Vader tegen zijn zoon, net na coming-out:"Probeer het nou eens met een meisje, hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!." Nichtje boos, want hoe kan zijn stomme vader nou zoiets zeggen! Paar jaar later zegt het zelfde nichtje tegen iemand anders: "Kom nou mee naar Roze Maandag, want hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!" Zo vader, zo zoon, zullen we maar zeggen.quote:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik wil alle Peer Mascini Melkunie-reclames vertoond hebben
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vader tegen zijn zoon, net na coming-out:"Probeer het nou eens met een meisje, hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!." Nichtje boos, want hoe kan zijn stomme vader nou zoiets zeggen! Paar jaar later zegt het zelfde nichtje tegen iemand anders: "Kom nou mee naar Roze Maandag, want hoe weet je nou dat je dat niets vindt als je het nog nooit hebt geprobeerd!" Zo vader, zo zoon, zullen we maar zeggen..
Bonjour!!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjour
Nee ik most Matrix 2 kijken ook al vond ik dat in de bios enorme bagger hollywood cliché special effect-pulpquote:Op zondag 24 juli 2005 15:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm Ang3l's haren zijn uitgevallen??
What's in your heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad in your heeeeheeeheheeaaaadquote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp is Playing: The Cranberries - Zombie![]()
Blijft zo'n gaaf nummer!!
Heb jij er ook al tien liggen?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's in your heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad in your heeeeheeeheheeaaaad![]()
Toevallig onlangs weer eens dat album gekocht
Ik had 'm nog op casettebandje zelfsquote:
wat wat wat ? hadden bert en ernie hun coming out ?quote:
Nee een heel lief liedje met diertjes, maar dan met popjes, je kent zewelquote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef creno het volgende:
[..]
wat wat wat ? hadden bert en ernie hun coming out ?
Tjonge. Dat had ik nou niet van jou verwachtquote:
dat is mijn kinderbuitaalquote:Op zondag 24 juli 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tjonge. Dat had ik nou niet van jou verwacht
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..quote:Op zondag 24 juli 2005 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik most Matrix 2 kijken ook al vond ik dat in de bios enorme bagger hollywood cliché special effect-pulp... en na de 2e x kijken vind ik hem nog STEEDS enorme bagger hollywood cliché special effect-pulp
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???quote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..
Ook jah.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |