Meneer rechts 2x AUB.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
Ach er zijn genoeg overdekte clubs en feesttentenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waterproof..
(Niet dat ik 't gebruik, maar toch...)
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteldquote:
Als ik me de foto's van vorig jaar herinner, zijn het eerder iele in roze mouwloze tshirtjes gehulde nichtjes...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Lekker knus opgepropt met brede in witte natte t-shirts gehulde beregende homo's
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Yup.. ff wat anders. Ontkleurder prikte een beetje. Ik dacht ook ff dat ik blond werdquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NietesHij heeft choco toffee haar *likt wiz's hoofd*
Ow.. dan moet ik dan 3x bestellenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteld
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....quote:
*mieuw*quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets van een goeiemiddag ofzo..
Ben ff mn tijdsbesef kwijt
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....![]()
én ik kan alleen maar overdag.... Dus moet 's avonds alweer weg...
Aan de andere kant kán ik de gok nemen... Mijn gevoel zegt gaan, mijn verstand zegt blijf thuis....
Die hebben al eten gehad en een knuffelquote:
Laatste trein he....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?
WMP nog steeds voor mijquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef wonderer het volgende:
Winamp.
Gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die hebben al eten gehad en een knuffel
Gewoon gaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laatste trein he....Ik zal eens kijken hoe laat die gaat trouwens.... Maargoed, ben iig 20 pleuri kwijt voor de reis. Aan de andere kant heb ik meer inkomsten gekregen dan ik dacht... Moeilijk moeilijk moeilijk....
Helaas lukt dat nooitquote:Op zondag 24 juli 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
GelukkigEn vanavond moet jij film kijken terwijl ze ALLEBEI op schoot liggen, ok?
Dan ga je op de bank liggen en dan één op je buik en één op je middelquote:
Ach.. het is de hele dag feest wax..quote:Op zondag 24 juli 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Tien over half elf al.... Dan komt het net op gang!
Ik ga QAF kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan ga je op de bank liggen en dan één op je buik en één op je middelMaar dan wel rekening houden met wát voor film hoor, anders is dat zielig voor hem/haar
en dan gaan ze allebei spinnen en elkaar wassen...
Ja maar dan ben ik er, vervolgens word ik gedwongen in iets engs te gaan, en dan moet ik alweer hollen naar het station, óf wachten tot 6 uur en met de eerste trein weer gaanquote:
Ik ga in geen enkele attractie.. veel te duurquote:Op zondag 24 juli 2005 17:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er, vervolgens word ik gedwongen in iets engs te gaan, en dan moet ik alweer hollen naar het station, óf wachten tot 6 uur en met de eerste trein weer gaanMaar dan val ik in slaap en word ik in Tilburg weer wax... eh, waKker
Owquote:
Zal ik dan toch maar gewoon.... gáán?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga in geen enkele attractie.. veel te duur
Verleid me eens wat meer om het te downloaden?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/ja(...)rio_-_Song_For_B.mp3
Gets a bit freaky....
ok.. moeten we even synchroniseren als we in Tilburg zijn.. misschien kun je met Aart, Maarten, Yost en mij rondhangenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar gewoon.... gáán?Als ik er ook rond half vier ben, ben ik er iig nog wel een uurtje of zeven... En dan maar zien hoe 't gaat qua maand en geld...
Het is gratis.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Verleid me eens wat meer om het te downloaden?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ok.. moeten we even synchroniseren als we in Tilburg zijn.. misschien kun je met Aart, Maarten, Yost en mij rondhangen
Hoe herkennen we je?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef creno het volgende:
ja waxx gaat ook
ik ga ook nergens in (zeg ik nu), tenzij R graag in een attractie wil.
(maar dat doe ik dan voor ik gedronken heb, o nee.... ik moet rijden vrees ik)
nee, de dresscode is roze ! dus ik doe mijn blauwe tutu aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |