Geen last vanquote:Op zondag 24 juli 2005 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Leve de biologische klok...
Ik ga morgen gewoon ('s avonds) en ik zie wel of ik mensen tegenkomquote:Op zondag 24 juli 2005 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er nu voor morgen geregeld?
Wie gaat er naar toe?
Is er iets van een soort van semi-meeting?
Als mensen gaan, hoe laat gaan ze en hoe laat vertrekken ze?
I second that.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon ('s avonds) en ik zie wel of ik mensen tegenkom
Ik ga gewoon met vrienden die kant op. Ik zie wel wie ik tegenkom en wie niet. Wij zijn er in ieedr geval rond half 4.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er nu voor morgen geregeld?
Wie gaat er naar toe?
Is er iets van een soort van semi-meeting?
Als mensen gaan, hoe laat gaan ze en hoe laat vertrekken ze?
Ohw.. daar draai vaak een DJ op dat pleintje daarquote:Op zondag 24 juli 2005 12:08 schreef creno het volgende:
Als men Keizerpinguin en Creno wil tegenkomen, wij hangen 'smiddags bijna altijd bij de mac-donalds !
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | 704 Teletekst zo 24 jul W E E R vooruitzichten *************************************** tot en met vrijdag Wisselvallig zomerweer met soms zon, maar ook geregeld buien mogelijk met onweer.Middagtemperatuur oplopend naar 25 graden. *************************************** ma di wo do vr zon % 30 30 30 30 30 kans op neersl. % 70 70 30 60 60 min.temp. 15 12 14 16 14 max.temp. 20 21 22 25 23 wind -richting ZW W VAR O W -kracht 3 3 2 3 3 ********Bron:www.weathernews.nl ******* |
jeps, en dat bevalt ons al een aantal jaren, dus keren er elke keer terugquote:Op zondag 24 juli 2005 12:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. daar draai vaak een DJ op dat pleintje daar
koekjes ???quote:Op zondag 24 juli 2005 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
party @ my place, ik heb bier... en bier... en fanta en cola... en koekjes
dat lijkt mij vrij duidelijk!!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:38 schreef Ryan_R het volgende:
Echt grappig, hadden we laatst een engelse mevrouw die te laat was, wilde ze de zaal niet meer aan, want ze zou wel wachten op haar nederlandse metgezel. Uiteindelijk komt hij aan, zijn ze na de pauze gegaan, nooit de zaal in geweest.
Sta ik vanavond te werken, kom ik die vent weer tegen, die zichtbaar schrikt dat ik er weer sta. maar nu is hij er met een Nederlandse vrouw. Wat denk je dan?![]()
Lekker fietsweerquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Regen en onweer morgen.
GOEIEMIDDAG BIEFKEquote:
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zonquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
[ code verwijderd ]
Regen en onweer morgen.
Face the facts Ang3l darling...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zon.... en zo niet dan TOCH!!!
Nou spreeeeeeeeeeeeekend!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?quote:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?
Jij hebt toch gewoon zwart haar?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Tis dat de soho bronze van LIVE op was, die heb ik normaal. "Ja deze komt er dicht bij inde buurt".... maar dan met country worteltjes glansquote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Nietesquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Party Pooperquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |