je af ben
Go Vlarpquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorige week m'n ex de kroeg uit gepest..
Stond alleen maar gemaakt klef te doen met Aart![]()
hoi vlarpjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorige week m'n ex de kroeg uit gepest..
Stond alleen maar gemaakt klef te doen met Aart![]()
Ach.. je kunt ze voor de sex gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Go Vlarp![]()
Ben alleen thuis, en spontaan gaan alle exen smsen wat k i.d. vakantie doe...
Niet met hun het bed in duiken![]()
De helft was niet te pruimen in bed, en de andere helft niet erg fijn om te zienquote:
wees maar niet bang hoor, het lukt me toch niet om dat filmpje online te krijgenquote:
lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
waar heb je gezeten, ik heb je gemist, ik ben nu lekker bruinig :s
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:15 schreef wonderer het volgende:
Maar het meisje met de zwavelstokjes vind ik niet echt de moeite waard om een half uur in de vrieskou te staan wachten...
mannen of vrouwen ?quote:
vrouwen.. doen mannen dat ook dan?quote:
uh geen ideequote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vrouwen.. doen mannen dat ook dan?
Geen last vanquote:Op zondag 24 juli 2005 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de biologische klok...
Ik ga morgen gewoon ('s avonds) en ik zie wel of ik mensen tegenkomquote:Op zondag 24 juli 2005 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er nu voor morgen geregeld?
Wie gaat er naar toe?
Is er iets van een soort van semi-meeting?
Als mensen gaan, hoe laat gaan ze en hoe laat vertrekken ze?
I second that.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon ('s avonds) en ik zie wel of ik mensen tegenkom
Ik ga gewoon met vrienden die kant op. Ik zie wel wie ik tegenkom en wie niet. Wij zijn er in ieedr geval rond half 4.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er nu voor morgen geregeld?
Wie gaat er naar toe?
Is er iets van een soort van semi-meeting?
Als mensen gaan, hoe laat gaan ze en hoe laat vertrekken ze?
Ohw.. daar draai vaak een DJ op dat pleintje daarquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef creno het volgende:
Als men Keizerpinguin en Creno wil tegenkomen, wij hangen 'smiddags bijna altijd bij de mac-donalds !
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | 704 Teletekst zo 24 jul W E E R vooruitzichten *************************************** tot en met vrijdag Wisselvallig zomerweer met soms zon, maar ook geregeld buien mogelijk met onweer.Middagtemperatuur oplopend naar 25 graden. *************************************** ma di wo do vr zon % 30 30 30 30 30 kans op neersl. % 70 70 30 60 60 min.temp. 15 12 14 16 14 max.temp. 20 21 22 25 23 wind -richting ZW W VAR O W -kracht 3 3 2 3 3 ********Bron:www.weathernews.nl ******* |
jeps, en dat bevalt ons al een aantal jaren, dus keren er elke keer terugquote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. daar draai vaak een DJ op dat pleintje daar
koekjes ???quote:Op zondag 24 juli 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
party @ my place, ik heb bier... en bier... en fanta en cola... en koekjes
dat lijkt mij vrij duidelijk!!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:38 schreef Ryan_R het volgende:
Echt grappig, hadden we laatst een engelse mevrouw die te laat was, wilde ze de zaal niet meer aan, want ze zou wel wachten op haar nederlandse metgezel. Uiteindelijk komt hij aan, zijn ze na de pauze gegaan, nooit de zaal in geweest.
Sta ik vanavond te werken, kom ik die vent weer tegen, die zichtbaar schrikt dat ik er weer sta. maar nu is hij er met een Nederlandse vrouw. Wat denk je dan?![]()
Lekker fietsweerquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Regen en onweer morgen.
GOEIEMIDDAG BIEFKEquote:
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zonquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
[ code verwijderd ]
Regen en onweer morgen.
Face the facts Ang3l darling...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zon.... en zo niet dan TOCH!!!
Nou spreeeeeeeeeeeeekend!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?quote:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?
Jij hebt toch gewoon zwart haar?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Tis dat de soho bronze van LIVE op was, die heb ik normaal. "Ja deze komt er dicht bij inde buurt".... maar dan met country worteltjes glansquote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Nietesquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Party Pooperquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
Meneer rechts 2x AUB.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
Ach er zijn genoeg overdekte clubs en feesttentenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waterproof..
(Niet dat ik 't gebruik, maar toch...)
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteldquote:
Als ik me de foto's van vorig jaar herinner, zijn het eerder iele in roze mouwloze tshirtjes gehulde nichtjes...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Lekker knus opgepropt met brede in witte natte t-shirts gehulde beregende homo's
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Yup.. ff wat anders. Ontkleurder prikte een beetje. Ik dacht ook ff dat ik blond werdquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NietesHij heeft choco toffee haar *likt wiz's hoofd*
Ow.. dan moet ik dan 3x bestellenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteld
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....quote:
*mieuw*quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets van een goeiemiddag ofzo..
Ben ff mn tijdsbesef kwijt
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....![]()
én ik kan alleen maar overdag.... Dus moet 's avonds alweer weg...
Aan de andere kant kán ik de gok nemen... Mijn gevoel zegt gaan, mijn verstand zegt blijf thuis....
Die hebben al eten gehad en een knuffelquote:
Laatste trein he....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?
WMP nog steeds voor mijquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef wonderer het volgende:
Winamp.
Gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die hebben al eten gehad en een knuffel
Gewoon gaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laatste trein he....Ik zal eens kijken hoe laat die gaat trouwens.... Maargoed, ben iig 20 pleuri kwijt voor de reis. Aan de andere kant heb ik meer inkomsten gekregen dan ik dacht... Moeilijk moeilijk moeilijk....
Helaas lukt dat nooitquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
GelukkigEn vanavond moet jij film kijken terwijl ze ALLEBEI op schoot liggen, ok?
Dan ga je op de bank liggen en dan één op je buik en één op je middelquote:
Ach.. het is de hele dag feest wax..quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Tien over half elf al.... Dan komt het net op gang!
Ik ga QAF kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ga je op de bank liggen en dan één op je buik en één op je middelMaar dan wel rekening houden met wát voor film hoor, anders is dat zielig voor hem/haar
en dan gaan ze allebei spinnen en elkaar wassen...
Ja maar dan ben ik er, vervolgens word ik gedwongen in iets engs te gaan, en dan moet ik alweer hollen naar het station, óf wachten tot 6 uur en met de eerste trein weer gaanquote:
Ik ga in geen enkele attractie.. veel te duurquote:Op zondag 24 juli 2005 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er, vervolgens word ik gedwongen in iets engs te gaan, en dan moet ik alweer hollen naar het station, óf wachten tot 6 uur en met de eerste trein weer gaanMaar dan val ik in slaap en word ik in Tilburg weer wax... eh, waKker
Owquote:
Zal ik dan toch maar gewoon.... gáán?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga in geen enkele attractie.. veel te duur
Verleid me eens wat meer om het te downloaden?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/ja(...)rio_-_Song_For_B.mp3
Gets a bit freaky....
ok.. moeten we even synchroniseren als we in Tilburg zijn.. misschien kun je met Aart, Maarten, Yost en mij rondhangenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar gewoon.... gáán?Als ik er ook rond half vier ben, ben ik er iig nog wel een uurtje of zeven... En dan maar zien hoe 't gaat qua maand en geld...
Het is gratis.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Verleid me eens wat meer om het te downloaden?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ok.. moeten we even synchroniseren als we in Tilburg zijn.. misschien kun je met Aart, Maarten, Yost en mij rondhangen
Hoe herkennen we je?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef creno het volgende:
ja waxx gaat ook
ik ga ook nergens in (zeg ik nu), tenzij R graag in een attractie wil.
(maar dat doe ik dan voor ik gedronken heb, o nee.... ik moet rijden vrees ik)
nee, de dresscode is roze ! dus ik doe mijn blauwe tutu aanquote:
snel, haal het terug !quote:Op zondag 24 juli 2005 17:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb gisteren mijn roze bloesje naar het Leger des Heils gebracht...Ik ga wel in 't eehh... eehh... in 't eeehh... dat zie ik morgen wel
Neequote:
Jammer..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:19 schreef creno het volgende:
[..]
nee, de dresscode is roze ! dus ik doe mijn blauwe tutu aan![]()
O ja.. ik haal altijd wel wat uit die graai dingenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga met Vlarp touwtje trekken en horloges graaien
Mn moeder ook altijd..en mij lukt t nooitquote:Op zondag 24 juli 2005 17:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. ik haal altijd wel wat uit die graai dingen
http://www.ah.nl/alberthe(...)jsp?cityName=Tilburgquote:Op zondag 24 juli 2005 17:29 schreef Vlarp het volgende:
Weet iemand de straatnaam waar de AH in Tilburg aan zit?
Die had ik al.. maar ik moet weten welke straat de AH zit die op loopafstand van het centrum zit. Parkeren wij elk jaar al gratis\.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/alberthe(...)jsp?cityName=Tilburg
tuurlijk wel !quote:
Wat wil je dat er op je uitvaart wordt gedraaid?quote:
You're in denial..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:43 schreef Cybart het volgende:
Ik had zó graag ook naar Roze Maandag gewild, maar..........
ach who the hell am I kiddin'
let's all do the fistfuckquote:Op zondag 24 juli 2005 17:50 schreef Great_Expectations het volgende:
"Ach, hoe weet je nou dat je het niks vindt als je het nog nooit hebt uitgeprobeerd?".
Nou, ik wil alle Peer Mascini Melkunie-reclames vertoond hebbenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat wil je dat er op je uitvaart wordt gedraaid?"How I Couldn't Dismantle An Atomic Bomb"?
.
Vader tegen zijn zoon, net na coming-out:"Probeer het nou eens met een meisje, hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!." Nichtje boos, want hoe kan zijn stomme vader nou zoiets zeggen! Paar jaar later zegt het zelfde nichtje tegen iemand anders: "Kom nou mee naar Roze Maandag, want hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!" Zo vader, zo zoon, zullen we maar zeggen.quote:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik wil alle Peer Mascini Melkunie-reclames vertoond hebben
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vader tegen zijn zoon, net na coming-out:"Probeer het nou eens met een meisje, hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!." Nichtje boos, want hoe kan zijn stomme vader nou zoiets zeggen! Paar jaar later zegt het zelfde nichtje tegen iemand anders: "Kom nou mee naar Roze Maandag, want hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!" Zo vader, zo zoon, zullen we maar zeggen..
Bonjour!!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjour
Nee ik most Matrix 2 kijken ook al vond ik dat in de bios enorme bagger hollywood cliché special effect-pulpquote:Op zondag 24 juli 2005 15:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm Ang3l's haren zijn uitgevallen??
What's in your heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad in your heeeeheeeheheeaaaadquote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp is Playing: The Cranberries - Zombie![]()
Blijft zo'n gaaf nummer!!
Heb jij er ook al tien liggen?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's in your heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad in your heeeeheeeheheeaaaad![]()
Toevallig onlangs weer eens dat album gekocht
Ik had 'm nog op casettebandje zelfsquote:
wat wat wat ? hadden bert en ernie hun coming out ?quote:
Nee een heel lief liedje met diertjes, maar dan met popjes, je kent zewelquote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef creno het volgende:
[..]
wat wat wat ? hadden bert en ernie hun coming out ?
Tjonge. Dat had ik nou niet van jou verwachtquote:
dat is mijn kinderbuitaalquote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tjonge. Dat had ik nou niet van jou verwacht
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik most Matrix 2 kijken ook al vond ik dat in de bios enorme bagger hollywood cliché special effect-pulp... en na de 2e x kijken vind ik hem nog STEEDS enorme bagger hollywood cliché special effect-pulp
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???quote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..
Ook jah.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???
Met wahaaattt...?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef creno het volgende:ik kan niet naar de tv rennen, keizerpinguin zit een dvd te kijken
Ja dat was zo'n "we moeten een hippe zwoele MTV clip d'rin doen om de breezers aan te spreken" scene ..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???
Heb je Irriversíble ooit gezien?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..
ik kan me ook niet herrinneren in welk stuk ik weer wakker werd....quote:Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n "we moeten een hippe zwoele MTV clip d'rin doen om de breezers aan te spreken" scene ..... nutteloos stukje filmvulling
iddquote:Op zondag 24 juli 2005 18:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me ook niet herrinneren in welk stuk ik weer wakker werd....
deel 2 en 3 waren zowiezo eigenlijk overbodig
Monica heeft een aantal films met haar hubby Vincent Cassel gemaakt, waaronder Irreversible, de romantische film L'appartement en Brotherhood of the Wolf. Maar irreversible was wel de freakiest film van het setje films waar ze samen in speelden.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Irriversíble ooit gezien?
Daar wordt ze 9 minuten lang anaal in verkracht in een continue scene
En dan te bedenken dat de film gemaakt is op VERZOEK van la Bellucci n vriend
Nou ik ben wel benieuwd naar je column.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik schrijf een column over "banen" n.a.v. een nieuwtje/discussie die is ontstaan na het publiceren van een soort "handleiding". Willen jullie die dan lezen of zal ik gewoon melden als hij geplaatst is (als hij niet wordt geweigerd)?
Gewoon zelf koken.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
*bestellijn bel* Doet u mij maar een schotekl kipsaté
We hebben geen saté
ZET HET DAN OOK NIET OP DE SITE!!! WAT ZIJN JULLIE VOOR LOSERS!!!!!
ik wilde zo graag kipsaté
Hehe.. maar wat heb je dan wel kunnen bestellen??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
*bestellijn bel* Doet u mij maar een schotekl kipsaté
We hebben geen saté
ZET HET DAN OOK NIET OP DE SITE!!! WAT ZIJN JULLIE VOOR LOSERS!!!!!
ik wilde zo graag kipsaté
DVD van GTSTquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken.
Men neme, een grote tomaat, snijd er de top van af en schep de tomaat leeg.
Vul de tomaat met stukjes ham salami en kaas. Besprenkel de inhoud met wat peper en oregano.
Leg wat extra kaas op het gat van de nu gevulde tomaat, zet de tomaat in de oven, 10 minuutjes op 180 graden (let op dat je tomaat groot is en een dikke wand heeft, anders moet je de tijd aanpassen.
voila!
Gevulde tomaat.
het zal wel moeten, mijn moeder neemt niet de tijd om te koken, en m'n pa propt overal uien bij.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wéér zo'n onbekend gegeven van jou???Jij bent gewoon een receptiendier he??
Jajajaja, je had ook gewoon drie keer pasta per week kunnen etenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het zal wel moeten, mijn moeder neemt niet de tijd om te koken, en m'n pa propt overal uien bij.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, je had ook gewoon drie keer pasta per week kunnen etenKoken is vast een hobby van jou en je hebt allemaal unieke, doch eenvoudige recepten om iets speciaals op tafel te zetten!!
Was je doesjel niet op dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ komt fris n fruitig uit de doesj
Nee..kheb nieuwe..kokos yoghurt ofzoquote:
ik meerquote:Op zondag 24 juli 2005 19:33 schreef creno het volgende:
ik ook
Noone would care.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Vertel eens wat meer over de achtergrond, de herkomst en de bedoeling van dat plaatje, DennisMoore?
Ok.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Noone would care.
And I don't care..
oh kei leuk al die oude personages zoals mirjam en linda, roos, anita, rik, mickey, stefanie, Dian albertsquote:Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zooo de dvd gekeken van GeenTeelbalStaaktTrekken??Althans, dat begreep ik?
![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:34 schreef creno het volgende:
Ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om die "druppels"-docu.
*uhh kopje koffie*
quote:
Ik moedig je alleen aan hoorquote:
je bent een uiquote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef keizerpinguin het volgende:
heb vandaag laatste dvd van friends gekeken zo emotioneel......... voelde me net een ui!!
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 20:45 schreef keizerpinguin het volgende:
he buurman zijn wij de enige hier?!
quote:
want?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef Weemz het volgende:
American Beauty? was wel okee... niet echt mijn film...
je gaat je boek uitpoepen?? of heb je dat inmiddels al gedaan???quote:Op zondag 24 juli 2005 20:56 schreef creno het volgende:
ik geloof dat er iemand zometeen van z'n surfplank pleurt...
Als je van die laatste 2 films houdt moet je die eerste inderdada maar niet kijkenquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:37 schreef Andyvie het volgende:
Gaan er nog mensen NIET naar Tilburg morgen eigenlijk?
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:37 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben weg achter de pc mijn moeder loopt weer te zeuren dat ze de afwas moet doen bla bal bal hier heb ik echt geen zin in!! back to basic!! doei ik sluit me weer op inmijn kamer tot we op stap gaan!
ja die film heb ik ook gezien, was idd mooi... maar ik hield het droogquote:Op zondag 24 juli 2005 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je van die laatste 2 films houdt moet je die eerste inderdada maar niet kijkenAmerican beauty is een TOTAAL andere film als cinderella story and how to loose etc.
Geef mij American beauty maar
Kheb net deze gekeken
[afbeelding]
*veegt traantjes droog*
*meldt*quote:Op zondag 24 juli 2005 21:37 schreef Andyvie het volgende:
Gaan er nog mensen NIET naar Tilburg morgen eigenlijk?
quote:
Kheb welgeteld 0.45 budget voor morgen en een sollicitatiegesprek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |