Lekker fietsweerquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Regen en onweer morgen.
GOEIEMIDDAG BIEFKEquote:
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zonquote:Op zondag 24 juli 2005 12:22 schreef Vlarp het volgende:
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
[ code verwijderd ]
Regen en onweer morgen.
Face the facts Ang3l darling...quote:Op zondag 24 juli 2005 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu nog zon, dus ik zie morgen ook zon.... en zo niet dan TOCH!!!
Nou spreeeeeeeeeeeeekend!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?quote:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb jij lekker ongezond toffee bruin en ik gezond worteltjes bruin?
Jij hebt toch gewoon zwart haar?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Tis dat de soho bronze van LIVE op was, die heb ik normaal. "Ja deze komt er dicht bij inde buurt".... maar dan met country worteltjes glansquote:Op zondag 24 juli 2005 15:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja de naam al.. Country Colors. Neem Feria troep, prikt wel maar werkt goed.![]()
Nietesquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Party Pooperquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Great_Expectations het volgende:
*stevige regendans doe*
Morgenavond allemaal druipende homo's op TV, huilend omdat de gel uit hun zo zorgvuldig gestylede haartjes is geregend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |